Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Hvem er det som er overvurdert i dine øyne? Kan være enig i at Walcott er for god i enkelte ting, f. eks. innlegg, pasninger og avslutninger, but that's it.

Hos meg ble akkurat Adebayor årets spiller og Vela årets unge spiller. Fabregas har blitt verdens beste nå 2 år på rad.

EDIT: Nei, Fabregas har vunnet forskjellige priser. Den ene var verdens beste i fjor, husker ikke hva den andre var.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som er overvurdert i dine øyne? Kan være enig i at Walcott er for god i enkelte ting, f. eks. innlegg, pasninger og avslutninger, but that's it.

Hos meg ble akkurat Adebayor årets spiller og Vela årets unge spiller. Fabregas har blitt verdens beste nå 2 år på rad.

Hvordan endte de i turneringene?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan et lag kan være overvurdert "totalt sett", syns at statsen til de fleste spillerne gjenspeiler dem ganske greit slik de er i virkeligheten. Kan godt hende at Adebayor har blitt årets spiller, men han er langt fra den mest komplette spissen på spillet, i hvertfall i begynnelsen. Kanskje det er Wenger som er overvurdert? :p

Når det gjelder Wilshere, seff matcher jeg ham, bare litt forsiktig. Har allerede økt litt i stats. Har god tro på han.

Lenke til kommentar

Selv etter patch er det mer skader enn i tidligere versjoner. Synes dette reflekterer virkeligheten bedre egentlig, men noen av skadene kunne vært litt kortere.

Skader er en del av gamet, gjelder å ha bred tropp.

edit: Wellington (Sao Paulo) kan virke som et billig talent, ikke stor risk om man er topplag.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Be spilleren ta mindre langskudd da, via trening og individuelle instrukser.

Jeg har satt langskudd til "sjelden" hos de fleste spillerne. Allikevel prøver f.eks. Vidic seg bl.a. fra 40 meter ol.

Kan noen som har kjøpt fra steam si ossen det har funka?

Ikke noe problem, raskt og veldig enkelt. Patchen følger med og innstallerer seg automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...