JR Ewing Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Får se. 3D-funksjonen kommer sikkert til å bli brukt her i gården. Ser for meg at det kan bli aktuellt å skru den på under store oppgjør, for eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Endelig får du se hva folka med 20 i finter og teknikk virkelig kan! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Forhåpentligvis. Det er jo helt klart en fallgruve, det der. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tror nok 3D-banen kan overraske. Her er i alle fall en som blir skuffet hvis det bare er søppel Det er skyhøye forventninger ute og går til denne... Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) De kan omtrent bare tjene på 3D-funksjonen i mine øyne. Hvis det ikke funker har vi alltids 2D eller kommentatorene å gå tilbake til, og hjertet mitt blir ikke akkurat knust med det første på grunn av det. Hvis det derimot slår an og blir überpopulært har de gjort et stort innovativt steg videre, på toppen av alle de andre nyhetene som kommer i år. En velfungerende 3D motor kan alt i alt skille mellom å gjøre spillet til et solid tillegg i serien, eller til å bli en mindre revolusjon. Håper så klart på det siste Endret 28. oktober 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ser vi kanskje mot en FM-fremtid der spillerne i 3d motoren faktisk ligner på sine orginaler? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tipper jeg kun kommer til å bruke 3D motoren når jeg skal sjekke om det er feilblåst på offside og slikt. Det deilige med nytt FM er nye talenter+alt er oppdatert (sannsyngligvis)! Pluss de har nok fiksa mye feil som var/er i 08. Som en tidligere i tråden skrev: Sports Interactive har ingenting å tape på denne 3D motoren, da denne kun er valgfri å bruke:) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ser vi kanskje mot en FM-fremtid der spillerne i 3d motoren faktisk ligner på sine orginaler? Kanskje det? Hadde vært spennende, iallefall. Men når det er sagt, så ser jeg iallefall for meg at det ikke er tilfellet her. Tipper at detaljnivået er en god del lavere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Driter i hvordan spillerne ser ut, alle kan være negere for min del. Håper heller man kan se finter, vendinger osv. bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Får ta en forhåndsbestilling på absoluttspill.no så jeg får det å rl's datoen. Gleder meg til den kommer Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg til det kommer ut på piratplassen nå Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg til det kommer ut på piratplassen nå Demo eller fullversjonen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg til det kommer ut på piratplassen nå Demo eller fullversjonen? regner med at han mener fullversjonen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ollie: Gjett en gang Trenger jo ikke Jack Sparrow til å laste ned demoen Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har sett bilder av det nye 3D-greien? Her er i så fall noen 3D-bilder. Ikke som forventet, men ser jo ikke så verst ut synes jeg. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som veit når eksakt demoen kommer? Jeg ser at det står Søn 2 nov på forsiden, men når på søndag? Noen som vet? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Tror du noen her vet bedre enn SI når demoen kommer? Det står på footballmanager.com at den kommer på søndagen, da tror jeg det er liten vits i å spørre om noen her vet bedre. Endret 31. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror den kommer midnatt i morra, altså 24.00 ca.. Leste det i en blogg fra SIgames et sted.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Usj, det passer jo jævlig bra med tanke på at jeg skal på jobb klokka 6 på mandagsmorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå