Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møter jo bare jallalag jo ffs. Her kommer jeg til UEFAen fra CL og så trekker jeg Roma ffs! Kunne nesten valgt noen av de andre i steden for!

EDIT: Får faktisk mye lettere motstand om jeg slår Roma. :p Standard fra Belgia eller IFK fra Sverige.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Har også problemer med å få de fleste spisser til å fungere. Eneste som scorer nok mål til å være klassespiss som jeg har prøvd er Mario Balotelli. Solgte Tevez da jeg ikke fikk han til å fungere og kjøpte Soldado han har 19 i avslutninger, 17 i headinger, 16 i ro og 16 i uten ball + greie (men ikke fantastiske) fysiske stats. Han scoret 7 mål på 25 kamper i første sesong og 3 mål på 12 så langt i hans andre sesong hos meg :\

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mario Ballotelli har vært under middels for meg på min City-save. Ble tilbudt 200 millioner for Richards av Chelsea, og godtok, men laget sugde uten han, så jeg fant en gammel autosave og omspilte en måned.

Lenke til kommentar
Har også problemer med å få de fleste spisser til å fungere. Eneste som scorer nok mål til å være klassespiss som jeg har prøvd er Mario Balotelli. Solgte Tevez da jeg ikke fikk han til å fungere og kjøpte Soldado han har 19 i avslutninger, 17 i headinger, 16 i ro og 16 i uten ball + greie (men ikke fantastiske) fysiske stats. Han scoret 7 mål på 25 kamper i første sesong og 3 mål på 12 så langt i hans andre sesong hos meg :\

Tror ikke denne feilen blir fikset før i neste patch, som kommer visstnok 18 desember. Problemet er ikke bare at de scorer lite mål, problemet er også at de ofte spiller dårlig, og har under 6 i match rating. Har gitt opp spillet til neste patch kommer, orker ikke å se spisser som scorer 4 mål per sesong, til tross for at de spiller for et av de beste lagene i Spania, og resten av laget, spesielt midtbane spillerene som scorer i bøtter og spann fra distanse, gjør det utrolig godt.

Lenke til kommentar

Kan du laste opp taktikken din? :) Er veldig nysgjerrig på å se hva du gjør som fører til mange mål fra spissene.

Som sagt spissene min scorer utrolig lite, til tross for at laget spiller bra, og det er midtbane spillerene med dundrende langskudd i kamp etter kamp som skaffer oss poengene. Jeg har ikke engang bedt de skyte ofte fra distanse.

Lenke til kommentar

Har spissproblemer jeg og. På et litt annet nivå da. Morten Moldskred er elendig på avslutningene sine. I sin første kamp fintet han ut hele forsvaret og satte ballen i mål. Siden har han vært i koma. Det samme gjelder de andre spissene, bortsett fra Steffen Iversen, som setter hver sjanse han har. Virker som at de store sterke spissene rett og slett er bedre enn de mer tekniske og kjappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...