Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343
Skulle tro den editoren var laget av nazistene. Man får jo sjansen til å leke fotballgud. Om jeg får lyst til å gi Kil/Hemne et transferbudsjett på 100mill, er det jo fint å vite man har sjansen. Å komme hit å skryte av det, uten å nevne editoren, er noe annet.

 

go Kil/hemne!:)

Lenke til kommentar
Faen meg latterlig å bruke editor.

Hvorfor det?

Hva gjør du når overgangssystemet ved juletider kommer? FM kommer garantert ikke med en oppdatering før langt seinere ;)

 

Ediotoren er en jævla nyttig ting, det er utrolig masse bugs på Fm og det kan du fikse med editoren hvis du gidder å overse et par timer der.

Jeg jukser ikke, tho så liker jeg å tilfeldigvis gi Roma litt boost der (men er dem aldri) :p

Lenke til kommentar
Faen meg latterlig å bruke editor.

Hvorfor det?

Hva gjør du når overgangssystemet ved juletider kommer? FM kommer garantert ikke med en oppdatering før langt seinere ;)

 

Ediotoren er en jævla nyttig ting, det er utrolig masse bugs på Fm og det kan du fikse med editoren hvis du gidder å overse et par timer der.

Jeg jukser ikke, tho så liker jeg å tilfeldigvis gi Roma litt boost der (men er dem aldri) :p

De kommer med update 2.Februar eller noe sånt da :p

Lenke til kommentar

Da var endelig FM 2009 i hus. Har spilt i stort sett hele dag, og vil si meg godt fornøyd med årets versjon hittil.

Men jeg har to problemer:

- Når jeg skal dele ut draktnummer går de ikke lenger enn til 30. Dette skaper problemer når jeg har flere enn 30 spillere som skal få uttdelt nummer. Noen andre som har opplevd dette?

- 3D-modusen går flytende, men den klassiske 2D-modusen hakker nok til at den blir ubrukelig. Jeg har ikke opplevd problemer under 2D-modusen med tidligere FM-spill.

 

Hvis noen har løsninger på disse problemene mottas de med takknemlighet. :)

Lenke til kommentar
Da var endelig FM 2009 i hus. Har spilt i stort sett hele dag, og vil si meg godt fornøyd med årets versjon hittil.

Men jeg har to problemer:

- Når jeg skal dele ut draktnummer går de ikke lenger enn til 30. Dette skaper problemer når jeg har flere enn 30 spillere som skal få uttdelt nummer. Noen andre som har opplevd dette?

- 3D-modusen går flytende, men den klassiske 2D-modusen hakker nok til at den blir ubrukelig. Jeg har ikke opplevd problemer under 2D-modusen med tidligere FM-spill.

 

Hvis noen har løsninger på disse problemene mottas de med takknemlighet. :)

Vis du spiller i Spania, er ikke dette no bombe...max 30 spillere der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...