Sameboe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 wtf. Nils Arne Eggen ble manager i Stabæk :o What!! Han pleier jo aldri å få jobb på FM :O Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) har startet opp en sesong med ålesund, tenkte jeg skulle prøve meg i reka sine fotspor og for en jobb1 etter åte strake serie kamper uten seier og en exit i første cup runde mot notodden 10-11 på straffer så snudde det endelig med en seier. Hvis noen har testet Ålesund og funnet en taktikk som funker så tar jeg gjerne imot input da jeg sliter skikkelig med å finne en som funker. Nå skal jeg ta med meg taktikk hefte som lå på fmnorge sine nettsider og lese litt på sengen og se om det hjelper. Men som sagt gjerne tips fra noen som har testet ålesund Endret 21. november 2008 av Peritass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 satan i gatan altså! verste kamp på årevis på fm! er roma, og møtte juve borte i serien. har fått litt uro i rekkene etter et par kjøp i overgangsvinduet etter nyttår, og moralen var lav. ligger under 3-0 til pause. setter inn en ekstra spiss og pusher fremover. mange sjanser. juve får to mann utvist, og jeg presser enda hardere på. enda flere sjanser. klarer å pirke inn en redusering etter tabbe av keeper, får 7 minutter tillegg, men kampen ebber ut på stillingen 3-1. angry teamtalk! blir irritert, men samtidig er dette noe av det som gjør at jeg elsker fm:) gonatt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 har startet opp en sesong med ålesund, tenkte jeg skulle prøve meg i reka sine fotspor og for en jobb1 etter åte strake serie kamper uten seier og en exit i første cup runde mot notodden 10-11 på straffer så snudde det endelig med en seier. Hvis noen har testet Ålesund og funnet en taktikk som funker så tar jeg gjerne imot input da jeg sliter skikkelig med å finne en som funker. Nå skal jeg ta med meg taktikk hefte som lå på fmnorge sine nettsider og lese litt på sengen og se om det hjelper. Men som sagt gjerne tips fra noen som har testet ålesund Aalesund gikk faktisk gjennom sesongen min med 0-5-21 i stats :!: Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ålesund er helt sinnsvakt dårlige på min save også... Jeg kjemper i toppen med Lillestrøm etter halvspilt sesong.. Og etter sesongen kommer Robbie Fowler som bosmann-spiller.. det blir kanon Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kjekt å vite at det er flere som sliter med ålesund, men det er jo litt av sjarmen. Da får vi bruke ett par sesonger på å bygge lag så får vi se hva som skjer... Dessverre blir det litt for liten tid til fm nå som jeg er tobarns far men noen kvelder på gutterommet har man jo tid til.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Første sesong med United gikk ganske bra. Vant ligaen, kom til semifinale i CL og kom til 5. runde (tror jeg) i FA. En spiller som virker veldig lovende er Davide Santon. 18 år i 2. sesongen og er allerede på høyde med Wes Brown som høyreback. Som en ekstra bonus kan han brukes over hele høyre siden. Han har naturlig på både FH, VBH, MH og OMH! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Her er noen talenter fra editoren iallefall. 190-200 PA Acquafresca Adu Aguero Benzema De Silvestri Destro Hamsik marcelo marin Mazzarani Obertan Walcott -10 pot Anderson Balotelli Bojan Gio Dos Santos Fiorillo Galvan Kroos Pato Pjanic Saivet Sakho Vela Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du mener vel 180-199 Dalglish? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Her er noen talenter fra editoren iallefall.Acquafresca De Silvestri Hamsik What!? De tre? Omg, De Silvestri sliter halvveisbenken i Lazio, Aqua har vært et evig talent som aldri uansett omstendigheter slår til, Hamsik er og har vært god men hvis han er rat'a såpass høyt burde flere vært på likt nivå Lenke til kommentar
haagen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Prøvde dette i en egen post, men ikke noe svar å få. Så jeg prøver her også Jeg leste dette i artikklen på gamer.no Til sist er det verdt å nevne at du får fem lisenser av spillet, det vil si at du kan ha spillet innstallert på opptil fem PC-er samtidig. Hvis du avinnstallerer spillet på én maskin, får du denne lisensen tilbake. http://www.gamer.no/artikler/nytt_football...er_ferdig/57395 Ja, da er FM09 allerde innstalrt på 1pc. Så skulle jeg prøve å innstalere det på min maskin. Da funka plutselig ikke serialen mere, ikke på steam, og ikke gjennom internettaktivering. Er det serialen som funker 5gang å bruke? Eller får jeg jeg 5serialer med spillet? Jeg kan hvertfall bare se 1 serial i kovret til spillet. Spillet er kjøpt og betalt i buttiken og jeg kan bara ha det på 1 pc. Så det lønner jeg altså så mye å kjøpe spill ? Eller er det en måte og fikse dette på? Eller må jeg rett og slett laste ned en piratkopi til min andre pc? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som har en løsning på at spillet fryser fullstendig like før en kamp? Hadde ikke det samme problemet i demoen, men det skjer hver eneste gang med fullversjonen fra Steam. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som har en løsning på at spillet fryser fullstendig like før en kamp? Hadde ikke det samme problemet i demoen, men det skjer hver eneste gang med fullversjonen fra Steam. Skjer det samme med meg når jeg starter nytt spill. Må som oftest restarte spillet 3-4 ganger så funker det igjen. Har ikke noen annen løsning enn det, si fra hvis du finner en. Hurra! 3-3 mot Barcelona, er på overtid og jeg får selvfølgelig straffe. Villa har selvfølgelig blitt skadet rett før etter å ha scoret to mål tidligere i kampen, og Morientes er i sykt dårlig form så bytta han ut rett før med Zigic. Og hvem skal ta straffa?! Jo, Zigic. Og hvem skyter midt på mål og rett på keeperen?! Jo, Zigic. Hvem klikker helt da?! Jo, meg! Menmen, relativt fornøyd med å klare 3-3 mot Barca med det laget jeg har da hvertfall, morsom kamp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fant ut av det. Bare å kjøre i windowed, så fungerte det utmerket for meg, iallefall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg leder 3 fuckings 1 mot Milan på hjemmebane med RBK! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Rosenborg eier! UEFA-cupens gruppespill gruppe A: 1. Rosenborg 4-0-0 9-3 +6 12p 2. AC Milan 3-0-1 13-4 +9 9p 3. Atletico Madrid 2-0-2 9-2 +7 6p 4. Anderlecht 1-0-3 4-12 -8 3p 5. Zurich 0-0-4 2-16 -14 0p Fy faen så digg å slå AC Milan hjemme!!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Etter utallige falske og elendige torrents, har jeg innsett nederlaget og bestilt spillet på Steam. 65% nå. Yeeehah. : D Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det var da faen meg på tide. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Rosenborg eier! UEFA-cupens gruppespill gruppe A: 1. Rosenborg 4-0-0 9-3 +6 12p 2. AC Milan 3-0-1 13-4 +9 9p 3. Atletico Madrid 2-0-2 9-2 +7 6p 4. Anderlecht 1-0-3 4-12 -8 3p 5. Zurich 0-0-4 2-16 -14 0p Fy faen så digg å slå AC Milan hjemme!!! Virker atskillig lettere på 09 enn det var på 08 å gjøre det bra i CL Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vet ikke jeg ass. Virker sånn, men det er fordi jeg legger mye mer i spillet og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå