Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men for oss som er RBK så er vel han som alle andre stjerner bortsett fra Rivaldo, umulig å få tak i :)

I 08 var jeg veldig nær ved å signere Donovan til RBK. Men Ajax kom med et bud og en fet kontrakt i siste stund. Men problemet med de store stjernene er jo de feite lønningene som de krever. Dette gjelder jo de litt mer avdankede stjernene og, så egentlig lønner det seg ikke. Da er det smartere å hente inn tre lovende spillere istedet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Bare enkelt og greit alt + enter mens jeg er inne på spillet? Skjer ingenting når jeg prøver...

Google it, har blitt nevnt 100 ganger før.

Lenke til kommentar

Synes en del av Arsenal spillerne er overvurderte, men greit at det er et lag som gir motstand også. Chelsea har kollapset fullstendig på min united save, mens jeg konstant kriger med Arsenal om titler. Mario Ballotelli tror jeg har blitt verdens beste spiss i spillet mitt (i 2012) i en alder av 21 år.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Spissene mine (i likhet med så mange andres), sliter med å score mål. Jeg er i min andre seseong som Getafe. I første sesong havnet vi på fjerde plass, og i min andre sesong er vi på andre plass, når serien er halvspilt. Det er ikke det at jeg sliter spillemessig, eller at jeg ikke kommer til sjanser, det er bare det at spissene mine scorer faen ikke mål. :thumbdown:

Oscar Cardozo har 2 mål på 12 liga kamper. Jeg spiller faktisk kun standard 5-3-2 attacking. Jeg har prøvd å sette Cardozo som target man, og jeg har prøvd med forskjellige instillingsendringer, men han scorer fortsatt faen ikke mål. Midtbane spillerene mine scorer flust av mål, på langskudd selvsagt.

Virker som dette spillet ikke vli bli spillbar før neste patch, hvor SI rydder opp i dette problemet. Nøt faktisk min første sesong, og har hatt det litt moro i år også, men når det blir så urealistisk som det gjør, så mister jeg lysten til å fortsette.

Hva gjør jeg (og hundrevis av andre) feil?

Endret av dracula
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...