Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dede fra Bor.Dortmund er anbefalt kjøp Gjør det stort for meg i Manchester City Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 0.5/10 SoundThe only sound you’ll find in this game is the roar of the non-existent crowd… Absolutely worthless Hadde vært så forferdelig med tjue sanger på repeat time inn og time ut. Drittanmeldelse. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Haha, lyd er fullstendig meningsløst i FM. En skremmende idiotisk anmeldelse. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Den personen som anmeldte spillet der har tydeligvis ikke spillt FM før, og har nok ingen interesse av fotball. Vanskelig å navigere i menyen? Hallo, det er jo ingen problem i det hele tatt. Og er ikke IGN amerikansk? For da er det jo klart at der er det ingen som bryr seg om fotball, kun amerikansk fotball i hodene på dem. Nei, det var en håpløst dårlig anmeldese, de burde la en som ivertfall har et snev av peiling på fotball anmelde dette. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Navigeringen i menyen er virkelig ikke vanskelig. Da har man rett og slett liten innsikt, og har ikke spilt spillet tilstrekkelig til å kunne anmelde det. Den anmeldelsen stinket pølsevev. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Årets minst seriøse anmeldelse av FM09 Anmeldelsen ifra søstersiden IGN UK håpløst Flott å se kommentarene nedenfor gi anmelderen huden full auda, er klokken så mye? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fy faen i helvete for en horete terminliste! Semifinalene i CL, bortekamp mot United, prestisjeoppgjør mot Spurs, tøff bortekamp mot Blackburn, OG 2 KAMPER MOT SERIETOEREN CHELSEA, MED CL-FINALEN IMELLOM! Opp i alt dette er Riquelme, Messi og van Persie skadet. Give me a break!! Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Faen altså, jeg får ikke til å signere MESSI! Har nok penger og får lov til å diskutere kontrakt med han, men han godtar ikke lønna! Spiller med Arsenal, og gir han nøkkelrolle, maks i bonuser og 1,4mill i ukeslønn, makslønna som nøkkelspiller. Er det mulig å få økt dette på noen måte?? Har faen meg solgt Balotelli for å få råd til denne karen, men nå er det bare noen få dager igjen før transfer deadline! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Faen altså, jeg får ikke til å signere MESSI! Har nok penger og får lov til å diskutere kontrakt med han, men han godtar ikke lønna! Spiller med Arsenal, og gir han nøkkelrolle, maks i bonuser og 1,4mill i ukeslønn, makslønna som nøkkelspiller. Er det mulig å få økt dette på noen måte?? Har faen meg solgt Balotelli for å få råd til denne karen, men nå er det bare noen få dager igjen før transfer deadline! du kan justere budsjettene. ved å trekke penger fra overgangsbudsjettet og legge de til lønnsbudsjettet kan du kanskje få lov til å tilby større lønninger. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er mange ting jeg er skuffet over i FM09, selv etter patchen. 1) Jeg har ikke verdens beste pc(bærbar med 2gb ram). Men jeg forstår ikke hvordan dette spillet kan ha så mye høyere systemkrav enn 08. Jeg bruker ikke 3d-modusen. Bruker kun 2d-modusen, men det hakker fortsatt. Det har det aldri gjort på 08. Ellers virker spillet litt tregt og "hakkete". 2) Det er urealistisk mange skader. Får i gjennomsnitt 1 skade hver kamp. Noen gang langtidsskader opptil 4-5 måneder. 3) Det er fortsatt irriterende bugs, som f.eks at i taktikk-sjermen vises ofte spillere dobbelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er mange ting jeg er skuffet over i FM09, selv etter patchen. 1) Jeg har ikke verdens beste pc(bærbar med 2gb ram). Men jeg forstår ikke hvordan dette spillet kan ha så mye høyere systemkrav enn 08. Jeg bruker ikke 3d-modusen. Bruker kun 2d-modusen, men det hakker fortsatt. Det har det aldri gjort på 08. Ellers virker spillet litt tregt og "hakkete". 2) Det er urealistisk mange skader. Får i gjennomsnitt 1 skade hver kamp. Noen gang langtidsskader opptil 4-5 måneder. 3) Det er fortsatt irriterende bugs, som f.eks at i taktikk-sjermen vises ofte spillere dobbelt. dette synes jeg er ganske rart. jeg har spilt 3 sesonger nå snart, og de feilene du nevner, plaget også meg i starten av første sesong. skadene, dubleringen i taktikkmenyen og i tillegg den overdrevne mengden av stolpeskudd. men nå merker jeg ingenting til noen av delene lenger! rart hvis bugs bare blir borte etterhvert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har ganske få stolpeskudd. Kan ha endel skader, men ikke så ofte, nesten aldri langtidsskader. Dobler seg opp ca hver 10. kamp, ser ikke noe problem med det, jeg bare velger bruk taktikk og går inn igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Synes jeg bare får fler og fler stolpeskudd jeg. Og jeg er i 3. sesong. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hugs at resultatet er avgjort på førehand og sjølve kampen er berre ei symbolsk visning. Stolpeskot kan dimed berre vere "nesten-treff" og det er klårt fleire skot som nesten vert mål enn som vert mål. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Årets minst seriøse anmeldelse av FM09 Anmeldelsen ifra søstersiden IGN UK håpløst Uten å ha lest skikkelig igjennom Reviewen, så synes jeg det ikke ser så galt ut. "Same As Last Year" - Beskriver alt om FM09, det er fortsatt et jævla godt spill, men ikke kom å si at det har utviklet seg nevneverdig siden 06 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men tre tverlegger på ett angrep? Blir litt for mye. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er sånt som skjer når ein skal visualisere ein kampmotor som ikkje vart laga for denne type visualisering. For å få ein kampmotor perfekt tilpassa 3D-syning må ein lage den heilt på nytt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er sånt som skjer når ein skal visualisere ein kampmotor som ikkje vart laga for denne type visualisering. For å få ein kampmotor perfekt tilpassa 3D-syning må ein lage den heilt på nytt. Eller bare drite i det, det er det beste mener jeg. Jeg ønsker ikke å bruke en halvtime på vær kamp, hvis laget mitt gjør det dårlig i flere kamper på rad så klarer jeg enten å lese hva som er galt eller så kan jeg til nød ty til "oversiktsbildene" 2d. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Faen jeg glemte å ta backup av FM-saven før jeg formaterte. 6 sesonger og over 20 troféer rett i dass. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Faen jeg glemte å ta backup av FM-saven før jeg formaterte. 6 sesonger og over 20 troféer rett i dass. :!: You suck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå