banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Hvem er det som er overvurdert i dine øyne? Kan være enig i at Walcott er for god i enkelte ting, f. eks. innlegg, pasninger og avslutninger, but that's it. Hos meg ble akkurat Adebayor årets spiller og Vela årets unge spiller. Fabregas har blitt verdens beste nå 2 år på rad. EDIT: Nei, Fabregas har vunnet forskjellige priser. Den ene var verdens beste i fjor, husker ikke hva den andre var. Endret 18. november 2008 av Points Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvem er det som er overvurdert i dine øyne? Kan være enig i at Walcott er for god i enkelte ting, f. eks. innlegg, pasninger og avslutninger, but that's it. Hos meg ble akkurat Adebayor årets spiller og Vela årets unge spiller. Fabregas har blitt verdens beste nå 2 år på rad. Hvordan endte de i turneringene? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vant PL forige sesong og kom på 2. plass i år samt vant LC. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Skjønner ikke hvordan et lag kan være overvurdert "totalt sett", syns at statsen til de fleste spillerne gjenspeiler dem ganske greit slik de er i virkeligheten. Kan godt hende at Adebayor har blitt årets spiller, men han er langt fra den mest komplette spissen på spillet, i hvertfall i begynnelsen. Kanskje det er Wenger som er overvurdert? Når det gjelder Wilshere, seff matcher jeg ham, bare litt forsiktig. Har allerede økt litt i stats. Har god tro på han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå har jeg omsider fått innstalert FM på min PC etter mye tull, men så var det den fila her: d3dx9_37.dll Noen som vet hvor den skal plasseres? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 På 08 var det jo fullstendig gærent. Da var Arsenal i CL finalen 11 år på rad, og vant vel 7 av dem + 4 ligatitler. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vant PL forige sesong og kom på 2. plass i år samt vant LC. My point excactly. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hos meg er Arsenal på 8. plass etter 19 kamper. Skadeproblemene mine har roet seg ned. Tror kanskje jeg bare hadde uflaks med mye skader en periode (ja, dette var etter patch). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå kom denne opp: Adebayor toppscorer i EuropaEmmanuel Adebayor er etter å ha sikret seg imponerende 74.00 poeng gjennom 37 mål nå offisielt den mest dødelige spissen.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Selv etter patch er det mer skader enn i tidligere versjoner. Synes dette reflekterer virkeligheten bedre egentlig, men noen av skadene kunne vært litt kortere. Skader er en del av gamet, gjelder å ha bred tropp. edit: Wellington (Sao Paulo) kan virke som et billig talent, ikke stor risk om man er topplag. Endret 18. november 2008 av arehei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Faen som spillerne mine må skyte fra 40 meter da. Irriterende. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå har jeg omsider fått innstalert FM på min PC etter mye tull, men så var det den fila her: d3dx9_37.dll Noen som vet hvor den skal plasseres? C: Windows\System32 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Faen som spillerne mine må skyte fra 40 meter da. Irriterende. Utrolig digg når de går inn da! Husker i et tidligere spill, var vell CM03/04 da keeperen min dundra ballen fra 5meteren rett i målet på andre siden Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, men det blir litt latterlig når spillerne skyter fra midtbanen. Det skjer litt for ofte hos meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Ja, men det blir litt latterlig når spillerne skyter fra midtbanen. Det skjer litt for ofte hos meg. Her og. Ødelegger mange fine angrep med et skudd som er helt fjert. EDIT: Sier jeg i det Annan putter fra 35m Endret 18. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Be spilleren ta mindre langskudd da, via trening og individuelle instrukser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 "Laget, og da spesielt Diouf og Jarstein, så i overkant selvsikre og hovne ut under oppvarmingen" :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fader, FM kan ikke spilles på denne pågrunn av at det er skole PC. Og skjermen til den stasjonære røk da jeg skulle ha den på den. typisk min flaks Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kan noen som har kjøpt fra steam si ossen det har funka? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Be spilleren ta mindre langskudd da, via trening og individuelle instrukser. Jeg har satt langskudd til "sjelden" hos de fleste spillerne. Allikevel prøver f.eks. Vidic seg bl.a. fra 40 meter ol. Kan noen som har kjøpt fra steam si ossen det har funka? Ikke noe problem, raskt og veldig enkelt. Patchen følger med og innstallerer seg automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå