Giallorossi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Giallo, shut up Du er bare misunnelig fordi du ikke får til noe Vel, jeg har opplevd mer enn du noen gang kommer til å gjør på FM/CM Det jeg har spilt av FM09 var en brukbar opplevelse, vant 1-0 over inter med Lecce (Før spillet klikka og FM'et mitt gikk helt i stå). Feil. Det er akkurat en managersimulator det er:) ikke at det spiller så enormt stor rolle da men:-) syns det virker tvilsomt, noen av overgangene. Menmen, man spiller som man selv ønsker, ingen kan legge seg opp i det...! Jo man kritiserer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 kjetil: Må bare si at du har vært veldig dyktig og heldig med de salgene dine. 90 mill for Pennant, 205 for Arbeloa, 200 for Keane, 90 for Dossena, 127 for Riera og mange andre. Men hvorfor lot du Agger gå gratis? Var han ikke god? Takk Han var 4. valg, og jeg fikk ikke fornyet kontrakten hans. Men Mertesacker, Caceres og Skrtel var foran ham, og nå også Micah Richards. Har forøvrig to regens jeg har trua på. En keeper jeg kjøpte for 280 fra Inter, kommer til sommeren, og et talent fra klubben kalt Alan Reading, som blir opplært av Torres. Managersimulator eller ikke, jeg styrer laget slik jeg vil, og slik det blir best. Og jeg har suksess, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 kjetil, kan du poste historie over managere som har vært i city ? =P Syns det er utrolig rart at de kjøper så mye av deg. Og keane for 200mill. Om du ikke cheater kjetil, hvor er screenet da? =) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hehe, så ikke det innlegget Skal lete. Hvor finner jeg historie over managere? Flere som har solgt Lucas for 400 og Arbeloa for 395, så ikke si jeg cheater EDIT: Skal dere ha screen av alle overganger i støtteapparatet til City? De har kun hentet to juniortrenere, en fra meg Endret 30. november 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 City mye penger på spillet? Noen som får til å trene spillere på en skikkelig måte? mine blir bare dårligere, noen også bedre, men blir likevel dårlig i forhold til hva jeg har forventet... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hehe, så ikke det innlegget Skal lete. Hvor finner jeg historie over managere? Flere som har solgt Lucas for 400 og Arbeloa for 395, så ikke si jeg cheater EDIT: Skal dere ha screen av alle overganger i støtteapparatet til City? De har kun hentet to juniortrenere, en fra meg Det ligger vell i historien til klubben eller noe. Og, jeg nekter å tro at noen selger Lucas og Arbeloa for slike summer uten juks. Siden de ikke er så veldig gode på FM09. Alves går for den prisen. edit : gå på city -> historie -> høyrepunkter. Endret 30. november 2008 av Dalglish Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 De har hatt samme manager hele tiden... Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Spiller med Roma. Hadde £4 mill å handle for fra start. I november første sesongen fikk jeg beskjed om at siden det gikk så bra økonomisk så hadde styret frigitt £43 mill til spillerkjøp. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det ikke tatt med reservelagsligaer i England, eller er det bare jeg som presterte å ikke få dem med da jeg startet spillet? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 8 kamper igjen, leder serien med 11 poeng! Lenke til kommentar
noodles Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det ikke tatt med reservelagsligaer i England, eller er det bare jeg som presterte å ikke få dem med da jeg startet spillet? Det er ein bug. For å få med reservelagsliga i England må du starte eit spel med engelsk språk. Du kan endre språket attende til norsk etterpå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tettey kom nettopp tilbake etter skade og i første kamp blir han skadet i en ny måned Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Faen til klaging da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Raste, du er herved rapportert Hvordan går din FM-save da, siden du ikke sier noe, bare er hissig på dem som faktisk klarer å få til noe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Han dro vel på en 6mnd ferie igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 På min Citysave, hvor jeg er "tittelutfordrer" fikk jeg 800 mill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 På min Citysave, hvor jeg er "tittelutfordrer" fikk jeg 800 mill. Jeg fikk 1/10 med Rosenborg. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skjønner ikke hva folk kritiserer andre for. Om dere ikke greier å vinne så betyr ikke det at alle andre cheater! Jeg ble nettopp ferdig med min tredje sesong med Arsenal nå og har vunnet serien 2 ganger, champions league 1 gang, FA cupen 1 gang og ligacupen 1 gang.. Tok nettopp The Double med FA cup og serietittelen nå, UTEN noen form for cheating. Desutten har Almunia stått fast i mål i alle årene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Raste, du er herved rapportert Hvordan går din FM-save da, siden du ikke sier noe, bare er hissig på dem som faktisk klarer å få til noe? Min save gikk ålreit. Tok CL og FA cup, tapte resten. Kom på 2.plass i ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå