Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På skolen idag hadde vi et foredrag med en dataspillanmelder, som delte ut premier, blant annet FM09-effekter. Oppegående som jeg er vant jeg en FM-penn og en FM-musematte. Dette gjør det faktisk enda morsommere å spille, og å notere med FM-penna. Det jeg ikke fikk var en FM-kopp, men den skal jeg kjøpe av kameraten min. :)

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Sliter litt i 2.sesongen på FM, begynte bra da jeg var ubeseiret til November, men har nesten tapt alle kamper etter November. Så nå ligger jeg på skuffende 6.plass med to kamper mindre spilt.

Fikk Daniel F. Holm gratis fra Enga, og jammen meg scorte han ikke Hat-trick i debuten også.

På skolen idag hadde vi et foredrag med en dataspillanmelder, som delte ut premier, blant annet FM09-effekter. Oppegående som jeg er vant jeg en FM-penn og en FM-musematte. Dette gjør det faktisk enda morsommere å spille, og å notere med FM-penna. Det jeg ikke fikk var en FM-kopp, men den skal jeg kjøpe av kameraten min. :)

Han har Messi.

Lenke til kommentar

Er AI'en slik den var på 08 slik at jeg mest sannsynelig må bytte taktikk?

Husker jeg måtte bytte formasjon etter første sesong fordi AI'en hadde lagret at jeg spillte en spesiell taktikk hele sesongen.

Dette er bra, eneste nedsig er at jeg må kjøpe nye spiller :p

jeg liker forøvrig å ha en save som jeg spiller på, nå SK Brann.

Jeg er intet taktisk geni så jeg endte på 4plass i Ligaen, kom til gruppespillet i CL og fikk sølv i cupen.

Jeg får se hvordan 09 sesongen går.

Lenke til kommentar

Jeg er nå halvferdig i min første sesong. Faen som det tar tid med kun 512mb ram! :D Spiller med Arsenal, har kjøpt moutinho på midtbanen, balotelli som spiss/høyre midtbane, og sergio asenjo som keeper. Varierer med å bruke de alle sammen foreløpig, Almunia har spilt helt konge hos meg. Starta dog litt nervøst, med 3 uavgjort og 1 tap på de første kampene i ligaen. Men nå er jeg på 2-plass etter ca 20 spillte kamper, 3 poeng bak Chelsea som fortsatt er ubeseiret. Ellers er det ganske jevnt i toppen, Man Utd på 3-plass og Liverpool på 4-plass. Hull er forøvrig desidert jumbolaget, med -60 i målforskjell 0 seiere hittill.

Scorer ikke så veeldig mange mål, men er forøvrig veldig tett bakover. Almunia har spilt over 800 minutter uten baklengs. 17 kamper uten tap nå! Spiller en 4-4-2 formasjon med varierende innstillinger, som oftest offensivt mentalt, bredt og hurtig spillestil med direkte pasningsspill.

Adebayor skuffet forøvrig stort i starten, fikk mellom 5-6 i karakter hver eneste kamp omtrent. Supporterne var skuffet over prestasjonene, så jeg ber han ta en ukes hvile. Kommer tilbake og scorer 4 mål i en omgang borte mot Fulham. DA BLE JEG GLAD!

Fornøyd med spillet, gleder meg bare til jeg får en kjappere PC.

Endret av NT84
Lenke til kommentar

hey, halveis sesong med watford, ligger på 4 plass. men nå er halvparten av spillerene missfornøyd.

bekymret over managerens manglene disiplin?

hva har jeg gjort og hvordan kan jeg gjøre slik at dette går vekk.... kan ikke si jeg har gjort noe som skulle tilsi at jeg fikk dette.

Lenke til kommentar
hey, halveis sesong med watford, ligger på 4 plass. men nå er halvparten av spillerene missfornøyd.

bekymret over managerens manglene disiplin?

hva har jeg gjort og hvordan kan jeg gjøre slik at dette går vekk.... kan ikke si jeg har gjort noe som skulle tilsi at jeg fikk dette.

Du har vel ikke vært streng nok, pass på skryten din i og etter kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...