Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jamen satansk faenskap! You Gotta be kidd'n with me! Etter at jeg innstallerte den nye(ste) Patchen så bugger det fortsatt! Why!? Hva bugger? den velkjente fm08 buggen kommer frem, altså når jeg har vært i manager stolen i noen dager så kommer det opp en feilmelding i MS "dette spillet kan ikke vises lenger" - eller no slikt, ihvertfall så hopper jeg ut Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er ingen andre som har det slik da, så er jo tydeligvis noe med din PC:) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er ingen andre som har det slik da, så er jo tydeligvis noe med din PC:) Ah, Sry, men det er faen ikke noe med PC'n min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er ingen andre som har det slik da, så er jo tydeligvis noe med din PC:) Ah, Sry, men det er faen ikke noe med PC'n min Jo, du er jo helt klart den med mest problemer her inne...så jo, det er PC'en din Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jo, du er jo helt klart den med mest problemer her inne...så jo, det er PC'en din Da kan dere smart'asser fortelle meg hva som er feil også da? Hvorfor vill ikke filene som åpenbart mangler funke eller i det hele tatt lagre seg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jo, du er jo helt klart den med mest problemer her inne...så jo, det er PC'en din Da kan dere smart'asser fortelle meg hva som er feil også da? Hvorfor vill ikke filene som åpenbart mangler funke eller i det hele tatt lagre seg? TIPS!! sjekk support delen av FMNorge, vis ikke sender du mail til SI Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er på utkikk etter en kjapp og rutinert spiss til RBK-laget mitt. Problemet er at jeg allerede har masse utlendinger, så han bør være norsk, og bare 15 mill igjen av budsjettet. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er på utkikk etter en kjapp og rutinert spiss til RBK-laget mitt. Problemet er at jeg allerede har masse utlendinger, så han bør være norsk, og bare 15 mill igjen av budsjettet. Noen som har noen tips? Kim Holmen ? :o Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Han ligger høyt på lista mi ja. Pluss at Lyn er i sammenbrudd midt i sesongen tror jeg hjelper på markedet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Han ligger høyt på lista mi ja. Pluss at Lyn er i sammenbrudd midt i sesongen tror jeg hjelper på markedet. Han var iallefall god første sesongen min, men andre sesongen dabba han så jævlig av. Så han blei benka lenge. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Cannot Run The Game: Failed To Set Up Graphic System noen andre som har fått den meldinga Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 ERROR: Cannot run game:Failed to set up graphics system Fix: Please download the following update from the Microsoft Direct X SDK: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en You should also check that you are running the latest graphics driver, you can do this by visiting the computer manufacturer website, or by visiting the graphics card manufacturing website. SI FAQ for problemer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er Liverpool og er i slutten av oktober første sesong. Startet bra, med 3 strake og måndens manager i ligaen, men har fått problemer etter det, og har gått en mående uten å vinne i alle turneringer nå. Har jobbet mye med taktikk, og de siste kampene føler jeg at jeg har begynt å nærme meg noe, etter 2-2 mot Bayern i CL, en kamp jeg dominerte. Må bare prøve videre framover å satse på å begynne å vinne kamper igjen så fort som mulig. 7 plass i PL er ikke bra nok... Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Scoring imot 2 minutter over overtida. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Uavgjort mot Man Utd nå, har mye ball og skaper mye, men sliter med utellingen, regner med at det vil komme seg snart, men har møtt mye tøff motstand de siste kampene, noe som ikke er helt idielt med nykomponert taktikk. Har tapt 2-0 mot Arsenal og spilt 0-0 mot Chelsea fra før. Nå gjelder det bare å få tilbake Torres i formen han var i starten, så kan dette bli bra, har også noe å hente i defansivt, men tror jeg har fått ordnet opp i det nå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Trives godt i RBK nå. Satte ny klubbrekord med 18 kamper uten tap. Andreplass i ligaen, semifinale i cupen og kvalifisert til Uefa Cup med Iversen i toppform. Nesten ingen skader og virker som at alle trives. Vi får se om det holder til sesongslutt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Trives godt i RBK nå. Satte ny klubbrekord med 18 kamper uten tap. Andreplass i ligaen, semifinale i cupen og kvalifisert til Uefa Cup med Iversen i toppform. Nesten ingen skader og virker som at alle trives. Vi får se om det holder til sesongslutt. Ska itje si no jeeeg! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Oh... 3-4 mot Fulham. Steike for en kamp!!! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lyst til å dele laget ditt med oss, JonasE? Lenke til kommentar
henderico Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Han ligger høyt på lista mi ja. Pluss at Lyn er i sammenbrudd midt i sesongen tror jeg hjelper på markedet. Han var iallefall god første sesongen min, men andre sesongen dabba han så jævlig av. Så han blei benka lenge. Noken vennar av meg fekk den meldinga. De kjøpte ny data selvom det nok ikke va nødvendig. sjekk ut fmnorge Edit: svarte på feil. MUUULIG. SORRY Endret 29. november 2008 av henderico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå