DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Faen ass. I første treningskamp blir faen meg to av de tre beste spissene mine wrecka i et par taklinger og er ute i 1 mnd. Og kampen er om en mnd. Med andre ord får de ikke noen form for kamptrening inn til kampen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Obvious brag: Da ble det The Treble i 09/10 sesongen på min Arsenal-save. Nå har jeg kjøpt Messi som forsterkning til neste sesong. Faen at jeg ikke fant han her før. Fyyyy faen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har startet opp med den gamle stoltheten i Engelsk fotball, nemlig Notts County. Har hentet inn: Fabio (lån) Mascio (lån) Ron Robert Zieler (lån) Kenneth Torvik Tønne Reis Avdimetaj Harald Martin Brattbakk Har på vei inn en midtstopper, pluss at jeg fikk signert Tromsø IL spiller Vegard Braaten gratis Oo Kommer i Januar, han blir en maskin Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg trenger en ny Assistent manager, hvordan legger jeg ut jobber så de kan søke på den stillingen hos meg? som det var på 08 Endret 1. desember 2008 av Ando_89 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bare finn en selv. Pako Ayeseran er helt syk, styrer pressekonferansene bedre enn meg selv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da står Atletico Madrid og venter på meg på Lerkendal i første utslagsrunde av CL. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Effektivitet ftw!! Det blir en TØFF bortekamp da Hvor du er nødt til å score mål Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ja, det er litt værre, men da er Diouf og Adams tilbake. To av de tre mest effektive spissene mine. Jeg satte jo på Diouf i denne kampen og han scoret jo. Han kom akkurat tilbake fra skade og hadde ingen kamptrening. EDIT: JADDAAAAA, Skjelbred skadet Jævla tullingen måtte absolutt biffe seg foran damene på styrkerommet og strakk en muskel Endret 1. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 La akkurat merke til noe morsomt på 3d biten... sjekk cornerflaggene... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Utrolig gøy å være dame på spillet, pressen stiller deg spørsmål om det er dumt å være dame osv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Haha, her tar de med damer, så blir de bare diskriminert! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har en god høyre vingback? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvilket lag spiller du med da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg trodde de fleste hadde fått med seg at jeg spiller med RBK Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sjekk ut Ivan Bandalovski Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 spør engang til jeg om noen vet om hvor jeg kan finne mine egne manager poeng noen som foreslo hall of fame men der står dem ikke.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hehe, styret i Blackburn var livredd for å miste meg som manager da jeg ligger på 5 plass når 8 kamper gjenstår. De hadde begynt jakten på ny manager, Curbushley og flere andre var aktuelle, siden de trodde jeg hadde større ambisjoner. Men jeg takket ja til ny 2-års avtale med favorittklubben min på flekken, og alle ble så glad og fornøyd Har hentet Daniel Sturridge for snaue 12 mill kr, han er klar til neste sesong. Kommer han til å bli god? For han ser ut som et skikkelig talent. Også har jeg signet en 18 år gammel spiller fra Spania, og han så jo enda bedre ut. Var venstreving / sentral angriper! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hehe, styret i Blackburn var livredd for å miste meg som manager da jeg ligger på 5 plass når 8 kamper gjenstår. De hadde begynt jakten på ny manager, Curbushley og flere andre var aktuelle, siden de trodde jeg hadde større ambisjoner. Men jeg takket ja til ny 2-års avtale med favorittklubben min på flekken, og alle ble så glad og fornøyd Har hentet Daniel Sturridge for snaue 12 mill kr, han er klar til neste sesong. Kommer han til å bli god? For han ser ut som et skikkelig talent. Også har jeg signet en 18 år gammel spiller fra Spania, og han så jo enda bedre ut. Var venstreving / sentral angriper! Blackburn Supporter? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hehe, styret i Blackburn var livredd for å miste meg som manager da jeg ligger på 5 plass når 8 kamper gjenstår. De hadde begynt jakten på ny manager, Curbushley og flere andre var aktuelle, siden de trodde jeg hadde større ambisjoner. Men jeg takket ja til ny 2-års avtale med favorittklubben min på flekken, og alle ble så glad og fornøyd Har hentet Daniel Sturridge for snaue 12 mill kr, han er klar til neste sesong. Kommer han til å bli god? For han ser ut som et skikkelig talent. Også har jeg signet en 18 år gammel spiller fra Spania, og han så jo enda bedre ut. Var venstreving / sentral angriper! Blackburn Supporter? Du også? Er det ikke selveste Santa Cruz i avataren din og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå