Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en kamp igjen i The Championship med Ipswich. Ligger på 6-plass med 3 poeng opp og 1 poeng ned, så her er det intens spenning til siste slutt. Regner med de fleste vet det, men i The Championship kan man rykke ned om man berger den siste "Play-Off"-plassen som er 6. Hvis det er noen som ikke visste det liksom... Siste kamp er mot et svakt Southampton som sliter ned i gjørma og har vel ikke annet en å spille for ære.

 

Målet mitt med Ipswich er først og fremst å stabilisere meg i PL, derettet ta noen trofèer i de engelske cupene. Deretter skal jeg blande meg inn blant de "4 store", før jeg vinner PL og blir et av europas mestvinnende gjennom tidende. Det blir hardt, men et jævlig spennende prosjekt.

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hva jeg gjør når jeg prøver å launche FM2009 i steam og får opp den "internettaktivering" greia? Har spilt spillet siden slippdatoen og aldri fått den aktiveringsgreia opp siden første gang jeg registrerte spillet. Nå står det øverst at "testperioden din har utløpt". Hvis jeg paster cd-keyen min der og trykker NESTE får jeg bare meldingen "denne nøkkelen er allerede aktivert".

 

Har prøvd å restarte steam hvis noen skulle til å foreslå det. Hva må jeg gjøre for å få spilt spillet mitt? :s

Lenke til kommentar

 

Error: You are receiving the Error ‘Product Key already Active’ message

 

Fix: You need to delete the certificates and re-activate the game

 

1) On receiving the error, please uninstall the game

2) Please navigate to the following directory:

 

XP users: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate

Vista users: C:\Program Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate

 

3) Please ensure that it is the \certificate directory you are located in

 

4) Delete all content

 

5) Reboot the machine

 

6) Re-run the installation program and retry activation - ensuring you have 'verified' your key using the following website: http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/

 

7) You should now be activated

 

 

Hvis det ikke virker se om du finner en annen løsning her.

Lenke til kommentar
Riquelme er helt fantastisk god. La han få full kreativ frihet og sett han til å skyte så ofte som mulig. 14 mål på 17 kamper som OMS på min Arsenal-save.

 

Hvor mye måtte du betale for å få Boca på gli egentlig? Virker som en meget god spiller!

 

Pat Rice mener forøvrig han er bortkastet tid og penger, og sier videre at han mest sannsynlig ikke vil få innvilget spilletillatelse!?

Lenke til kommentar
Riquelme er helt fantastisk god. La han få full kreativ frihet og sett han til å skyte så ofte som mulig. 14 mål på 17 kamper som OMS på min Arsenal-save.

 

Hvor mye måtte du betale for å få Boca på gli egentlig? Virker som en meget god spiller!

 

Pat Rice mener forøvrig han er bortkastet tid og penger, og sier videre at han mest sannsynlig ikke vil få innvilget spilletillatelse!?

Jeg ga 210. Mye penger, men har ikke angra et sekund. Pat Rice var skeptisk i starten til meg også, men nå sier han at Riquelme er den beste OM på laget. Fansen har 100% i den ny-spiller-baren, og fikk nyhet om at han var favoritt til å vinne Årets Spiller. Så kjøp han med det samme.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...