DJ_Dark Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Faen som laget mitt elsker å sløse og gjøre forsvarsfeil. Kampen mot Brann ble totalt ødelagt av store feil. Møkk! Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg sliter noe sykt med Start. Kom på 13 plass i TL og begynte den nye sesongen med å tape 3-1 mot Stabæk. Jeg finner ikke den riktige formasjonen/taktikken. Hva slags formasjon bruker dere? Og hvilke lag spiller dere med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rosenborg med 4-1-3-2 Lenke til kommentar
mESA Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Roda JC med 4-2-3-1. Startet uten klubb. Dette var en av få som ville ha meg som manager. Går dårlig hittill. Stallen suger og jeg har ikke cash. Taper kamper og blir snart sparket sikkert. Må justere taktikker enda mer. Menmen. noen som vet om en spiller, under 7mill, som er villig å dra til en sucky nederlandsk klubb? Endret 23. november 2008 av mESA Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Registrer deg på fmnorge.com. Her får du hjelp til taktikk, spillerkjøp og annet som er verdt å vite rundt FM Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei, Finnes det noen lister i FM09 over gratis spillere, og evt hvor skal jeg søke? Takk Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fant en brasiliansk spiss på free transer som ser veldig lovende ut. 17 år gammel og har gode tekniske stats. Heter Paulo og spiller i Fluminese. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva slags formasjon bruker dere? Og hvilke lag spiller dere med? Manchester United med 3-4-1-2. Litt rar formasjon, men pleier å vinne en del kamper med den. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spiller i en offensiv 4-4-2 formasjon med Arsenal. Ligger på 3-plass i ligaen etter 30 spilte kamper, bak Chelsea og Man Utd. Chelsea er forøvrig overlegne med 0 tap så langt og ligger ca 10 poeng foran meg Har så langt kommet meg til Kvartfinale i CL, semifinale i FA-cupen og jeg vant nettopp ligacup-finalen mot Reading. Så det ser ut til å bli en god førstesesong! Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 La inn den patchen som jeg fant på fmnorge, og på 3D visningen ble spillerene helt rare, så ut som de lå på bakken osv. Syns ikke det hjalp så mye på skadene heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå er faen meg storlagene i gang med å by på spillerne mine! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå er faen meg storlagene i gang med å by på spillerne mine! Er ikke det bra? Du kan jo få inn litt ca$h. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har 60 mill allerede. Kan få 55 mill for Skjelbred og 40 mill for Demidov. Greia er bare at de er så latterlig viktige for laget mitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har 60 mill allerede. Kan få 55 mill for Skjelbred og 40 mill for Demidov. Greia er bare at de er så latterlig viktige for laget mitt. Du kan jo prøve å kjøpe billigere spillere som er bedre enn Skjelbred/Demidov. Du kan faktisk tjene en god del på det, men da gjelder det å kjøpe riktige spillere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg har allerede kjøpt flere unge talenter fra Frankrike og Italia. Og Skjelbred og Demidov har faktisk blitt meget gode etterhvert på saven min, bare etter ett år. Endret 23. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skjelbred og Demidov er gull, vanskelig å finne noen skikkelig gode erstattere for dem. De er unge, de er gode, skulle ønske jeg kunne beholdt de evig.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bare skru opp prisen noe enormt, dermed vil de trekke budet samtidig som spiller fortsatt er fornøyd. En som tipsa om det her tidligere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Javel? Sånn 200 mill eller noe? Etter hva jeg kan huske blir det deppa pga det. Hoho! Skal møte Asker i 3. runde av cupen. Kjenner sikkert noen på laget :!: Endret 23. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hoho! Skal møte Asker i 3. runde av cupen. Kjenner sikkert noen på laget :!: Me2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå