Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343
Noen som ennda sliter med at spillet henger seg opp før kamp for eks.?

Tips til hvordan jeg kan få fiksa det?

 

Hos meg henger det i 5-6 sekunder, så løsner det. uten at jeg vet hva slags maskinvare du kjører på, tror du det kan ha noe med den?

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en snikendes følelse av at alle de som sliter med at FM kræsjer mest sannsynlig mangler drivere eller annen programvare som er anbefalt av SI.

Jeg vet at det hjalp for endel og laste ned NET Framework 2.0, samt oppdatere alt av drivere selvfølgelig:) Og, hvis du har en PC uten et skikkelig skjermkort er det INGEN vits i og prøve 3d modusen:)

Lenke til kommentar
Jeg har en snikendes følelse av at alle de som sliter med at FM kræsjer mest sannsynlig mangler drivere eller annen programvare som er anbefalt av SI.

Jeg vet at det hjalp for endel og laste ned NET Framework 2.0, samt oppdatere alt av drivere selvfølgelig:) Og, hvis du har en PC uten et skikkelig skjermkort er det INGEN vits i og prøve 3d modusen:)

 

Jeg har en snikende følelse av at folk som sliter med spillet kanskje har lastet ned spillet på nett (warez). Det blir ofte bug i kodinga når man bruker et cracka spill. Ikke for å forhåndsdømme folk, men det lønner seg å kjøpe spillet! :)

Lenke til kommentar

Har KJØPT spillet;)(liker følelsen av å ha spillet stående i hylla:)

Pc`en er et halvt år gammel:S og en kamerat av meg sliter med akkurat samme problemet(hans pc er tre uker gammel)Så tror ikke det er skjermkortet,de kampene jeg får sett kjører jeg i 3D.

 

Spillet henger seg opp når jeg skal gå ifra "laguttak" til "send lag".

Var jo mange på forumet som sleit med dette i starten,virker som de fleste har et spill som fungerer godt nå.

 

Noen som vet om det har kommet ny Patch?

Lenke til kommentar
Har KJØPT spillet;)(liker følelsen av å ha spillet stående i hylla:)

Pc`en er et halvt år gammel:S og en kamerat av meg sliter med akkurat samme problemet(hans pc er tre uker gammel)Så tror ikke det er skjermkortet,de kampene jeg får sett kjører jeg i 3D.

 

Spillet henger seg opp når jeg skal gå ifra "laguttak" til "send lag".

Var jo mange på forumet som sleit med dette i starten,virker som de fleste har et spill som fungerer godt nå.

 

Noen som vet om det har kommet ny Patch?

 

Det har bare kommet èn foreløpig.

Lenke til kommentar
Noen som ennda sliter med at spillet henger seg opp før kamp for eks.?

Tips til hvordan jeg kan få fiksa det?

 

Hos meg henger det i 5-6 sekunder, så løsner det. uten at jeg vet hva slags maskinvare du kjører på, tror du det kan ha noe med den?

Sleit med det jeg også, så prøvde jeg å kjøre i vindumodus som noen foreslo her i tråden, og det hjalp. :) Så prøv det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...