JR Ewing Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurer på hva spillerne mine driver med på treningene når Tettey må ut med kutt i hodet etter en takling. Hehe, det pleier da å være noen tumulter på RBK treningene i ny og ned. Storflor som takla ham da eller? Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om det er noen som leter etter en god høyre back, så anbefaler jeg sterkt denne unge karen fra Brasil. Kjøpte han fra Palmeiras for 170 mill, men han var priset til langt mindre. Umulig å få han for noe lavere. Styret og supporterne er henrykte over kjøpet uansett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurer på hva spillerne mine driver med på treningene når Tettey må ut med kutt i hodet etter en takling. Hehe, det pleier da å være noen tumulter på RBK treningene i ny og ned. Storflor som takla ham da eller? Han har jeg da blitt kvitt for lenge siden Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om det er noen som leter etter en god høyre back, så anbefaler jeg sterkt denne unge karen fra Brasil. Kjøpte han fra Palmeiras for 170 mill, men han var priset til langt mindre. Umulig å få han for noe lavere. Styret og supporterne er henrykte over kjøpet uansett Ligner mistenkelig på en regen det der. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om det er noen som leter etter en god høyre back, så anbefaler jeg sterkt denne unge karen fra Brasil. Kjøpte han fra Palmeiras for 170 mill, men han var priset til langt mindre. Umulig å få han for noe lavere. Styret og supporterne er henrykte over kjøpet uansett Ligner mistenkelig på en regen det der. Regen, dvs? Skjønner at han er fiksert spiller ja, mest sannsynlig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Med andre ord blir slike spillere generert randomly for hvert spill, så er ikke mye vits i å anbefale ham.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det noen som har problemer med å skrive i Fm (f.eks i søkemotoren)? Jeg sliter som faen, får omtrent alltid dobbeltbokstaver Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det noen som har problemer med å skrive i Fm (f.eks i søkemotoren)? Jeg sliter som faen, får omtrent alltid dobbeltbokstaver You need the patch Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Milan får trolig sin revansje. Nå møter jeg dem i gruppespillet i CL Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) You need the patch I Know Trodde det skulle gå greit første gang, men neida. Endret 25. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det funker ikke å sette opp prisen så de dropper budet og spilleren fortsatt liker deg. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det funker ikke å sette opp prisen så de dropper budet og spilleren fortsatt liker deg. Tror du må sette opp verdien FØR de byr, slik at de mister interessen til å begynne med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det funker ikke å sette opp prisen så de dropper budet og spilleren fortsatt liker deg. Jo, det funker fint. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Etter at AFC Wimbledon rykka opp til Premier League etter 8. sesonger følte jeg meg klar for United, så starta en ny save med de. Etter 25 kamper står jeg med 20 seiere, 4 uavgjort og et tap. Og laget begynner virkelig å fungere. Morsomt at FM endelig er gøy igjen:) Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har et rimelig kjipt problem med FM. Spillet fryser til stadighet når jeg skal starte en kamp. Når musa blir til en fotball før kampen, så fryser bare bilde, og det kommer opp at spillet ikke svarer. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det funker ikke å sette opp prisen så de dropper budet og spilleren fortsatt liker deg. Jo, det funker fint. Nei, Demidov klikket jo på meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har et rimelig kjipt problem med FM. Spillet fryser til stadighet når jeg skal starte en kamp. Når musa blir til en fotball før kampen, så fryser bare bilde, og det kommer opp at spillet ikke svarer. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Takk på forhånd:) Prøv og sett i vindusmodus du også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror dere det er mulig å lure teknikerne på skolen til å få oppdatert DirectX til meg, er det noen programmer som en bruker på skolen der det er nyttig Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fy Faen! Råtten Fm09 Cd! 1. Den starter ikke opp av seg selv, må manuelt åpne CD'n selv. 2. Innstallerer spillet, alt går fint, men til slutt når jeg er ferdig med innstallasjonen så får jeg opp en mld om at ikke alt var like suksessfult oppdatert/innstallert! Makan til RÆVA møkka Cd! 3. Funket brukbart på min stasjonære, men på min laptop funker den rett og slett ikke! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er nettop det, de har ikke greid å fått spillet til å oppdatere DirectX ordentelig, og det er rett og slett rævva for oss med skole PC'er Men, spillet i seg selv er det beste FM til nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå