Atald Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Derfor spiller man på bærbar, Blax. Evt. har adaptar som sikrer deg omtrent et halvminutt-minutt med oppetid om sikringen skulle gå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Alltid slike spill på bærbar for min del Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen andre enn meg som opplever at det lagger når man spiller kamp? Skal ha god nok maskinvare for å kjøre spillet. Har: 2GB ram 2,2 Ghz CPU Nvidia Geforce 8600M GT 512 MB Bruker også Windows XP, noen som vet hva problemet kan være? Lagger faktisk også ved 2D visning, dette gjorde det ikke på 08 versjonen. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen andre enn meg som opplever at det lagger når man spiller kamp? Skal ha god nok maskinvare for å kjøre spillet.Har: 2GB ram 2,2 Ghz CPU Nvidia Geforce 8600M GT 512 MB Bruker også Windows XP, noen som vet hva problemet kan være? Lagger faktisk også ved 2D visning, dette gjorde det ikke på 08 versjonen. Er redd det kan være dårlig optimalisert, da jeg opplever det samme. får bare håpe på en framtidig patch, som jeg alltid har gjort. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Helt sikker på at det ikke er noe som kan gjøres nå i øyeblikket, blir rimelig lei av at det skal lagge sånn.... Endret 20. november 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lagger faktisk ikke så mye hos meg. Bare noen ganger. 0-0 mot Atletico til pause med RBK. Har hatt kontroll på kampen og Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jadda, tatt over Valencia og nå, og jaggu meg blei ikke Villa, Morientes og Zigic alle sammen skadet i den første ordentlige kampen mot Real Madrid. Alle ute i 1-2 mnd, hyggelig når jeg ikke har midler til å hente noen ny spiss heller. Vant 2-0 da, et lite plaster på såret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Wahahahahaha! Slår Atletico 1-0 på hjemmebane etter scoring på overtid! Ble temmelig overkjørt i 2. omgang og Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Det skal ikke være lov!!!!!! Jeg hadde ikke lagret etter kampen og nå ser det ut til at FM døde... FUCKINGS GREAT! EDIT: Faen meg best at det funket igjen! 5 min med totalt heng. Endret 20. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 mine innlegg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fy faen! I tidenes værste gruppe i UEFA-cupen har jeg tre strake seire! Da gjennstår bare AC Milan i kampen om gruppeseier, noe som er umulig MEN SYKT!!! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg blir så irritert på det spillet her, men fortsatt klarer jeg ikke legge det ifra meg. At det er en spiller som skal ødelegge i HVER eneste kamp, jeg FATTEr det bare ikke! Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har spillt spillet i et par dager nå, på en 3 år gammel laptop med 512mb minne! Ojojoj.. Det går sinnsykt seint, men det må jeg bare bite i meg. Har slått av alt av overflødig greier som jeg ikke trenger, kjører bl.a kampene i kun tekst. Har ikke sjans til å kjøre i verken 3d eller 2d, da tar kampene en halvtime! Men noen som vet om det går ann å slå av den resultat greia etter kampene? Altså den ruta som dukker opp og informerer om resultene etter kampene, det være serie, vm/em kvalikk og cuper.. Den tar UTROLIG lang tid å gå gjennom med pcen min. Virker jo helt unødvendig!? Har fått streng beskjed av dama at ny pc ikke står på budsjettet akkurat nå, venter barn innen 1 ukes tid. OG JA, jeg spiller FM fordi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Oi oi oi. Åpna sesongen med 25 seire på rad. Når det først kom én uavgjort, så kom det 2 til på rappen, og det gigantiske gapet jeg hadde er nå nede i 9 poeng. 9 poeng føles _veldig_ lite akkurat nå. Men noen som vet om det går ann å slå av den resultat greia etter kampene? Altså den ruta som dukker opp og informerer om resultene etter kampene, det være serie, vm/em kvalikk og cuper.. Den tar UTROLIG lang tid å gå gjennom med pcen min. Virker jo helt unødvendig!? Nei, for pcen kalkulerer alle andre kamper. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ja, men sjekk stallen min på en av de forige sidene. Skulle nesten bare mangle med mye seiere, selv om 25 på rad var veldig overraskende. Klarte forresten å komme inn på vinnersporet igjen nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 RoO med min taktikk funket meget bra på lag i Europa Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg synes Europa er alt for lett. Sliter jo mer med Stoke og Derby enn jeg gjør med Barcelona og Inter. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Meget jevnt i PL-toppen med meg etter 12 spilte kamper. Tapte mot Arsenal borte og Hull hjemme Liverpool +10 29 Arsenal +19 28 Man Utd(!) +18 28 Chelsea +14 27 Endret 20. november 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 wtf. Nils Arne Eggen ble manager i Stabæk :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå