Armageddon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) NEEI! Siste runde i Tippeligaen og ligger på andreplass med 3 poeng opp til Viking og har bedre målforskjell. Viking møter Stabæk i siste runde og jeg spiller mot Lyn som rykker ned. Ser at Stabæk leder 2-0 til pause. Selv hadde jeg uavgjort, men scoret i 77' min. Men derfra tror jeg karma eller noe slo inn, for Viking karret seg til en uavgjort. SKUFFA! Siste runde: Tabellen: Endret 30. november 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Haha, den der suger. Skal spille min siste kamp for sesongen nå Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Må prøve å holde det gående nå. Skal ut i Uefa-Cup hvor jeg blant annet Milan og Galatasaray.. Noe som er litt irriterende er at jeg ikke får til å arrangere treningskamper på høsten. Men kommer Uefa-Cupen til å reformeres på samme måte som i virkeligheten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Må prøve å holde det gående nå. Skal ut i Uefa-Cup hvor jeg blant annet Milan og Galatasaray.. Noe som er litt irriterende er at jeg ikke får til å arrangere treningskamper på høsten. Men kommer Uefa-Cupen til å reformeres på samme måte som i virkeligheten? Jeg hadde samme problemet som deg. Det endte opp med at jeg tok treningskamper mot B-laget Jeg møtte Milan og slo dem 3-1 hjemme Men det som er jalla er at spillet må ha fucket seg etter sist gang jeg spilte, så den nest siste kampen min har ikke blitt laget Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan man linke mellom en som sitter på PC og Mac? Du kan vel også bruke trådløst nett? må ikkje ha kabel, og isåfall om du skal bruke kabel, må den da vere tvinnet el vanlig? Takk takk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Raste misunnelig? Her er overgangene: Første sesong: Andre sesong: Tredje sesong: Støtteaparat: Bruker et treningsopplegg veldig likt Lavezzis treningsopplegg som ligger på FMNorge, og har laget en egen uslåelig taktikk etter Tians guide på samme forum. EDIT: Anbefaler å ansette en ny assistentmanager. Sammy Lee sa bare dritt som virket negativt på laget på pressekonferansene, jeg er gør lei av å stille selv. Ansatte Pako Ayesteran, og han har fortsatt ikke sagt noe som har virket negativt Endret 30. november 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan man linke mellom en som sitter på PC og Mac? Du kan vel også bruke trådløst nett? må ikkje ha kabel, og isåfall om du skal bruke kabel, må den da vere tvinnet el vanlig? Takk takk Man kan linke over trådløst Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 kjetil, kan du poste historie over managere som har vært i city ? =P Syns det er utrolig rart at de kjøper så mye av deg. Og keane for 200mill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og da vant jeg serien også den andre sesongen min som trener! Da er det bare å komme videre fra guppespillet i CL! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kjetil, nei det er jeg ikke. Men ser godt at du cheater. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tar fra meg min egen tittel. Tabell: Og Berg blir sparket :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hva faen Raste? Hva er gøy med FM hvis man cheater? Jeg spiller 100% ærlig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hva faen Raste? Hva er gøy med FM hvis man cheater? Jeg spiller 100% ærlig. Scousere er aldri ærlig Okey, det var kødd, noe som ikke er kødd: Jeg ville kjent skammen nedover ryggen hvis jeg hadd solgt en slik spiller som Carra er for Pool! Arbeloa solgt for 205 mill? Endret 30. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Trodde du hadde skjerpet deg jeg Giallo? EDIT: Carra spilte ræva. FM handler om å bygge et eget lag, det har jeg gjort. Endret 30. november 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Trodde du hadde skjerpet deg jeg Giallo? EDIT: Carra spilte ræva. FM handler om å bygge et eget lag, det har jeg gjort. Skjerpet meg, What? FM handler om å spille spillet som om det skulle vært i virkeligheten, og Selge Carra er ikke reality Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er et spill, ikke en managersimulator. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er et spill, ikke en managersimulator. Nop, FM har så vanvittig mange bugs og overdrivelser, "juksespillere" finnes overalt bare du spiller/øker nok, og når du finner dem så er det ikke vanskelig å finne fotballkamper Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 kjetil: Må bare si at du har vært veldig dyktig og heldig med de salgene dine. 90 mill for Pennant, 205 for Arbeloa, 200 for Keane, 90 for Dossena, 127 for Riera og mange andre. Men hvorfor lot du Agger gå gratis? Var han ikke god? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Giallo, shut up Du er bare misunnelig fordi du ikke får til noe Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Feil. Det er akkurat en managersimulator det er:) ikke at det spiller så enormt stor rolle da men:-) syns det virker tvilsomt, noen av overgangene. Menmen, man spiller som man selv ønsker, ingen kan legge seg opp i det...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå