Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hadde klikket om sikkert 10-20 timers spilling hadde gått til helvete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Been there, det er jævlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Taktikk med spillere (4-1-2-1-2): Tacts, generell: Hvordan Marek Sapara (Midtbane høyre) har tacts oppsatt: Hvordan Tore Reginiussen (Midtstopper) har tacts oppsatt: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Og jeg ble voldtatt i Lyon etter en av de værste omgangene jeg har sett. Liten fiasko med taktikke i 1. omgang som ødela. Var 3-0 til pause til Lyon. I 2. omgang endret jeg litt og holdt nullen da. Hadde til og med en heading i tverleggeren (som alltid skjer med meg, de går aldri inn). Får håpe på en liten revasje hjemme. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faen, her oppdaterer jeg DirectX på skolen idag, men "NEEEEEEEEEI!" Den fucka dll fila finnes jo selvfølgelig fortsatt ikke... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Wow. Dansk 2. div er fucked up. Man får bare ha 4 spillere på benken, spillerne tjener ikke noe, så de flyr bare fra klubb til klubb. Og med klubber som heter Stenløse BK og Ølstykke så er det vanskelig å ta ting seriøst. Og ja. Jeg tjener 550kr i måneden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Faen, her oppdaterer jeg DirectX på skolen idag, men "NEEEEEEEEEI!" Den fucka dll fila finnes jo selvfølgelig fortsatt ikke...google fila, så finner du den... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Wow. Dansk 2. div er fucked up. Man får bare ha 4 spillere på benken, spillerne tjener ikke noe, så de flyr bare fra klubb til klubb. Og med klubber som heter Stenløse BK og Ølstykke så er det vanskelig å ta ting seriøst. Og ja. Jeg tjener 550kr i måneden. Hahahaha :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er gøy da, Armageddon! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Joda. Forsåvidt. Mulig jeg stikker etter en halv sesong. Får se hvordan det ligger an på tabellen. Feier jo gjennom kampene, noen tap her og noen seiere der. Det som er litt snodig er uansett hvordan spiller jeg signerer så blir alle (5) supporterne henrykte over røverkjøpet jeg har gjort. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) FY FAEN! Dataen skrudde seg av i stad fordi den var tom for batteri. Vanligvis går den bare inn i dvale, men neida, denne gangen skrudde den seg av og hva skjer? Joda, saven min på FM vil ikke starte. Den er borte. Hadde en backup på den, men den er 6 dager gammel og jeg har spilt en halv sesong fra den tid. Stop whining! Jeg mista 6 sesonger, tilsvarer vel en 100 timers spilling. Endret 9. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Digget denne jeg,gjorde kål på rekorden til RBK som hadde spillt 32 kamper uten tap før de møtte meg! Tapte 1-0 borte mot de tidligere i sesongen da,men digget at selveste Karadas som har spillt i begge klubbene banket inn 4 mål alene!! 2 på straffe da.. Men til tross min seiersrekke som nå er på 5 kamper i tippeligaen leder de enda serien med 9 poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da ble det 1-0 seier over Metalist i CL, så jeg har i alle fall 3 poeng! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 5 førsteplasser og 2 andreplasser de første 7 årene med Liverpool. Lyst å eksperimentere litt med taktikk nå, men finner ikke noe morsomt. Har vel prøvd det meste egentlig. Lurte på å prøve med 3 spisser nå muligens. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 3 sesonger spilt med United nå, 3 seriemesterskap, 2 FA cup seiere og en i CL. Har aldri vært trua i serien, FA Cupen har vært for andre rekka mi mens vi ikke har vært gode nok i CL. Satser på The Treble nå Lenke til kommentar
The1 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Umm, hvordan legger jeg til eget bilde i min manager profil? (FM09) Endret 10. desember 2008 av The1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Etter at du har startet et game, og laget manageren. Klikk deg ut av wizard-greia, og oppe til høyre skal det være en "velg bilde" sak. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Takk, skal prøve det etterpå. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Begynte med Valencia nå. Får veldig lite transfermidler, bare 8mill NOK. Hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå