Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er meget fornøyd med FM2009. 3D spille modusen er bra og den virker raskere enn FM2008 den lille stunden jeg har spilt det. Har ikke blitt ennå å teste den på Ubuntu med Wine, men skal vel funke hvis man følger instruksene som man gjør med FM2008 installasjonen.

 

btw; Har kun testet den engelske ligaen, men skal føre TIL på Europa toppen snart. :-D

Lenke til kommentar

Er nå ferdig med halve sesongen min med Liverpool, og det går veldig bra.

 

Etter 20 kamper, leder jeg ligaen med 51 poeng. 6 poeng foran arsenal, Og jeg er hele 18 poeng foran chelsea, som ligger helt nede på 8ende plass. jeg har 16-3-1 i statistikk. Har et bittert tap borte mot Bolton.

 

Laget:

 

-----------Reina-----------

Arbeloa-Carra-Agger-Marcelo

---------------------------

--------Senna-Alonso-------

Kuyt------Gerrard-----Babel

-----------Torres----------

 

Kjøpene jeg har gjort er: Miguel Torres, Marcelo, Senna, Delfouneso og Mazzarani. Så har jeg solgt Benayoun og Itandje for 90Mill.

 

Er også videre i CL, hvor jeg skal møte Inter i første utslags runde.

Lenke til kommentar
Er nå ferdig med halve sesongen min med Liverpool, og det går veldig bra.

 

Etter 20 kamper, leder jeg ligaen med 51 poeng. 6 poeng foran arsenal, Og jeg er hele 18 poeng foran chelsea, som ligger helt nede på 8ende plass. jeg har 16-3-1 i statistikk. Har et bittert tap borte mot Bolton.

 

Laget:

 

-----------Reina-----------

Arbeloa-Carra-Agger-Marcelo

---------------------------

--------Senna-Alonso-------

Kuyt------Gerrard-----Babel

-----------Torres----------

 

Kjøpene jeg har gjort er: Miguel Torres, Marcelo, Senna, Delfouneso og Mazzarani. Så har jeg solgt Benayoun og Itandje for 90Mill.

 

Er også videre i CL, hvor jeg skal møte Inter i første utslags runde.

 

Høres bra ut Dalglish! Har du møtt noen av de 4 store?

Lenke til kommentar

Nå har jeg skrudd av alt som har med 3D visning å gjøre under instillinger. Jeg kjører "bare kommentarer", men når jeg skal inn i menyen for å bytte spillere/taktikk under kamp, skal den absolutt "Klargjøre kamp" for å vise meg den herlige 2cm*3cm firkanten med 2D kamp inne på taktikk siden... Er det mulig å deaktivere dette? Den bruker like lang tid som når den "klargjør kamp" for 3D visning...

 

Og en ting til, hvordan lar jeg assistant styre kamper for meg? f.eks. de første rundene i ligacupen...

Lenke til kommentar
Nå har jeg skrudd av alt som har med 3D visning å gjøre under instillinger. Jeg kjører "bare kommentarer", men når jeg skal inn i menyen for å bytte spillere/taktikk under kamp, skal den absolutt "Klargjøre kamp" for å vise meg den herlige 2cm*3cm firkanten med 2D kamp inne på taktikk siden... Er det mulig å deaktivere dette? Den bruker like lang tid som når den "klargjør kamp" for 3D visning...

Oh yes, sinnsykt irriterende.

 

Og en ting til, hvordan lar jeg assistant styre kamper for meg? f.eks. de første rundene i ligacupen...

Manager > Valg > Dra på ferie

Lenke til kommentar
Nå har jeg skrudd av alt som har med 3D visning å gjøre under instillinger. Jeg kjører "bare kommentarer", men når jeg skal inn i menyen for å bytte spillere/taktikk under kamp, skal den absolutt "Klargjøre kamp" for å vise meg den herlige 2cm*3cm firkanten med 2D kamp inne på taktikk siden... Er det mulig å deaktivere dette? Den bruker like lang tid som når den "klargjør kamp" for 3D visning...

 

Og en ting til, hvordan lar jeg assistant styre kamper for meg? f.eks. de første rundene i ligacupen...

 

Til ditt første problem. Du trykker bare på den ruta rundt 2d visninga så vil den legge seg ned. Da skal du slippe å gjøre det flere ganger i de andre kampene. Den eneste muligheten til å la assistanten styre førstelagskamper er å dra på ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...