Gjest Slettet+212343 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Noen som ennda sliter med at spillet henger seg opp før kamp for eks.?Tips til hvordan jeg kan få fiksa det? Hos meg henger det i 5-6 sekunder, så løsner det. uten at jeg vet hva slags maskinvare du kjører på, tror du det kan ha noe med den? Endret 25. november 2008 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har en snikendes følelse av at alle de som sliter med at FM kræsjer mest sannsynlig mangler drivere eller annen programvare som er anbefalt av SI. Jeg vet at det hjalp for endel og laste ned NET Framework 2.0, samt oppdatere alt av drivere selvfølgelig:) Og, hvis du har en PC uten et skikkelig skjermkort er det INGEN vits i og prøve 3d modusen:) Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har en snikendes følelse av at alle de som sliter med at FM kræsjer mest sannsynlig mangler drivere eller annen programvare som er anbefalt av SI.Jeg vet at det hjalp for endel og laste ned NET Framework 2.0, samt oppdatere alt av drivere selvfølgelig:) Og, hvis du har en PC uten et skikkelig skjermkort er det INGEN vits i og prøve 3d modusen:) Jeg har en snikende følelse av at folk som sliter med spillet kanskje har lastet ned spillet på nett (warez). Det blir ofte bug i kodinga når man bruker et cracka spill. Ikke for å forhåndsdømme folk, men det lønner seg å kjøpe spillet! Lenke til kommentar
kristian-__- Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har KJØPT spillet;)(liker følelsen av å ha spillet stående i hylla:) Pc`en er et halvt år gammel:S og en kamerat av meg sliter med akkurat samme problemet(hans pc er tre uker gammel)Så tror ikke det er skjermkortet,de kampene jeg får sett kjører jeg i 3D. Spillet henger seg opp når jeg skal gå ifra "laguttak" til "send lag". Var jo mange på forumet som sleit med dette i starten,virker som de fleste har et spill som fungerer godt nå. Noen som vet om det har kommet ny Patch? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har sparrow- versjonen av FM, og det funker forsåvidt greit. Men kommer uansett til å kjøpe det i butikken. Er det noen jeg vil sponse så er det sigames Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har KJØPT spillet;)(liker følelsen av å ha spillet stående i hylla:)Pc`en er et halvt år gammel:S og en kamerat av meg sliter med akkurat samme problemet(hans pc er tre uker gammel)Så tror ikke det er skjermkortet,de kampene jeg får sett kjører jeg i 3D. Spillet henger seg opp når jeg skal gå ifra "laguttak" til "send lag". Var jo mange på forumet som sleit med dette i starten,virker som de fleste har et spill som fungerer godt nå. Noen som vet om det har kommet ny Patch? Det har bare kommet èn foreløpig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som ennda sliter med at spillet henger seg opp før kamp for eks.?Tips til hvordan jeg kan få fiksa det? Hos meg henger det i 5-6 sekunder, så løsner det. uten at jeg vet hva slags maskinvare du kjører på, tror du det kan ha noe med den? Sleit med det jeg også, så prøvde jeg å kjøre i vindumodus som noen foreslo her i tråden, og det hjalp. Så prøv det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tydeligvis ikke bare jeg som pleier å kjøpe Ääritalo. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 DU MÅ IKKE LASTE DET NED FRA STEAM DA. Hvorfor ikke ? :o Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 DU MÅ IKKE LASTE DET NED FRA STEAM DA. Hvorfor ikke ? :o FOR DA GÅR RASTE BERSERK MED BALLTRE VEL!!!!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 DU MÅ IKKE LASTE DET NED FRA STEAM DA. Hvorfor ikke ? :o FOR DA GÅR RASTE BERSERK MED BALLTRE VEL!!!!! Er det bare å laste det ned som han klager på? Eller er det og installere via steam også ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det å aktivere FM09 via Steam fører bare til komplikasjoner, det har vi allerede fått bevis på. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eh, nei? Det har vært særdeles få problemer untatt i begynnelsen, men de kan man ikke skylde på Steam for. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg trengte aldri aktivere med steam. Eneste jeg gjorde med steam er å velge at jeg skulle laste ned FM, også etter en stund var alt klart, nedlastningen, innstallasjonen og aktiveringen var gjort automatisk. Trengte bare å starte spillet. Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har akkuratt kjøpt og innstalert FM, men kan ikke dette spillet for fem flate øre, noen som har en newbie guide eller noe lurt? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Siden du er helt ny tipper jeg du lærer mye ved å lese manualen. Det står veldig mye fornuftig der! Ellers lærer du mye bare ved å spille også. Sigames sine forum er full av all slags info. Link. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Prøver å få innstallert Editoren (Fra FmNorge), men det går ikke, når jeg skal "oppdatere/hente inn spillet" så står den bare der og det skjer ikke noe videre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har akkuratt kjøpt og innstalert FM, men kan ikke dette spillet for fem flate øre, noen som har en newbie guide eller noe lurt? Har du peiling på fotball da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurer på hva spillerne mine driver med på treningene når Tettey må ut med kutt i hodet etter en takling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå