Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hentet Appiah på free transfer. Så ble han skadet i 5 mnd på landslagsoppdrag (kjempesmart av landslaget å kalle han inn da han nettopp hadde blitt skadefri etter å ha slitt lenge). Når han nå endelig er skadefri kan han ikke spille fordi han ikke har arbeidstillatelse. Fikk han ikke det innvilget det da jeg signet ham da? Hva kan jeg gjøre? Han hever en heftig lønnslipp, og det har ikke lille Blackburn råd til, ivertfall ikke når han ikke kan spille :(

Lenke til kommentar
Jeg hentet Appiah på free transfer. Så ble han skadet i 5 mnd på landslagsoppdrag (kjempesmart av landslaget å kalle han inn da han nettopp hadde blitt skadefri etter å ha slitt lenge). Når han nå endelig er skadefri kan han ikke spille fordi han ikke har arbeidstillatelse. Fikk han ikke det innvilget det da jeg signet ham da? Hva kan jeg gjøre? Han hever en heftig lønnslipp, og det har ikke lille Blackburn råd til, ivertfall ikke når han ikke kan spille :(

 

Det er nok fordi at han fikk en arbeidstillatelse avhengig av at han spilte så og så mange kamper for førstelaget.

Har dessverre ikke noe løsning på problemet ditt :(

Lenke til kommentar

Starter en uskyldig City Save. Selger bortimot alt av A-spillere for svada, og bygger et ungdommslag rundt Robinho.

 

Første kamp vinner jeg 9-0, 4 mål av RObinho fra sin offansive midtbane posisjon. Han spiller 9.4 på børsen. På 94' minutt blir han skadet, og ute i 6 mnd. Etterpå bryter hele laget mitt sammen, og jeg scorer bare noen få mål i hver kamp. Fuckings fantastisk.

Lenke til kommentar

wooh!

 

Ser ut som det blir bare seier hos meg i første season med arsenal..

 

Har kun 1 tap i premier league til nå ligger 4 points forran manu med 1 kamp mindre spilt, Liga cupen er vunnet, er i FA cup semi og champions league kvart.

 

jeg har troa! Adebayor fant formen etter typ 20 kamper. Nå er han plutslig scooringsmaskin han fikk sitt 20 liga mål for litt siden. Van persie spiller fortsatt temmelig balle og har gjort det hele sesongen. Walcott derimot er en liten herlighet, men han blir så sliten av det raske tempoet atte. Han og Jesus Navas spiller typ annenhver kamp.

 

satser på å vinne alt uten problem et par sesonger for så å starte en city game:)

Lenke til kommentar

Dette blir merkelig. Flere som har et lag som spillet veldig variabelt? RBK-laget mitt kan finne på å slå Stabæk 4-0 den ene uka, og tape 2-0 for Godset som ligger langt ned på tabellen den neste uka. Og da har jeg ikke gjort noen endringer i taktikk eller lagoppstilling. Virker som at det er tilfeldigheter som avgjør kamper. Jeg klarer hvertfall ikke å finne ut hva som avgjør kampene mine.

Lenke til kommentar
Dette blir merkelig. Flere som har et lag som spillet veldig variabelt? RBK-laget mitt kan finne på å slå Stabæk 4-0 den ene uka, og tape 2-0 for Godset som ligger langt ned på tabellen den neste uka. Og da har jeg ikke gjort noen endringer i taktikk eller lagoppstilling. Virker som at det er tilfeldigheter som avgjør kamper. Jeg klarer hvertfall ikke å finne ut hva som avgjør kampene mine.

Må ikke du glemme at FM handler utifra realisme, og som alle vet så er Tippeligaen rene bingo ligaen... Et lag i Norge kan gruse ett lag ene uka, til å gå på et flaut tap uka etter.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål:

Var det ikke snakk i at den skadebuggen skulle bli fikset da?

 

Startet på med Real Madrid og etter to kamper har jeg fått Raúl (3 måneder), Javier Saviola (3 måneder), Arjen Robben (1 måned), Gabriel Heinze (3 uker) og fra før har jeg Cannavaro (3 uker) og Sneijder (3 måneder).

 

Toppers må jeg si! Godt jeg har brukbar backup overalt, men uansett utrolig plagsomt. Får også sånn småskader i nesten så og si hver kamp, men bytter jeg dem ut i kampen så blir de ikke skadet lenge, men uansett kjipt.

 

Jaja, jeg får vel se på det som en utfordring :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...