fytech Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ser ut som at årets fm har kompabilitets problemer med grafikk-kortene til bærbar-pc'ne. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ser ut som at årets fm har kompabilitets problemer med grafikk-kortene til bærbar-pc'ne. Ikke med min bærbar Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Trives godt i RBK nå. Satte ny klubbrekord med 18 kamper uten tap. Andreplass i ligaen, semifinale i cupen og kvalifisert til Uefa Cup med Iversen i toppform. Nesten ingen skader og virker som at alle trives. Vi får se om det holder til sesongslutt. Ska itje si no jeeeg! Du jinxet meg med den der. Tapte mot Enga og fikk Sappi skadet. Men takket være et par ave maria banket jeg Brann i kampen etterpå. Ganske utrolig å se at Iversen fortsatt er i toppform. Er toppscorer i TL med nesten 20 mål og still going strong. Bare venter på at han skal knekke foten eller noe nå.. :| Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Trives godt i RBK nå. Satte ny klubbrekord med 18 kamper uten tap. Andreplass i ligaen, semifinale i cupen og kvalifisert til Uefa Cup med Iversen i toppform. Nesten ingen skader og virker som at alle trives. Vi får se om det holder til sesongslutt. Ska itje si no jeeeg! Du jinxet meg med den der. Tapte mot Enga og fikk Sappi skadet. Men takket være et par ave maria banket jeg Brann i kampen etterpå. Ganske utrolig å se at Iversen fortsatt er i toppform. Er toppscorer i TL med nesten 20 mål og still going strong. Bare venter på at han skal knekke foten eller noe nå.. :| hadde samme flyten med rbk. ni kamper uten tap toppet tippeligaen. Ivers som toppscorer og kunne fire innsluppne. Da drar ivers på seg en tre mnd skade, med hell og lykke banker vi brann i kampen etterpå. Kjenner jeg får klump i halsen når sappara blir skadet i 80 minutt, viser seg at det blir ti mnd på sidelinjen. Etterpå følger to strake tap mot ham kam og stabæk og i tillegg konan skadet. Så fortsetter nå så får vi se hva som skjer men føler at gullet glapp. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 OG en ting til er det noen som vet hvor man kan se manager poeng. Ser at dem som blir kåret til mnd manager har fått managerpoeng men finner ikke ut om jeg selv har fått noen.. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 OG en ting til er det noen som vet hvor man kan se manager poeng. Ser at dem som blir kåret til mnd manager har fått managerpoeng men finner ikke ut om jeg selv har fått noen.. Kommer ikke alle oengene på hall of fame? Eller er jeg på jordet? Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tenkte jeg skulle gi reservene og en del unggutter en sjanse i Champions League. Var allerede kvalifisert til neste runde. Kjøpte Sergio Aguero før denne sesongen, og han er hittil nesten å beregne som en flopp, ledelsen og supporterne mener jeg mangler total dømmekraft. Det var FØR denne kampen! Wilshere, Ramsey og Djorou fikk sjansen fra start i en helt utrolig morsom kamp! Legger til noen screenshots Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det går som det suser med min andre sesong i Arsenal, leder serien 13 poeng før Chelsea på andreplass. Riquelme og Adebayor er fantastiske. Går for the Treble. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det går som det suser med min andre sesong i Arsenal, leder serien 13 poeng før Chelsea på andreplass. Riquelme og Adebayor er fantastiske. Går for the Treble. Er inne i min tredje sesong med Arsenal jeg nå. Endte på en fjerdeplass i serien førstesesongen, vant andresesongen, nå - etter 16 kamper i tredjesesongen ligger jeg 2 poeng bak man city, og hele 10 poeng foran tottenham på tredjeplass. 13 seiere, 3 uavgjort, 0 tap. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Møter Liverpool hjemme på onsdag, borte på fredag, og City borte på Søndag. Alt skjer i samme uke! Fy faen... Latterlig. Endret 30. november 2008 av JonasE Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Samma det, ligagullet er nå mitt!!! Etter fire års ventetid! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hadde samme flyten med rbk. ni kamper uten tap toppet tippeligaen. Ivers som toppscorer og kunne fire innsluppne. Da drar ivers på seg en tre mnd skade, med hell og lykke banker vi brann i kampen etterpå. Kjenner jeg får klump i halsen når sappara blir skadet i 80 minutt, viser seg at det blir ti mnd på sidelinjen. Etterpå følger to strake tap mot ham kam og stabæk og i tillegg konan skadet. Så fortsetter nå så får vi se hva som skjer men føler at gullet glapp. Merde! Skjeldbred fikk 5 kampers karantene for å ha skallet ned Berre. Og nå ble Tettey skadd for en måned. Nei huff. Må slutte skryte her. Går alltid i dass like etterpå. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Haha, sånn går hardt for seg i tippeligaen skjønnner jeg! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og der var Steffen ute ja.. 1-2 måneder X(. Verste er at jeg skulle til å bytte han ut, men tenkte at han tar ikke skade av de siste 10 minuttene. Nå tror jeg medalje er det beste jeg kan håpe på. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og der var Steffen ute ja.. 1-2 måneder X(.Verste er at jeg skulle til å bytte han ut, men tenkte at han tar ikke skade av de siste 10 minuttene. Nå tror jeg medalje er det beste jeg kan håpe på. Fabregas er ute i 5mnd i Arsenal-gamen min nå. Men det er ikke akkurat krise når jeg har Joao Moutinho, Diaby, Yaya Toure, Denilson, og ikke minst Wilshere, Thiago Neves og Rosicky som kan spille på midtbanen i krisesituasjoner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hadde samme flyten med rbk. ni kamper uten tap toppet tippeligaen. Ivers som toppscorer og kunne fire innsluppne. Da drar ivers på seg en tre mnd skade, med hell og lykke banker vi brann i kampen etterpå. Kjenner jeg får klump i halsen når sappara blir skadet i 80 minutt, viser seg at det blir ti mnd på sidelinjen. Etterpå følger to strake tap mot ham kam og stabæk og i tillegg konan skadet. Så fortsetter nå så får vi se hva som skjer men føler at gullet glapp. Merde! Skjeldbred fikk 5 kampers karantene for å ha skallet ned Berre. Og nå ble Tettey skadd for en måned. Nei huff. Må slutte skryte her. Går alltid i dass like etterpå. Fikk Ivers ute i 6mnd jeg. Hurra liksom. Og Sappi skadet, og de fleste andre gode jeg har. Alle rett før 4. kamp i CL og siste kamp i serien. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Endelig er jeg tilbake, etter alt for lang tids ufrivillig pause. Jeg er kommet halvveis i 3. sesong, stallen min er som følger: Ikke drep meg for ikke å ha Carragher, Mascherano, Reina osv på laget, det jeg liker best på FM er å skape et eget lag, akkurat slik jeg vil ha det. Og det funker, leder ligaen med 8 poeng etter 25 kamper. Hvis noen sliter med taktikken, anbefaler jeg å lage en egen taktikk etter guiden til Tian på FMnorge. EDIT: Vil gjerne se stallen til andre som spiller med LFC som har kommet langt. Endret 30. november 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kjetil, mulig å få se screenshot med lista som viser alle kjøpene dine hvor det står hva du har betalt for de forskjellige spillerne? Spent på hvordan du har fått råd til alle de spillerne der. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kommer i kveld. Har solgt mange, og nå nylig ble klubben kjøpt opp, og i januar fikk jeg 1,5 mrd å handle for. Da kjøpte jeg Micah Richards (740M) og Kaka (750M). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kommer i kveld. Har solgt mange, og nå nylig ble klubben kjøpt opp, og i januar fikk jeg 1,5 mrd å handle for. Da kjøpte jeg Micah Richards (740M) og Kaka (750M). Du cheater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå