Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Feil. Det er akkurat en managersimulator det er:) ikke at det spiller så enormt stor rolle da men:-) syns det virker tvilsomt, noen av overgangene. Menmen, man spiller som man selv ønsker, ingen kan legge seg opp i det...!

 

Du husker han fjortenåringen som kom i dagbladet og sa at han skulle ta over Rosenborg(tror jeg det var), fordi han hadde vunnet CL med de på FM? Akkurat ja, FM er ikke en managersimulator, men kun et spill. De fleste av oss her hadde ikke holdt ut en dag i manageryrket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil. Det er akkurat en managersimulator det er:) ikke at det spiller så enormt stor rolle da men:-) syns det virker tvilsomt, noen av overgangene. Menmen, man spiller som man selv ønsker, ingen kan legge seg opp i det...!

 

Du husker han fjortenåringen som kom i dagbladet og sa at han skulle ta over Rosenborg(tror jeg det var), fordi han hadde vunnet CL med de på FM? Akkurat ja, FM er ikke en managersimulator, men kun et spill. De fleste av oss her hadde ikke holdt ut en dag i manageryrket.

 

Husker det var en som skulle ta over landslaget basert på FM- erfaring hvertfall. Selvfølgelig, det er veldig usannsynlig og lite gjennomtenkt. Men FM går hvertfall for å være en simulator, i tillegg til å være et spill naturligvis.

 

Er enig i at det i bunn og grunn er et spill, men som spiller mye opp mot det å kunne simulere litt av hverdagen til en manager.

 

Når det er sagt så innebærer treneryrket VELDIG mye mer enn det man gjør i FM:)

Lenke til kommentar
Feil. Det er akkurat en managersimulator det er:) ikke at det spiller så enormt stor rolle da men:-) syns det virker tvilsomt, noen av overgangene. Menmen, man spiller som man selv ønsker, ingen kan legge seg opp i det...!

 

Du husker han fjortenåringen som kom i dagbladet og sa at han skulle ta over Rosenborg(tror jeg det var), fordi han hadde vunnet CL med de på FM? Akkurat ja, FM er ikke en managersimulator, men kun et spill. De fleste av oss her hadde ikke holdt ut en dag i manageryrket.

 

 

Var ikke Rosenborg, men fredrikstad, haugesund eller noe slikt...

 

 

**var det ikke sandefjord?

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Et innlegg er slettet som følge av brudd på retningslinjene punkt 1:

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Å kalle andre cheater er ikke annet enn et negativt bidrag til tråden. Spesielt hvis man ikke gir noen informasjon eller beviser for å underbygge påstanden. Det er rett og slett dårlig diskusjonsetikk. Håper folk kan holde seg unna den slags framferd på forumet i fremtiden.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke får til å reise på ferie? Noen kompiser her skal lane, og da tar det lang tid om vi alle skal kjøre preseason osv, og ville derfor sende oss alle på ferie.

 

Er det forresten mulig å ikke se kampene spilles, altså bare hoppe rett til resultatet?

 

Klarer ikke dra på ferie jeg heller. Tror ikke det går an for noen.

 

Hvis det forresten skulle være noen som sliter med taktikken kan jeg anbefale folk å lese dette: http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=145&t=9545

Har i alle fall inspirert meg til å gå litt grundigere til verks!

 

Og så over til en siste ting. Er det noen som har prøvd et spill uten ekte spillere? For de som liker talenter kan jeg anbefale å sjekke det ut. Ikke for noe annet enn kun å speide litt rundt, og se på latterlighetene. Er vel minst en 15 eller 16-åring som er verdt oppimot 50 millioner i hver klubb. Mange av disse kunne gått lett inn på et lag i PL.

Og bare for å få det klart: Jeg spiller vanligvis ikke slik, men skulle bare sjekke det ut en gang. La merke til at det at spillere under 20 var utrolig gode, og trodde først det var et éngangstilfelle. Dobbeltsjekket dog med en gang, og fant ut at dette var det altså ikke. Noen som vet om det har vært slik på de foregående FM spillene?

 

Jeg sender uansett med noen screenshots til noen av få av talentene, og hvor utrolig overgode de er:

Talent nr.1

Talent nr.2

Talent nr.3

 

 

Edit:Æææ, fant ut først nå at det var noe bug med hvordan jeg "fremkaldte" screenshotsene. Jaja, får leve med det.

Lenke til kommentar

Faen faen faen :(

 

Tapte finalen i CL etter at Inter, på stillingen 1-1, fikk tildelt straffe helt på tampen. Og ironisk nok vant jeg sjansestatistikken :( Nå er jeg en trist mann :(

 

EDIT: Kommet til pre-season før 4. sesong nå. Ble "bare" ligaseier.

 

Ny storsignering:

 

296918.jpeg

 

1,05 mrd...

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Fikk han på FM07 for 380 mill. Tidenes beste lag hos meg var da.

 

-------------------Chech--------------------

Richards-Sergio Ramos-Simmons-A.Cole

-----------------M.Ballack-------------------

C.Ronaldo-----------------------------F.Adu

-----------------F.Lampard------------------

-------Kerlon-----------------L.Toni---------

 

Benk:

A.Al Habsi

J.Terry

Marcelo

A.Robben

G.Higuain

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...