Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Du sliter ikke etter tre ligakamper, om du kjører skikkelig taktikk så vil resultatene komme. Det er dumt å ha velge "tittelutfordrer" bare for penge sin del, da det er lett å få sparken. Trust me :)

Lenke til kommentar
Blir CL til neste år da eller?

Jeg røk ut av CL etter å ha havnet i gruppe med Barca, Lyon og Metalist. Jeg vant og spilte uavgjort mot Metalist. En U og ett tap mot Lyon og to tap mot Barca gjorde at jeg kom på 3. og til UEFAens 16-dels finale. Der slo jeg ut Roma og nå spiller jeg 8-dels mot Standard.

Lenke til kommentar

HURRA! 5 av 11 1. lagsspillere er ute med skade eller suspensasjon før 2. kamp. Det inkluderer Jarstein (som er konge i mål), Ivers, Demidov (suspendert), Grenier (meget god backup for Skjelbred) og Illán (som er power-vingen min).

:wallbash:

EDIT: For å ikke ha 100 poster på rad editer jeg bare.

:w00t:

304248.jpeg

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

YES! Der vant jeg ligaen! Skikkelig dramatisk innspurt. Var avhengig av at Arsenal tapte sin siste kamp mot Wolves for at jeg skulle vinne, hvis ikke hadde jeg tapt på målforskjell og jammen tapte de :D

Dette kan bli min første perfekte sesong i FM09. Har allerede serien, ligacupen og Champions league, eneste jeg mangler er FA cupen og der er jeg i finale.

Lenke til kommentar

Kjøper du dem tidlig kommer du unna med en grei sum, lar du det gå litt tid, tror jeg at du fort må ut med over milliarden.

Er det noen som får til treningen skikkelig? spillerne mine gainer alt for lite på trening. Er ikke noe vits i å ha stor talent når jeg ikke får trent dem skikkelig..

Lenke til kommentar
Mario Ballotelli har vært under middels for meg på min City-save. Ble tilbudt 200 millioner for Richards av Chelsea, og godtok, men laget sugde uten han, så jeg fant en gammel autosave og omspilte en måned.

Juks???

Jeg kjøpte han til LFC for 750 :p Angrer ikke et sekund. Storspiller sammen med Ramos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...