Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

NEEI! Siste runde i Tippeligaen og ligger på andreplass med 3 poeng opp til Viking og har bedre målforskjell. Viking møter Stabæk i siste runde og jeg spiller mot Lyn som rykker ned. Ser at Stabæk leder 2-0 til pause. Selv hadde jeg uavgjort, men scoret i 77' min. Men derfra tror jeg karma eller noe slo inn, for Viking karret seg til en uavgjort. SKUFFA!

 

Siste runde:

296555.jpeg

 

Tabellen:

296552.jpeg

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må prøve å holde det gående nå. Skal ut i Uefa-Cup hvor jeg blant annet Milan og Galatasaray.. Noe som er litt irriterende er at jeg ikke får til å arrangere treningskamper på høsten.

 

Men kommer Uefa-Cupen til å reformeres på samme måte som i virkeligheten?

Jeg hadde samme problemet som deg. Det endte opp med at jeg tok treningskamper mot B-laget :)

 

Jeg møtte Milan og slo dem 3-1 hjemme :)

 

Men det som er jalla er at spillet må ha fucket seg etter sist gang jeg spilte, så den nest siste kampen min har ikke blitt laget :roll:

Lenke til kommentar

Raste misunnelig? :p

 

Her er overgangene:

 

Første sesong:

296584.jpeg

 

Andre sesong:

296585.jpeg

 

Tredje sesong:

296586.jpeg

 

Støtteaparat:

296588.jpeg

 

Bruker et treningsopplegg veldig likt Lavezzis treningsopplegg som ligger på FMNorge, og har laget en egen uslåelig taktikk etter Tians guide på samme forum.

 

EDIT: Anbefaler å ansette en ny assistentmanager. Sammy Lee sa bare dritt som virket negativt på laget på pressekonferansene, jeg er gør lei av å stille selv. Ansatte Pako Ayesteran, og han har fortsatt ikke sagt noe som har virket negativt :)

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...