Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har startet opp med den gamle stoltheten i Engelsk fotball, nemlig Notts County.

Har hentet inn:

Fabio (lån)

Mascio (lån)

Ron Robert Zieler (lån)

Kenneth Torvik Tønne

Reis Avdimetaj

Harald Martin Brattbakk

Har på vei inn en midtstopper, pluss at jeg fikk signert Tromsø IL spiller Vegard Braaten gratis Oo Kommer i Januar, han blir en maskin :D

Lenke til kommentar

Ja, det er litt værre, men da er Diouf og Adams tilbake. To av de tre mest effektive spissene mine. Jeg satte jo på Diouf i denne kampen og han scoret jo. Han kom akkurat tilbake fra skade og hadde ingen kamptrening.

EDIT: JADDAAAAA, Skjelbred skadet :cry: Jævla tullingen måtte absolutt biffe seg foran damene på styrkerommet og strakk en muskel :no:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Hehe, styret i Blackburn var livredd for å miste meg som manager da jeg ligger på 5 plass når 8 kamper gjenstår. De hadde begynt jakten på ny manager, Curbushley og flere andre var aktuelle, siden de trodde jeg hadde større ambisjoner. Men jeg takket ja til ny 2-års avtale med favorittklubben min på flekken, og alle ble så glad og fornøyd :) Har hentet Daniel Sturridge for snaue 12 mill kr, han er klar til neste sesong. Kommer han til å bli god? For han ser ut som et skikkelig talent. Også har jeg signet en 18 år gammel spiller fra Spania, og han så jo enda bedre ut. Var venstreving / sentral angriper!

Lenke til kommentar
Hehe, styret i Blackburn var livredd for å miste meg som manager da jeg ligger på 5 plass når 8 kamper gjenstår. De hadde begynt jakten på ny manager, Curbushley og flere andre var aktuelle, siden de trodde jeg hadde større ambisjoner. Men jeg takket ja til ny 2-års avtale med favorittklubben min på flekken, og alle ble så glad og fornøyd :) Har hentet Daniel Sturridge for snaue 12 mill kr, han er klar til neste sesong. Kommer han til å bli god? For han ser ut som et skikkelig talent. Også har jeg signet en 18 år gammel spiller fra Spania, og han så jo enda bedre ut. Var venstreving / sentral angriper!

Blackburn Supporter? :D

Lenke til kommentar

Blackburn Supporter? :D

Du også? Er det ikke selveste Santa Cruz i avataren din og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...