Armageddon Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Man kan jo bare be om korte rapporter på samtlige, så om speideren er habil kan man jo finne et talent. Men man må vel bruke tid på det ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fant en SYK 15-åring, men får ikke gjort noe med han Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Andre som ikke får startet fm? Får opp feilmelding hvor det står "failed to set up graphics" edit: dårlig formulert Endret 6. desember 2008 av yekcoh Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Andre som ikke får startet fm? Får opp feilmelding hvor det står "failed to set up graphics" edit: dårlig formulert fikk det jeg, oppdater direct x Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har noen av dere som spiller Arsenal fått noe ut av Bendtner? Hos meg scorer han aldri, depper stadig, og har nå blitt transferlistet etter eget ønske. Surt at han ikke lever opp til potensialet sitt, i motsetning til Vela. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har noen av dere som spiller Arsenal fått noe ut av Bendtner? Hos meg scorer han aldri, depper stadig, og har nå blitt transferlistet etter eget ønske. Surt at han ikke lever opp til potensialet sitt, i motsetning til Vela. Bendtner=salgsobjekt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 FM slår til igjen. Tre ganger i tverleggeren i løpet av ett angrep. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Andre som ikke får startet fm? Får opp feilmelding hvor det står "failed to set up graphics" edit: dårlig formulert fikk det jeg, oppdater direct x Ahh.. fikk det til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det meg eller blir spillerne jævla stresset om du ligger under? Virker som de skyter uansett hvor på banen selv om spillere står på åpent mål. Jævla irriterende. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det meg eller blir spillerne jævla stresset om du ligger under? Virker som de skyter uansett hvor på banen selv om spillere står på åpent mål. Jævla irriterende. Du er ikke alene, dette irriterer meg også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spiller 4-1-2-1-2 med Tettey eller Demidov som defensiv midtbane. Så blir begge skadet og jeg har faen meg ingen backup for dem. Neste kamp taper jeg 4-0 da alle spillerne mine er helt på tryne og skyter fra egen banehalvdel. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Fy faen, Stoke finner det for godt å sparke ned Messi, Riquelme og Walcott, og skader alle disse i en måned nå rett før CL-semien og serieinnspurten. FRUSTRASJON!!! Endret 6. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen, Stoke finner det for godt å sparke ned Messi, Riquelme og Walcott, og skader alle disse i en måned nå rett før CL-semien og serieinnspurten. FRUSTRASJON!!! Kjøpt og betalte spillere Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen, Stoke finner det for godt å sparke ned Messi, Riquelme og Walcott, og skader alle disse i en måned nå rett før CL-semien og serieinnspurten. FRUSTRASJON!!! Kjøpt og betalte spillere Kjøpt og betalt ja:P Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spiller 4-1-2-1-2 med Tettey eller Demidov som defensiv midtbane. Så blir begge skadet og jeg har faen meg ingen backup for dem. Neste kamp taper jeg 4-0 da alle spillerne mine er helt på tryne og skyter fra egen banehalvdel. Annan hersker i denne rollen hos meg, ihvertfall. Har du ikke han? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Fant en SYK 15-åring, men får ikke gjort noe med han Er han en som er med fra starten, eller en som har dukket opp hos deg etter noen sesonger? Han så jo ut som et ultratalent som kunne spillt fast på alle lag allerede. Edit: Så nå at han var en uekte spiller. Endret 6. desember 2008 av nouse4aname Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spiller 4-1-2-1-2 med Tettey eller Demidov som defensiv midtbane. Så blir begge skadet og jeg har faen meg ingen backup for dem. Neste kamp taper jeg 4-0 da alle spillerne mine er helt på tryne og skyter fra egen banehalvdel. Annan hersker i denne rollen hos meg, ihvertfall. Har du ikke han? Annen har jeg solgt. Tettey og spesielt Demidov har totalkapret den plassen der. Demidov spiller som en gud, men vil bort fra klubben. Jeg har nettopp greid å lure Sappi og Skjelbred til 4-5års kontrakter, så de blir nok lenge hos meg. Traoré (gud), Demidov (gud) og Tettey (litt gud) vil vekk. Tards, må bare finne noen ultratalents før de er borte. Fant en SYK 15-åring, men får ikke gjort noe med han Er han en som er med fra starten, eller en som har dukket opp hos deg etter noen sesonger? Han så jo ut som et ultratalent som kunne spillt fast på alle lag allerede. Edit: Så nå at han var en uekte spiller. Ja, dessverre. Ble så skuffet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Seriøst hva faen. Stadsgaard er helt upresset og så kliner han ballen i egen mål. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Årets minst seriøse anmeldelse av FM09 Anmeldelsen ifra søstersiden IGN UK håpløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå