Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Hvem er det som er overvurdert i dine øyne? Kan være enig i at Walcott er for god i enkelte ting, f. eks. innlegg, pasninger og avslutninger, but that's it.

Hos meg ble akkurat Adebayor årets spiller og Vela årets unge spiller. Fabregas har blitt verdens beste nå 2 år på rad.

 

EDIT: Nei, Fabregas har vunnet forskjellige priser. Den ene var verdens beste i fjor, husker ikke hva den andre var.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som er overvurdert i dine øyne? Kan være enig i at Walcott er for god i enkelte ting, f. eks. innlegg, pasninger og avslutninger, but that's it.

Hos meg ble akkurat Adebayor årets spiller og Vela årets unge spiller. Fabregas har blitt verdens beste nå 2 år på rad.

Hvordan endte de i turneringene?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan et lag kan være overvurdert "totalt sett", syns at statsen til de fleste spillerne gjenspeiler dem ganske greit slik de er i virkeligheten. Kan godt hende at Adebayor har blitt årets spiller, men han er langt fra den mest komplette spissen på spillet, i hvertfall i begynnelsen. Kanskje det er Wenger som er overvurdert? :p

 

Når det gjelder Wilshere, seff matcher jeg ham, bare litt forsiktig. Har allerede økt litt i stats. Har god tro på han.

Lenke til kommentar

Selv etter patch er det mer skader enn i tidligere versjoner. Synes dette reflekterer virkeligheten bedre egentlig, men noen av skadene kunne vært litt kortere.

 

Skader er en del av gamet, gjelder å ha bred tropp.

 

edit: Wellington (Sao Paulo) kan virke som et billig talent, ikke stor risk om man er topplag.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...