Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Rosenborg eier!

UEFA-cupens gruppespill gruppe A:

1. Rosenborg 4-0-0 9-3 +6 12p

2. AC Milan 3-0-1 13-4 +9 9p

3. Atletico Madrid 2-0-2 9-2 +7 6p

4. Anderlecht 1-0-3 4-12 -8 3p

5. Zurich 0-0-4 2-16 -14 0p

Fy faen så digg å slå AC Milan hjemme!!! :love:

Virker atskillig lettere på 09 enn det var på 08 å gjøre det bra i CL :p

Det der er jo UEFA-cupen. Men ja, CL må jo være den enkleste turneringen på spillet. Den var enkel på 08, men pga. Arsenal i finalen 11 år på rad vant jeg den kun noen få ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde dette i en egen post, men ikke noe svar å få. Så jeg prøver her også

Jeg leste dette i artikklen på gamer.no

Til sist er det verdt å nevne at du får fem lisenser av spillet, det vil si at du kan ha spillet innstallert på opptil fem PC-er samtidig. Hvis du avinnstallerer spillet på én maskin, får du denne lisensen tilbake.

http://www.gamer.no/artikler/nytt_football...er_ferdig/57395

Ja, da er FM09 allerde innstalrt på 1pc. Så skulle jeg prøve å innstalere det på min maskin. Da funka plutselig ikke serialen mere, ikke på steam, og ikke gjennom internettaktivering.

Er det serialen som funker 5gang å bruke? Eller får jeg jeg 5serialer med spillet? Jeg kan hvertfall bare se 1 serial i kovret til spillet.

Spillet er kjøpt og betalt i buttiken og jeg kan bara ha det på 1 pc.

Så det lønner jeg altså så mye å kjøpe spill ? Eller er det en måte og fikse dette på? Eller må jeg rett og slett laste ned en piratkopi til min andre pc?

Hva med å installere steam på pc'n, så installere FM via steam-kontoen din?

Lenke til kommentar

Har nesten fullført første sesong med blackburn no.. Utruleg vanskeleg! Har ikkje noko top 4 lag, sjølvsagt, men ein top 10 plassering burde eg vel klare.

No ligg eg på 13 plass å taper mot sunderland, tottenham osv heime. Til no har eg 32 kampar spelt og kun 9 seiere. Er flaut!

Har gjort nokre gode innkjøp av spelara, men det har ikkje akkurat gjort ting betre.

Er det nokon der ute som har spelt med eit lag som ikkje er United, arsenal, liverpool, chelsea eller Manchester city og likevel har suksess med ein solid taktikk?

Lenke til kommentar

lurer på en ting, hvorfor finnes det ikke feks trainer eller cheats til Football manager spillene?! Vet jo at man kan bruke editoren, men jeg tenker mer;

Win match cheat

Unlimited money cheat

etc...

Ikke det at jeg bare mååå ha det, men jeg bare sjekket litt og det finnes jo ingenting til noen av football manager spillene...

Lenke til kommentar

Forbanna genialt. Lassana Diarra med tofots-takling etter 10 min i CL-finalen og rødt kort. Gutta har på tross av det greit seg greit, men er litt dritt med kun én spiss.

EDIT: 0-0 og det går til ekstreomganger.

EDIT: 0-0 etter e. omganger og det går til straffekonk som jeg da vinner :)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Hvor finner jeg info om stadion kapasitet ?

Har lett så å si overalt , men finner ikke noen info om stadion.

Er "Ålgård" om det har noe å si...

Manager -> Laget du er -> Informasjon -> Se øverst, der kan du velge mellom info, fakta og stadion/fasiliteter.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg info om stadion kapasitet ?

Har lett så å si overalt , men finner ikke noen info om stadion.

Er "Ålgård" om det har noe å si...

Manager -> Laget du er -> Informasjon -> Se øverst, der kan du velge mellom info, fakta og stadion/fasiliteter.

Tusen hjertelig takk , plasss til 3000 på Ålgård stadion :)

Men jeg finner heller ikke info om faktisk oppmøte på hver kamp , kunne du hjulpet meg der også ?

Mange takk:)

Lenke til kommentar

Tenkte egentli for hver enkelt kamp , men gjennomsnittet sier jo mye det også , tusen takk :))

En liten ting til om noen vet svaret , tar spillet hensyn til hvor mange folk det bor i en tettsted / by ?

Jeg tenker på hvis det bor 5000 på Ålgård , så vill det neppe komme mer enn 2000 tilskuere på en kamp uansett ?

Endret av gobyfly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...