Bister Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har prøvd Huge database, den som ligger på FMNorge? Eller spiller dere med vanlig stor som ligger med på spillet? Vurderer å prøve Huge, noen som kan anbefale? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vis du har en treg PC fra før av, ikke ta den. Da vil det gå tregt, isåfall, så ta med få ligaer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Faen så deilig!! Slår Racing 2-0 hjemme og vinner like gjerne gruppen da Benfica og Milan spilte 0-0 i siste kamp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Sesong og stall? 2009 Stallen: Endret 1. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Oi Hmm, en grunn til at du cropper bildene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Oi Hmm, en grunn til at du cropper bildene? Så de ikke blir så latterlig store? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vil du hele bildet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 seriøst, funker fortsatt Strand Oo Og Skjelbred, Jarstein og Tettey er jo fortsatt på laget, ingen som har bydd på dem? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Neida, ikke nødvendig Så du er i 2. sesongen? 09/10? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 seriøst, funker fortsatt Strand Oo Og Skjelbred, Jarstein og Tettey er jo fortsatt på laget, ingen som har bydd på dem? Strand var fordi Lustig var skadet. Har ikke fått noen erstatningsspiller enda for han. Og jeg er helt rå til å holde på spillere Det største problemet er Demidov og Traoré. Neida, ikke nødvendig Så du er i 2. sesongen? 09/10? Ferdig med sesong 2 i Tippeligagen, som jeg vant med 2 poeng. Men er i CL 09/10. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Husker at i fm08 kunne man stille inn på as.managers ansvars områder. Automatisk invitere til trenings kamper og lignende. Hvor finner jeg dette i fm09? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg trakk Atletico Madrid i 1. utslagsrunde i CL. Var vel blandt de værste jeg kunne ha møtt, men jeg slo dem jo 1-0 forrige møte! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Andre: Samme som 08. Manager - Liverpool - Laginnstillinger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Faen at jeg ikke fant han her før. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er noe med at fjerne nasjoner får gode regens på FM. Har gode minner med regens fra Barbados Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Holder på med min første sesong med Sunderland. Noe jeg sliter med er at angrepsspillerne ofte er forsvarerne overlegne. Vingene og spissene har sjeldent problemer med å spurte (småjogge) forbi hjelpesløse forsvarsspillere. Dette gjelder også mine angrepsspillere i mange tilfeller. Er det bare jeg som har en taktisk jobb å gjøre, eller er det noe som ikke er helt bra med spillet? Syns ikke dette har vært noe problem på tidligere utgaver. Endret 1. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har funnet et bra talent i USA, men sliter med arbeidstillatelse. Finnes det et smutthull eller er det bare å glemme han? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har funnet et bra talent i USA, men sliter med arbeidstillatelse. Finnes det et smutthull eller er det bare å glemme han? Hadde du vært Alex Ferguson, så kanskje Har du en god internasjonal klubb der man ikke trenger arbeidstilatelse som samarbeidsklubb. Så send han dit, og sørg for at han får landskamper. Så får han nok etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå