Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

NEEI! Siste runde i Tippeligaen og ligger på andreplass med 3 poeng opp til Viking og har bedre målforskjell. Viking møter Stabæk i siste runde og jeg spiller mot Lyn som rykker ned. Ser at Stabæk leder 2-0 til pause. Selv hadde jeg uavgjort, men scoret i 77' min. Men derfra tror jeg karma eller noe slo inn, for Viking karret seg til en uavgjort. SKUFFA!

Siste runde:

296555.jpeg

Tabellen:

296552.jpeg

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må prøve å holde det gående nå. Skal ut i Uefa-Cup hvor jeg blant annet Milan og Galatasaray.. Noe som er litt irriterende er at jeg ikke får til å arrangere treningskamper på høsten.

Men kommer Uefa-Cupen til å reformeres på samme måte som i virkeligheten?

Jeg hadde samme problemet som deg. Det endte opp med at jeg tok treningskamper mot B-laget :)

Jeg møtte Milan og slo dem 3-1 hjemme :)

Men det som er jalla er at spillet må ha fucket seg etter sist gang jeg spilte, så den nest siste kampen min har ikke blitt laget :roll:

Lenke til kommentar

Raste misunnelig? :p

Her er overgangene:

Første sesong:

296584.jpeg

Andre sesong:

296585.jpeg

Tredje sesong:

296586.jpeg

Støtteaparat:

296588.jpeg

Bruker et treningsopplegg veldig likt Lavezzis treningsopplegg som ligger på FMNorge, og har laget en egen uslåelig taktikk etter Tians guide på samme forum.

EDIT: Anbefaler å ansette en ny assistentmanager. Sammy Lee sa bare dritt som virket negativt på laget på pressekonferansene, jeg er gør lei av å stille selv. Ansatte Pako Ayesteran, og han har fortsatt ikke sagt noe som har virket negativt :)

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Hva faen Raste? Hva er gøy med FM hvis man cheater?

Jeg spiller 100% ærlig.

Scousere er aldri ærlig :p

Okey, det var kødd, noe som ikke er kødd: Jeg ville kjent skammen nedover ryggen hvis jeg hadd solgt en slik spiller som Carra er for Pool!

Arbeloa solgt for 205 mill?

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...