Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Be spilleren ta mindre langskudd da, via trening og individuelle instrukser.

Jeg har satt langskudd til "sjelden" hos de fleste spillerne. Allikevel prøver f.eks. Vidic seg bl.a. fra 40 meter ol.

Så gi ham klar beskjed om at du ikke ønsker mer av det (spillerkommunikasjon).

edit: Kan også tyde på at han ikke har nok pasningsalternativer i øyeblikket, i forhold til hans pasningsinstilling.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Let me guess, Real transferlista van der Vaart? Og hvordan spiller Foster. Hadde sjansen til å hente han for £3.6m, men han ble langtidsskadet akkurat da han vurderte tilbudene og kunne derfor ikke stille opp på medical.

van der Vaart ble henta av Chelsea i 2008 og endte opp som benkesliter pga. den massive gruppen med midtbanespillere de har. Han var misfornøyd og jeg henta han for £10,000,000.

Foster er en god keeper, men han har ganske lave mentale stats og derfor håper jeg å kunne hente Akinfeev nå.

Lenke til kommentar
Jeg er litt skuffa over at emblemer og ikoner ikke er med i spillet. Jeg synes det blir kjedelig å se de samme rød og hvite skjoldene hele tida.

Dette lar seg jo fikse etterhvert, folk har jo facepacks, logoer og alt klart etter kun noen uker.

Ok, da gleder jeg meg til det er på plass.

Jeg kjenner ikke denne serien spesielt godt, men jeg elsker virkelig det jeg har spilt til nå.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kvitte meg med Tevez. Får han ikke til å fungere. Ballotelli virker som et knallkjøp allerede. Har scora 3 mål på 3 kamper som spiss (2 fra start) og 1 mål på 4 kamper som OMH (innbytter i alle).

Ellers har jeg kjøpt Asenjo og han spiller jevnt og bra. Litt rart, men han har spillt bedre enn VDS for meg på tross av dårligere stats. Har også kjøpt Wijnaldum, Fausto Rossi og Jack Rodwell som investeringer for fremtiden. Ingen av disse tre er gode nok ennå men har matchet Wijnaldum litt foreløpig og han har gjort det greit mtp. alderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...