Sameboe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men Alta da... Ja, jeg kommer fra Alta, heier på Alta... så da er det vel naturlig da Oo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bare Alta.. Noe med det Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spillte alltid med Alta på CM98 norsk.. De hadden oen syke spillere! Rune Johnsen, Ivar Hapalathi.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå spillte jeg nettopp min beste kamp så langt. 6-0 mot Blackburn. 5 (!) mål av Balotelli. 3 av de var på frispark fra rundt 30 meter, et alene med keeper og et på straffe. Glad jeg kjøpte han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spillte alltid med Alta på CM98 norsk.. De hadden oen syke spillere! Rune Johnsen, Ivar Hapalathi.. De har vel Alf "Faya" Johansen også Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har en kamp igjen i The Championship med Ipswich. Ligger på 6-plass med 3 poeng opp og 1 poeng ned, så her er det intens spenning til siste slutt. Regner med de fleste vet det, men i The Championship kan man rykke ned om man berger den siste "Play-Off"-plassen som er 6. Hvis det er noen som ikke visste det liksom... Siste kamp er mot et svakt Southampton som sliter ned i gjørma og har vel ikke annet en å spille for ære. Målet mitt med Ipswich er først og fremst å stabilisere meg i PL, derettet ta noen trofèer i de engelske cupene. Deretter skal jeg blande meg inn blant de "4 store", før jeg vinner PL og blir et av europas mestvinnende gjennom tidende. Det blir hardt, men et jævlig spennende prosjekt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som kan forklare meg hva jeg gjør når jeg prøver å launche FM2009 i steam og får opp den "internettaktivering" greia? Har spilt spillet siden slippdatoen og aldri fått den aktiveringsgreia opp siden første gang jeg registrerte spillet. Nå står det øverst at "testperioden din har utløpt". Hvis jeg paster cd-keyen min der og trykker NESTE får jeg bare meldingen "denne nøkkelen er allerede aktivert". Har prøvd å restarte steam hvis noen skulle til å foreslå det. Hva må jeg gjøre for å få spilt spillet mitt? :s Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Error: You are receiving the Error ‘Product Key already Active’ message Fix: You need to delete the certificates and re-activate the game 1) On receiving the error, please uninstall the game 2) Please navigate to the following directory: XP users: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate Vista users: C:\Program Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate 3) Please ensure that it is the \certificate directory you are located in 4) Delete all content 5) Reboot the machine 6) Re-run the installation program and retry activation - ensuring you have 'verified' your key using the following website: http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/ 7) You should now be activated Hvis det ikke virker se om du finner en annen løsning her. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Riquelme er helt fantastisk god. La han få full kreativ frihet og sett han til å skyte så ofte som mulig. 14 mål på 17 kamper som OMS på min Arsenal-save. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvilken formasjon kjører du da? Skulle gjerne sett stallen din også. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Spiller med Liverpool for tiden. 5. sesong på gang. 1. sesong: 5. plass 2. sesong: 2. plass 3. sesong: 1. plass 4. sesong: 1. plass 5. sesong: 1. plass (Ikke ferdig) Må si meg godt fornøyd. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Oioii, ikke verst! Kan jeg se laget ditt? : ) Og gjerne kjøpene dine første sesong. Er så usikker hva jeg skal gjøre, har jo ikke såå mye penger.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvilken formasjon kjører du da? Skulle gjerne sett stallen din også. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Oioii, ikke verst! Kan jeg se laget ditt? : ) Og gjerne kjøpene dine første sesong. Er så usikker hva jeg skal gjøre, har jo ikke såå mye penger.. Såklart Lag nå: Høydepunkter: Transfers første sesong: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skal inn i min 6. sesong nå med Man Utd og har endt opp med disse troféene: PL: 3 CL: 2 SC: 3 VM: 2 LC: 3 FA: 2 CS: 3 Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skal inn i min 6. sesong nå med Man Utd og har endt opp med disse troféene: PL: 3 CL: 2 SC: 3 VM: 2 LC: 3 FA: 2 CS: 3 Hvor mye spiller du???? Er ikke halveis ut i sesongen en gang og jeg synes jeg spiller mye Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Gidder du å legge ut screenshot av førsteellvern Points? Må si Man Utd er ustoppelige. De avgir så godt som aldri poeng og jeg ser ikke hvordan jeg skal klare å komme forbi dem. Chelsea derimot er på 6.plass, og skuffer veldig. Har spilt 24 kamper. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Riquelme er helt fantastisk god. La han få full kreativ frihet og sett han til å skyte så ofte som mulig. 14 mål på 17 kamper som OMS på min Arsenal-save. Hvor mye måtte du betale for å få Boca på gli egentlig? Virker som en meget god spiller! Pat Rice mener forøvrig han er bortkastet tid og penger, og sier videre at han mest sannsynlig ikke vil få innvilget spilletillatelse!? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Riquelme er helt fantastisk god. La han få full kreativ frihet og sett han til å skyte så ofte som mulig. 14 mål på 17 kamper som OMS på min Arsenal-save. Hvor mye måtte du betale for å få Boca på gli egentlig? Virker som en meget god spiller! Pat Rice mener forøvrig han er bortkastet tid og penger, og sier videre at han mest sannsynlig ikke vil få innvilget spilletillatelse!? Jeg ga 210. Mye penger, men har ikke angra et sekund. Pat Rice var skeptisk i starten til meg også, men nå sier han at Riquelme er den beste OM på laget. Fansen har 100% i den ny-spiller-baren, og fikk nyhet om at han var favoritt til å vinne Årets Spiller. Så kjøp han med det samme. Endret 24. november 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå