genser Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Be spilleren ta mindre langskudd da, via trening og individuelle instrukser. Jeg har satt langskudd til "sjelden" hos de fleste spillerne. Allikevel prøver f.eks. Vidic seg bl.a. fra 40 meter ol. Så gi ham klar beskjed om at du ikke ønsker mer av det (spillerkommunikasjon). edit: Kan også tyde på at han ikke har nok pasningsalternativer i øyeblikket, i forhold til hans pasningsinstilling. Endret 18. november 2008 av arehei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dessverre får jeg ikke sette at Tettey skal skyte mindre på spillerkommunikasjon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 TIPS! sin anmeldelse. terningkast 2. Han anmelderen må ha drukket eller noe, helt feil etter min mening. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Masse negativt og dårlig utført med FM, så bra at noen tør kritisere også (ikke lest testen). Æsj, nå er Arse på toppen igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Føler jeg begynner å få en mer eller mindre komplett tropp nå. 2 spillere per posisjon + litt stallfyll. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Let me guess, Real transferlista van der Vaart? Og hvordan spiller Foster. Hadde sjansen til å hente han for £3.6m, men han ble langtidsskadet akkurat da han vurderte tilbudene og kunne derfor ikke stille opp på medical. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 jeg vant 1-0 mot Island med Norge, Magnus Eirem scorte på et flott frispark nede i høyre hjørne Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Let me guess, Real transferlista van der Vaart? Og hvordan spiller Foster. Hadde sjansen til å hente han for £3.6m, men han ble langtidsskadet akkurat da han vurderte tilbudene og kunne derfor ikke stille opp på medical. van der Vaart ble henta av Chelsea i 2008 og endte opp som benkesliter pga. den massive gruppen med midtbanespillere de har. Han var misfornøyd og jeg henta han for £10,000,000. Foster er en god keeper, men han har ganske lave mentale stats og derfor håper jeg å kunne hente Akinfeev nå. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er litt skuffa over at emblemer og ikoner ikke er med i spillet. Jeg synes det blir kjedelig å se de samme rød og hvite skjoldene hele tida. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er litt skuffa over at emblemer og ikoner ikke er med i spillet. Jeg synes det blir kjedelig å se de samme rød og hvite skjoldene hele tida. Dette lar seg jo fikse etterhvert, folk har jo facepacks, logoer og alt klart etter kun noen uker. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er litt skuffa over at emblemer og ikoner ikke er med i spillet. Jeg synes det blir kjedelig å se de samme rød og hvite skjoldene hele tida. Dette lar seg jo fikse etterhvert, folk har jo facepacks, logoer og alt klart etter kun noen uker. Ok, da gleder jeg meg til det er på plass. Jeg kjenner ikke denne serien spesielt godt, men jeg elsker virkelig det jeg har spilt til nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Tenker Raste venter på FM Modifier 09 iallefall =D Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 lol, nok et Koss headset ødelagt pga. FM. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 lol, nok et Koss headset ødelagt pga. FM. How? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kastet det i bakken tipper jeg. Og se der ja. Norge - Island 2-2 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Crouch eide, og skadet, Djourou og lobba over Almunia. Jeg kasta av meg settet og det falt et par meter unna meg. Støttet til høyre "høytaler" brakk og jeg kan ikke feste den på igjen. FM drepte også fjernkontrolleren til TV-en min. Det er hardt å måtte gå helt bort til TV-en for å bytte kanal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Akkurat nå har jeg ikke det problemet med Rosenborg, men det kommer vel Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ahh!! Nå tapte jeg en meget jevn kamp mot Arsenal. 1-2 hjemme, fyf. Er Spurs btw. Hadde mest sjanser, Arshavin bommer på åpent mål fra 4meter! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lurer på om jeg skal kvitte meg med Tevez. Får han ikke til å fungere. Ballotelli virker som et knallkjøp allerede. Har scora 3 mål på 3 kamper som spiss (2 fra start) og 1 mål på 4 kamper som OMH (innbytter i alle). Ellers har jeg kjøpt Asenjo og han spiller jevnt og bra. Litt rart, men han har spillt bedre enn VDS for meg på tross av dårligere stats. Har også kjøpt Wijnaldum, Fausto Rossi og Jack Rodwell som investeringer for fremtiden. Ingen av disse tre er gode nok ennå men har matchet Wijnaldum litt foreløpig og han har gjort det greit mtp. alderen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Å fytti helvete så det kryr av supertalenter blant regens. Har funnet 4-5 stk i de andre PL lagenes U18-stall som kan bli ledende spillere. Har også funnet et par 14-åringer fra Frankrike som er ganske syke for sin alder. Jack Rodwell har jeg forresten også hentet. Virker utrolig lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå