DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Målet mitt da jeg startet med Rosenborg var å bli nr 30 i Europa. Og det er faen ikke lagt før jeg blir det heller. Mye tidligere enn det jeg trodde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Yay, da fikk jeg signert Aguero for 400 mill Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Har planer om å starte en game med de 3 store ligaene + en haug med bakgårdsligaer slik at jeg kan starte unemployed og få yalla-jobber i begynnelsen. Har dere noen bakgårdsligaer å anbefale? Øst-Europa frister mest, men det kan hende at jeg tar én bakgårdsliga fra hvert kontinent (aldri spilt i Hong Kong før...) Og btw, hvor mange ligaer kan PC-en min takle uten å bruke hundre år på å gå gjennom en dag? AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6400+ 3.21 ghz, 2.00 GB RAM ... :-] Endret 15. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 England, Spania, Italia, Tyskland, Frankrike, Portugal og Norge. Det er en fin setup for start uten klubb. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg pleier å klikke når jeg taper mot drittlag, og noen ganger har jeg nesten begyny å grine også Hehe, kjenner til den der ja.. Det er ofte at frustrasjonen brer seg med stormskritt, og det hyles skjellsord mot skjermen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har gode fysoer veldig mye å si på hvor fort spillere kommer tilbake fra skade? Etter jeg ansatte to fysoer med 20 i fyso virker det som lengden på skaden blir redusert veldig. Yttergård Jenssen skulle være skadet i 3mnd, men var fin igjen etter 1mnd. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De blir iallefall flinkere til å forutsi lengden på skadeoppholdet.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De blir iallefall flinkere til å forutsi lengden på skadeoppholdet.. Det er jo akkurat der de kjører epic fail! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hm, de pleier å være flinke til meg. :s Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hm, de pleier å være flinke til meg. :s Som jeg nevnte tidligere sa de 3 mnd. på Yttergård Jenssen, men han var fit for fight etter bare 1 mnd. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva skal jeg gjøre når spillerne mine sliter med motivasjonen ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva faen!? Ny type kvalikk til CL Mester kvalifiseringsrunde og best plassert kvalifiseringsrunde. Og av en eller annen grunn fikk jeg bare best plassert kvalifiseringsrunde selv om jeg har vunnet serien 3 år på rad nå. Lag som IFK og FCK fikk mester kvalifiseringsrunde. Så nå møter jeg like gjerne JÆVLA god motstand for å kvalifisere meg til CL, mens de forrige årene var det walk in the park. Hva faen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva faen, at det skal være så jævela vanskelig å avgjøre en sånn kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 HAHAHAHA! Hva faen skjedde i den kampen!? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 HAHAHAHA! Hva faen skjedde i den kampen!? Sikkert en slåsskamp, samt noen klager på dommeren Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) 1. Stygg takling 2. Andre gule kort 3. Tofots-takling 4. Klaging på utvisning nr. 3 Endret 16. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Såklart, det viktigste er å ha det gøy. Jeg kan bare ikke fatte at folk synes det er gøy å bruke mangfoldige timer på å oppnå noe med juks. Men synes dere virkelig det, værsågod! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De synes sikkert det er kult fordi dere synes ikke at det er kult. Jah... Points: Et rødt til så har du blitt tildelt kampen med 3-0.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva faen!? Ny type kvalikk til CL Mester kvalifiseringsrunde og best plassert kvalifiseringsrunde. Og av en eller annen grunn fikk jeg bare best plassert kvalifiseringsrunde selv om jeg har vunnet serien 3 år på rad nå. Lag som IFK og FCK fikk mester kvalifiseringsrunde. Og jeg er da 30 og 50 plasser over dem på UEFAs ranking over klubblag. Så nå møter jeg like gjerne JÆVLA god motstand for å kvalifisere meg til CL, mens de forrige årene var det walk in the park. Hva faen! Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Changes to the competition format from 2009-10 onwards The main focus of the changes was to enable champions coming from associations ranked 13 to 53 much easier access to the main tournament through a separate qualifying route, rather than going head-to-head with non-champions from associations ranked 1 to 12. Five teams will enter into the group stage from each new route. 22 teams will now directly qualify for the group stage, the additional 6 teams being champions of associations ranked 10 to 12, and 3rd placed teams in associations ranked 1 to 3. It was also decided that the final would be played on the Saturday evening in calendar week 20 (19:45 BST) from 2009–10 onwards, instead of the Wednesday evening. Regner med det ligger under dette:) Endret 16. desember 2008 av Pebino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå