Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Fm09 er tragisk! Jeg sier Tragisk oppdatering!

 

Det er faen ikke en dritt nytt iforhold til de tidligere spillene som er noe fuckings relevant.

 

Taktikk-innstillingene er akkurat de samme som på fm08, meg bekjent ihvertfall. Eneste positive som jeg kan se, er at det er lettere å kommunisere og prate med pressen. Om det er realistiske overganger - Fucking bullshit!

Jeg holdt på å få El Loco (Lavezzi) til Lecce for faen! Han kostet meg 15 millioner, men heldigvis så avslo han meg (hadde heller ikke kjøpt han) ;)

 

Deilig å få ut litt frustrasjon, tar detta videre på fmnrge isteden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Realistiske overganger er ikke så jævla viktig, bare prøv å se bort i fra det. På 08 kom jeg med mange frustrasjons-meldinger på fmnorge om at det var så mange urealistiske overganger, nå har jeg lært å se bort i fra det og da er spillet så mye bedre :p Men jeg må innrømme jeg ble litt forbannet da jeg så at tottenham hadde kjøpt Carrick. Noe som ikke stemmer i den overgangen.

Lenke til kommentar
Etter at AFC Wimbledon rykka opp til Premier League etter 8. sesonger følte jeg meg klar for United, så starta en ny save med de. Etter 25 kamper står jeg med 20 seiere, 4 uavgjort og et tap. Og laget begynner virkelig å fungere. Morsomt at FM endelig er gøy igjen:)

Heter de ikke MK Dons i spillet?

Lenke til kommentar
Realistiske overganger er ikke så jævla viktig, bare prøv å se bort i fra det. På 08 kom jeg med mange frustrasjons-meldinger på fmnorge om at det var så mange urealistiske overganger, nå har jeg lært å se bort i fra det og da er spillet så mye bedre :p Men jeg må innrømme jeg ble litt forbannet da jeg så at tottenham hadde kjøpt Carrick. Noe som ikke stemmer i den overgangen.

Tja, det er litt forskjell på å få Lavezzi (nesten) til Lecce, og Carrick til Tottenham dah ;)

 

Men ja er enig med deg. Har hatt alle FM og CM spillene, men dette er kanskje den dårligste "oppdateringa" for mitt bruk.

Lenke til kommentar
Så innlegget ditt på fmnorge, Giallorossi :p Du kan vente deg en rekke fine kommentarer fra div. mods osv. Angående problemet ditt har jeg ikke en fjerneste anelse om hva som er galt.

Tehe, var en kompis som la det inn for meg, men jeg står for alt han sier.

Tror nok ikke jeg blir banna eller no, kjenner de fleste mods'a der skjønner du ;)

 

Kan forøvrig ta problemet mitt her:

 

Jeg får ikke innstallert FM 09 på min bærbare maskin, altså når jeg setter inn CD'n så reagerer den (Pc'n), og jeg må gå manuelt inn i CD'n og åpne den (da går det), og jeg innstallerer FM alt funker fint, ihvertfall helt til slutten av innstallasjonen, da får jeg opp en bitteliten feilmelding som sier "ikke alt ble innstallert" - eller no sånt, ihvertfall en negativ kommentar på at ikke alt ble innstallert og fungerer optimalt. Anyway, jeg får opp at alt er ferdig innstallert, men dessverre så er det ikke noen filer av FM09 eller shortcut's, så det er sansynligvis ikke innstallert (er det ikke egentlig) ,skjønner ikke en dritt. Alt funket brukbart på min stasjonære når jeg innstallerte det der (riktignok har det klikkt i ettertid på save-gamen min, Lecce).

 

Er utrolig vanskelig å forklare problemet, virker som om Cd'n er bugget, men når den har funket tidligere så virker det merkelig (at den plutselig skal klikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...