Maynard James Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Blir nok Liverpool først. Så får vi se, regner med at Hoffenheim får meg som manager etterhvert også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Faen da. 2november drar jo jeg til Liverpool. Må jeg virkelig ta med pcen dit? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Yay, ikke lenge til! Blir nok Liverpool først på meg og, og må jo såklart prøve meg med Wrexham også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan man spille med hvilket som helst lag på demoen? Må vel være noe begrensinger siden det nettopp er en gratis demo? Skal i alle fall starte med Vindbjart så fort som mulig, deretter Liverpool og Start Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 De eneste begrensningene er vell at du bare kan spille en sesong så vidt jeg vet. Databasen er jo allerede klar, siden den ble brukt i FMlive betaen. Jeg var beta tester på FMlive, og vil ikke si jeg ble imponert, håper virkelig 09 er bedre Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så jeg spiller en sesong på demoen, "kjøper" 09 og spiller videre der? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, det er slik det fungerer. Mener jeg leste et sted at det var en halv sesong, men. Kommer nok til å ha et par gamer å kunne starte på når fullversjonen kommer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Herlig. Gleder meg vilt til 2. november! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 De eneste begrensningene er vell at du bare kan spille en sesong så vidt jeg vet. Databasen er jo allerede klar, siden den ble brukt i FMlive betaen. Tradisjonellt sett er det den eneste begrensningen ja. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Så jeg spiller en sesong på demoen, "kjøper" 09 og spiller videre der? Dette er jo bare genialt! Endret 27. oktober 2008 av Are.......... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 en halv sesong Lenke til kommentar
mopani Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå kjenner jeg at jeg virkelig begynner å glede meg! Jeg klarer faktisk ikke å spille FM 08 nå.. Gleder meg bare så utrolig mye til 09.. Hva er det som er nytt i 09 ? Noen som kunne sette opp en liste..? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Førstepost mhm, sorry;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du kan se kampene i 3d. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Er veldig skeptisk på 3D funksjonen, regner egentlig med at det blir en total flopp, men, den blir nok videreutviklet til senere fm, og blir den en gang bra, så blir det knall. Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg ikke til å bruke 3d funksjonen. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er veldig skeptisk på 3D funksjonen, regner egentlig med at det blir en total flopp, men, den blir nok videreutviklet til senere fm, og blir den en gang bra, så blir det knall. Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg ikke til å bruke 3d funksjonen. Er litt usikker selv.. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å bruke 3D funksjonen jeg heller, men det blir spennende å se hvordan dette fungerer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper at Sports Interactive overrasker med 3d'en, det hadde vært morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå