Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har planer om å starte en game med de 3 store ligaene + en haug med bakgårdsligaer slik at jeg kan starte unemployed og få yalla-jobber i begynnelsen. Har dere noen bakgårdsligaer å anbefale? Øst-Europa frister mest, men det kan hende at jeg tar én bakgårdsliga fra hvert kontinent (aldri spilt i Hong Kong før...)

Og btw, hvor mange ligaer kan PC-en min takle uten å bruke hundre år på å gå gjennom en dag?

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6400+

3.21 ghz, 2.00 GB RAM

... :-]

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Hva faen!? Ny type kvalikk til CL :blink:

Mester kvalifiseringsrunde og best plassert kvalifiseringsrunde. Og av en eller annen grunn fikk jeg bare best plassert kvalifiseringsrunde selv om jeg har vunnet serien 3 år på rad nå. Lag som IFK og FCK fikk mester kvalifiseringsrunde.

Så nå møter jeg like gjerne JÆVLA god motstand for å kvalifisere meg til CL, mens de forrige årene var det walk in the park.

Hva faen!

Lenke til kommentar
Hva faen!? Ny type kvalikk til CL :blink:

Mester kvalifiseringsrunde og best plassert kvalifiseringsrunde. Og av en eller annen grunn fikk jeg bare best plassert kvalifiseringsrunde selv om jeg har vunnet serien 3 år på rad nå. Lag som IFK og FCK fikk mester kvalifiseringsrunde. Og jeg er da 30 og 50 plasser over dem på UEFAs ranking over klubblag.

Så nå møter jeg like gjerne JÆVLA god motstand for å kvalifisere meg til CL, mens de forrige årene var det walk in the park.

Hva faen!

Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Changes to the competition format from 2009-10 onwards

The main focus of the changes was to enable champions coming from associations ranked 13 to 53 much easier access to the main tournament through a separate qualifying route, rather than going head-to-head with non-champions from associations ranked 1 to 12. Five teams will enter into the group stage from each new route.

22 teams will now directly qualify for the group stage, the additional 6 teams being champions of associations ranked 10 to 12, and 3rd placed teams in associations ranked 1 to 3. It was also decided that the final would be played on the Saturday evening in calendar week 20 (19:45 BST) from 2009–10 onwards, instead of the Wednesday evening.

Regner med det ligger under dette:)

Endret av Pebino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...