Liberalistiske Samebror Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 jupp er det, jeg er trofast blackburn supporter vant supportercup i Oslo i sommer med BRSCN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hehe, ikke værst. Artig at det er flere av oss her inne Fornøyd med Ince da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 gir han en sjanse til 25. Desember har vi ikke klatra på tabellen til da så er det et takk for at han prøvde og bare å hente Kevin Keegan, Slaven Bilic eller han som trener Famagusta med engang Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg trodde de fleste hadde fått med seg at jeg spiller med RBK Da har du jo Lustig han holder, mer enn godt nok, ellers kjøpte jeg en annen kar som reserve for ikke så lenge siden, hatem trabelsi. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 spør engang til jeg om noen vet om hvor jeg kan finne mine egne manager poeng noen som foreslo hall of fame men der står dem ikke.. Hvis ikke jeg har misforstått helt, så tror jeg managerpoengene har veldig lite og si egentlig. Mulig det har noe med kåring av Årets Manager å gjøre eller noe slikt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg trodde de fleste hadde fått med seg at jeg spiller med RBK Da har du jo Lustig han holder, mer enn godt nok, ellers kjøpte jeg en annen kar som reserve for ikke så lenge siden, hatem trabelsi. Greit at Lustig holder, men når han blir skadet i 2mnd holder ikke Strand mål gitt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Som sagt Hatem Trabelsi. Lenke til kommentar
staale92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan får man taki hamachisetu? Fått vite at æ treng det for å spille online.. mn strever med å få tak i det gratis... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Som sagt Hatem Trabelsi. Skal sjekke han ut. Søket ga 0 treff Endret 2. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
staale92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Faen at jeg ikke fant han her før. Koss fant du han? Tok til og med alle spillere fra Panama .. men fant ham ikke! Han var fristende god Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Faen at jeg ikke fant han her før. Koss fant du han? Tok til og med alle spillere fra Panama .. men fant ham ikke! Han var fristende god Sånne spillere spillet lager selv. Jeg fant han for sent. Allerede på vei til Metz Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da kjøper du han med en gang han ankommer Metz, hvis du har litt å rutte med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da kjøper du han med en gang han ankommer Metz, hvis du har litt å rutte med. 180 mill Nå røk jeg ut av CL og. Tapte 3-1 borte i Madrid. Hadde det ikke vært for de jævla tverlegger-skuddene hadde jeg gått videre. I første kamp hadde jeg to og nå hadde jeg en som gikk i kryss-stanga og trillet bortover streken. Faen så irriterende! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hoho, da får du han sikkert lett for mye mindre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hoho, da får du han sikkert lett for mye mindre Problemet er at han ikke vil til meg. Lenke til kommentar
staale92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Se på Ariel Borysiuk... elr speide på han! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Transfersystemet kan være litt snodig noen ganger. Tromsø har prøvd å kjøpe Miller av RBK-laget mitt nå en 4-5 ganger. Men hver gang har han avslått kontrakt for de samme grunnene. Virker som at klubbene er for dumme til å tilpasse kontraktene sine. På Real Madrid-saven min prøvde en klubb å låne samme spiller en 5-6 ganger, men nektet å betale noen av lønningen. Skulle vært en knapp det har stått "FUCK OFF!" på.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enda mer snodig at ingen vil kjøpe Reina eller Podolski for kr 0 NOK :S Blir ikke kvitt dem. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enda mer snodig at ingen vil kjøpe Reina eller Podolski for kr 0 NOK :S Blir ikke kvitt dem. Spark de da ? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enda mer snodig at ingen vil kjøpe Reina eller Podolski for kr 0 NOK :S Blir ikke kvitt dem. For høy lønn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå