Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal inn i min 6. sesong nå med Man Utd og har endt opp med disse troféene:

 

PL: 3

CL: 2

SC: 3

VM: 2

LC: 3

FA: 2

CS: 3

Hvor mye spiller du???? :ohmy:

Er ikke halveis ut i sesongen en gang og jeg synes jeg spiller mye

Denne uka har det blitt litt vel mye ja.

 

Gidder du å legge ut screenshot av førsteellvern Points?

Jeg har ingen førsteellever, alle får spille like mye, men hvis jeg måtte rangere i en 1. 2. og 3. ellever måtte blitt sånn:

 

13673173mp3.jpg

 

99790956mf8.jpg

 

49137656ne2.jpg

Lenke til kommentar
Flere som har kjøpt Mario Balotelli? Kjøpt han til Liverpool nå, FANTASTISK spiss! Klinka inn 2 scoringer i debyen.

 

Har kommet veldig godt i gang med L'pool nå. Kjøpt bla

- Matias Fernandez

- Mario Balotelli

- Juan Manuel Mata

- Rafinha

 

Jeg kjøpte Balotelli i min første sesong hos Arsenal, for rundt 100 millioner. Har brukt han litt varierende som spiss og høyreving. MEGET lovende spiller, kjempet faktisk om å bli årets spiller i England etter sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Flere som har kjøpt Mario Balotelli? Kjøpt han til Liverpool nå, FANTASTISK spiss! Klinka inn 2 scoringer i debyen.

 

Har kommet veldig godt i gang med L'pool nå. Kjøpt bla

- Matias Fernandez

- Mario Balotelli

- Juan Manuel Mata

- Rafinha

Veloso, Moutinho, Balotelli og Fernandez er klassespillere. Scorer i bøtter og fleng.

City etter en måned:

 

Kasper S.

Zabaleta-Richards-Dunne/Kompany-Ball

Elano-Veloso-Moutinho-Fernandez

Balotelli-Robinho

Lenke til kommentar

Herregud å FM har tapt seg, er bare så jævla mye jukkel her og der som er totalt uviktig, Hvorfor må vi lasten ed fra fuckings Steam? Jeg hater eksterne programer fra før av, og steam har aldri vært min bestevenn ;)

 

Nei, jeg liker det enkelt og greit - noe FM dessverre ikke er lengre.

 

Men spille kommer jeg nok til å gjøre.

 

Points: Please legg de svære bildene i en spoiler :)

Lenke til kommentar
Haynes er konge!!!

 

Hehe. Husker jeg kjøpte Haynes til RBK i 08. Han bøttet inn mål, men han sytet og klaget hele tiden over at han ikke trivdes. Derfor ble han solgt. Engelskmenn og Norge passer ikke sammen.

 

Lastet ned FM 09 fra Steam i dag og er ganske fornøyd. Startet opp med Real Madrid bare for å bli kjent. Får se om det blir noe seriøst ut av det. Vant spanske charity shield mot Valencia 2-0. Det ene var selvmål. Og nå vant jeg min andre seriekamp 1-0. Også avgjort på selvmål. Har forøvrig hatt 10 skudd i tverrligger. Er som regel skudd fra 25 meter +. Vi får se om det bare er merkelige tilfeldigheter eller tendenser.

 

Noe som er litt irriterende er bud som gjentar seg. Betis prøver iherdig å få låne Saldago, men nekter plent å betale noen av lønnen hans. Nå er det femte gangen de prøver seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...