Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg ble voldtatt i Lyon etter en av de værste omgangene jeg har sett. Liten fiasko med taktikke i 1. omgang som ødela. Var 3-0 til pause til Lyon. I 2. omgang endret jeg litt og holdt nullen da. Hadde til og med en heading i tverleggeren (som alltid skjer med meg, de går aldri inn). Får håpe på en liten revasje hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Faen, her oppdaterer jeg DirectX på skolen idag, men "NEEEEEEEEEI!" Den fucka dll fila finnes jo selvfølgelig fortsatt ikke...
google fila, så finner du den...
Lenke til kommentar
Wow. Dansk 2. div er fucked up. Man får bare ha 4 spillere på benken, spillerne tjener ikke noe, så de flyr bare fra klubb til klubb. Og med klubber som heter Stenløse BK og Ølstykke så er det vanskelig å ta ting seriøst. Og ja. Jeg tjener 550kr i måneden. :D

Hahahaha :!:

Lenke til kommentar

Joda. Forsåvidt. Mulig jeg stikker etter en halv sesong. Får se hvordan det ligger an på tabellen. Feier jo gjennom kampene, noen tap her og noen seiere der. Det som er litt snodig er uansett hvordan spiller jeg signerer så blir alle (5) supporterne henrykte over røverkjøpet jeg har gjort. :p

Lenke til kommentar
FY FAEN! Dataen skrudde seg av i stad fordi den var tom for batteri. Vanligvis går den bare inn i dvale, men neida, denne gangen skrudde den seg av og hva skjer? Joda, saven min på FM vil ikke starte. Den er borte.

Hadde en backup på den, men den er 6 dager gammel og jeg har spilt en halv sesong fra den tid.

Stop whining! Jeg mista 6 sesonger, tilsvarer vel en 100 timers spilling. :p

Endret av Points
Lenke til kommentar

Digget denne jeg,gjorde kål på rekorden til RBK som hadde spillt 32 kamper uten tap før de møtte meg!

post-95815-1228838484_thumb.jpg

post-95815-1228838514_thumb.jpg

post-95815-1228838543_thumb.jpg

Tapte 1-0 borte mot de tidligere i sesongen da,men digget at selveste Karadas som har spillt i begge klubbene banket inn 4 mål alene!!

2 på straffe da..

:p

Men til tross min seiersrekke som nå er på 5 kamper i tippeligaen leder de enda serien med 9 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...