Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det formelig kryr jo av bugs i dette spillet. Å gi et såpass uferdig spill en karakter på 5/6 eller 9/10 blir for meg helt tankesløst.

* Mange skader

* Transfer er bugga. Eksempelvis fikk jeg Jô gratis i Januar 2009, Skrtel ble solgt for £18M.

* Alt for mange alt for gode talenter

* Spissene scorer lite mål

* Det er veldig vanskelig å score på straffespark, og selv om du scorer så kommer det opp at keeper har reddet. Det har også hendt at keeper redder men det kommer opp som scoring.

* Kan ikke dra på ferie, og man blir sparket etter første sesongen uansett. (kan være dette har med Jack Sparrow versjonen jeg har).

Lenke til kommentar

Jo, takk for den ;)

Føler at jeg er ikke helt nybegynner, og at ting som skjer i spillet er helt ulogisk. Jeg har 9.0.1 patchen... Uten den var det jo helt forferdelig, nesten uspillbart. På det værste hadde jeg 7 skader i løpet av en kamp, så jeg måtte fullføre kampen med en 4-3-0 formasjon.. :p Poenget er at dette laget burde vinne kamper mot West Brom og Stoke ganske greit.. Taktikk er satt opp med RoO, og tilpasset med cornertaktikker og prioritet på frispark, innkast, osv..

Reina

Diarra - Fazio - Carragher - Marcelo

Kuyt - Veloso - Gerrard - Babel

Torres - Balotelli

Endret av Celeb0rn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Det er skummelt hvordan FM får meg til rett å slett bli rasende, irritert og forbanna på spillere jeg ellers elsker i mitt favorittlag.

Jeg tipper aldri på Man Utd, kanskje jeg aldri bør spille med dem på FM heller.

:realmad:

jeg er united fan, men spiller aldri med dem på fm:) nettopp av den grunn du nevner. det går aldri sånn man forventer (hvertfall ikke i starten) og på fm09 så er det jo blitt så vanskelig å være storlag. (dette er veldig bra) har spilt en halv sesong med roma, og det er ikke før nå jeg har fått taktikken og spillerne til å fungere sånn noenlunde. føles desto bedre når man endelig lykkes!

Lenke til kommentar

For mange nye spillere i elveren Celeb0rn? Hvem vet..

Jeg syns iallefall at det er KJEMPEBRA at FM har blitt så vanskelig :)

Spiller med Spurs, vinner litt, taper litt, sånn det skal være. Satser på at laget er mere samkjørt til neste år, da går jeg for glory!

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Irriterer meg at andre lag fortsatt er veldig ulogiske på transfermarkedet. Man Utd tok og kjøpte Lorik Cana for £17.25m, noe som i seg selv er greit. Men så selger de Owen Hargreaves til Roma for £12.5m. Hva er vitsen? Owen er minst like god som Cana, og er i tillegg engelsk. Et annet lag er Man City. Er det mulig å bruke mer penger? I 08/09 brukte de £135m på spillere. Sommeren 2009 har de kjøpt 4 spillere for £48.5m, 3 av dem er stoppere (Steven Taylor, Coloccini og Senderos). Nå har de altså de tre nevnte + Micah Richards, Richard Dunne, Vincent Kompany, Joleon Lescott og Mirel Rãdoi på stopperplassen. Godt med konkurranse. :p

Lenke til kommentar

Ja jeg har et problem her,, jeg skulle legge inn FM via Steam, kjøpte det over Stem. så skulle jeg skrive inn koden, så komm det opp at den allerede var i bruk.. å da gikk jeg inn på www.sigames.com får å se hvordan jeg fiksa det...

Men når jeg hadde gjort alt de sa jeg skulle gjør. så prøvde jeg å dobbel klikke på Fm igjen, får å skrive inn aktiveringskoden, men det eneste som skjer da, er at Fm ligger KUN i oppgavebehandlinga...Kommer ikke inn lengre der jeg skal skrive koden,,

Va gjør jeg. nå har jeg spurt 3andre plasser. MEN INGEN SVARER

Hva gjør jeg

Heggi

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hvorfor Pat Rice i hver eneste kamp forteller meg at "The space between our defence and midfield is far too big and can be exploited"? Jeg kjører med en relativt høy Defensiv Line (2 hakk over midten til vanlig) og har litt lavere bredde enn normalt. Jeg kan jo ikke ta Defensive Line alt for høyt heller, spesielt når jeg møter spisser som Agbonlahor, Torres, Rooney osv. Noen vil kanskje si at jeg kan putte inn en DM, men det kan jeg rett og slett ikke gjøre, det passer ikke inn i taktikken min. Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...