Geir M Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) 183 treff på "fernandez", hvem er det du mener? Han du bruker, Matías. Endret 20. november 2008 av Geir M Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hehe, jeg tenkte over om du sikta til min tropp, men tenkte at "jeg har da ingen Fernandez :!: Men det har jeg jo. Jeg bruker han kun som venstrekant ja, funker knall. Sesong 1: 6 mål, 7 ass., 1 BB Sesong 2: 9 mål, 4 ass., 3 BB Sesong 3: 11 mål, 3 ass., 6 BB Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fikk endelig spillet i posten i dag, driver å legger inn nå, men hva skal velge mellom: installer vi Steam, eller Installer via Uniloc? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spørs jo helt hva du vil da. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jaja, men hva er forskjellen liksom? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Samme kan det være, valgte Uniloc metoden Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Driver på med Liverpool nå. Går ikke så veldig bra for å være helt ærlig. En 6. plass første song - ikke godt nok! Vant iallefall FA Cupen, da. Dette er laget: Nåværende taktikk: Får ikke helt til en taktikk som sitter godt. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 AC Milan Atletico Anderlecht Zurich Den flotte gruppen fikk jeg i UEFA-cupen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 RoO gir meg kun uavgjort. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 RoO funket bare i en kamp for meg, og det var borte mot Liverpool. Resten av kampene gikk til helvete og jeg endte opp med å slette saven. Starta opp med Napoli nå. Får se hvordan det går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ser for meg at RoO funker best mot bedre motstand. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skal forsøke å ha en taktikk uten egne mentalitet-instrukser på spillere, men at alle bare har Team. Dermed er laget samlet både offensivt og defensivt, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Seriøst. Er det mulig? Spiller UEFA cup nå og på 8 min har jeg hatt den 3 ganger i stanga. Spilt 25 min av kampen og det er 1-1. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har ikke merka at spillet er noe spesielt vanskeligere enn 08. har ikke kommet så langt enda. kommet til nyttår med arsenal. Vunnet alle kampene til nå i champions league. ligaen starta litt dårlig, 1 tap og 4 uavgjort. men ligger på 2. plass nå og har vel de siste 12 uten tap trur jeg. Har kjøpt inn Juan Roman Riquhelme(feil stava? ) og Jesus navas. Juan Roman er the man! Spiller helt sykt bra og sammen med walcott grunnen til at det går såpass bra nå. Persie og Adebayor har skuffet. scoorer generelt lite mål. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 RoO gir meg kun uavgjort. RoO funket bare i en kamp for meg, og det var borte mot Liverpool. Resten av kampene gikk til helvete og jeg endte opp med å slette saven. Starta opp med Napoli nå. Får se hvordan det går. RoO er kun for å slippe rom mellom leddene. Grunnen til at det går dårlig for dere er at dere feiler i resten av taktikken, ikke pga. RoO. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Akkurat den samme taktikken funket som bare juling før jeg startet med RoO Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er jo selvfølgelig da ikke samme taktikk lenger ettersom leddene ikke ligger likt lenger. Du må tilpasse. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Litt spennende å høre om dette her: er det flere enn meg her som sitter med et notatark mens dere spiller for å notere forskjellige ting? Er det noen som virkelig er like FM-nerd som meg her? Langt i fra. Jeg har ofte sittet med et notatark og tegnet og skriblet, både under vanlig spilling og under kamp. Altså hva jeg skal gjøre i pausen, teste nye taktikkvarianter, og gjerne også spillere jeg oppdager og en rekke andre ting som faller meg inn. Takler ikke å bruke funksjonaliteten i spillet til det. Vi er nok på omtrent lik nerdelinje der. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Oh my god. Satt å spilte kamp mot Chelski, ledet 2 - 0 på bortebane med Spurs. Jeg tenkte, dette er for godt til å være sant, jeg ligger tross alt på 6.plass, de leder PL. Og så, går faen meg hovedsikringen i huset. JIPPI Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Litt spennende å høre om dette her: er det flere enn meg her som sitter med et notatark mens dere spiller for å notere forskjellige ting? Er det noen som virkelig er like FM-nerd som meg her? Har en hel skriveblokk dedikert til FM-kladding jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå