Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si.

 

Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher.

Sterkt Raste. Hvordan fikk du Ronaldo til å fungere så bra? Sliter med å få han til å putte her. Han gjør det greit nok men ikke så bra som han burde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns rett og slett LMM er det kjekkaste på FM. Har en tradisjon med å spille Woking på kvert FM. Klarte å få dei opp i premier league på 7 sesonger med griseflaks i kvalifiserings kamper. Men det vart knapt en seier i premier league. hehe

 

ligger no i 3 plass i BSP med 3 tap på 21 kamper. har hatt litt uavgjorte. Klarte å slå Bristol City ut av cupen (L1 lag) med en defansiv 3-5-2 formasjon eg har jobba med sia demoen kom. Fikk handla inn Chris Dickson som var verdt 1.9mill for 0kr Han scorte ikkje mål på 400min, men så prøvde eg å be han lobbe over keeper. Neste kamp scora han 5 mål mot york. og fulgte på med 9 mål på 3 kamper. jubla når han sa ja. Crowther og Putterill lånt fra Liverpool og score mål.

Innleigd keeper som var verdt 9.8mill. står som en gud i mål. Har sluppet inn 18 og scora 30 mål. LMM er morro, her må en skape eit lag sjølv. ut med rasket og inn med spelera en kan håpe gjer det bra. og vente på at samspelet kjem på plass.

Lenke til kommentar
Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si.

 

Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher.

Sterkt Raste. Hvordan fikk du Ronaldo til å fungere så bra? Sliter med å få han til å putte her. Han gjør det greit nok men ikke så bra som han burde.

Han har cheatet da :!:

 

Sånn som på 08.

Lenke til kommentar
Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si.

 

Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher.

Sterkt Raste. Hvordan fikk du Ronaldo til å fungere så bra? Sliter med å få han til å putte her. Han gjør det greit nok men ikke så bra som han burde.

Han har cheatet da :!:

 

Sånn som på 08.

Jeg har ikke cheatet. Jeg lot det gå sin gang :)

 

 

Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si.

 

Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher.

Sterkt Raste. Hvordan fikk du Ronaldo til å fungere så bra? Sliter med å få han til å putte her. Han gjør det greit nok men ikke så bra som han burde.

Han puttet 29 scoringer totalt i sesongen og ble klubbens toppscorer. Men først og fremst var jeg imponert over hvor mange scoringer Scholes fikk i første sesongen. Han fikk faen meg 14 scoringer.

Lenke til kommentar
Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si.

 

Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher.

Sterkt Raste. Hvordan fikk du Ronaldo til å fungere så bra? Sliter med å få han til å putte her. Han gjør det greit nok men ikke så bra som han burde.

Han har cheatet da :!:

 

Sånn som på 08.

Jeg har ikke cheatet. Jeg lot det gå sin gang :)

 

 

Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si.

 

Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher.

Sterkt Raste. Hvordan fikk du Ronaldo til å fungere så bra? Sliter med å få han til å putte her. Han gjør det greit nok men ikke så bra som han burde.

Han puttet 29 scoringer totalt i sesongen og ble klubbens toppscorer. Men først og fremst var jeg imponert over hvor mange scoringer Scholes fikk i første sesongen. Han fikk faen meg 14 scoringer.

1. Du har hatt så utrolig mange skader. Anderson, Scholes, og Carrick samtidig og Tervez ute i 6 mnd. Å vinne så mange turneringer går ikke.

2. Taktikken din er jo fullstendig random og ulogisk.

3. Du pleide å cheate på 08.

4. Du har latt ass. trener styre mange kamper.

 

Hvordan du ikke har cheatet klarer jeg ikke se. :thumbup:

Lenke til kommentar

Om du har gode forsterkninger, så går alt.

2. Javel? Den funka i allefall, er ikke det det som er viktigst?

3. Jeg brukte FM Modifier på 08, det kan jeg glatt innrømme. Det brukte jeg bare til å få opp budsjettet litt siden jeg starta med så fuckings lite på 08.

4. Jeg lot ass. trener styre noen kamper, kanskje 8 av kampene totalt. Jeg brukte han i FA cup finalen ja. For da var jeg for lat.

 

 

Men du får tro hva du vil :)

Lenke til kommentar
Jepp, det jeg tror Points er også. Han greide jo kun 2.plass i ligaen :p

Mhm, uten å cheate. I tillegg klarte jeg da SuperCup, VM for klubblag og CL. I år tar jeg nå PL og CL + SuperCup og VM for klubblag.

 

Har du bevis? :)

 

Nemlig, jeg vet selv hva jeg gjør. Og jeg kan si med hånd på hjertet at jeg ikke har cheatet.

 

:)

"Beviset" la jeg fram der oppe. Flere ganger du har holdt på med å spille f.eks. finaler og du ikke har greid å vinne, og du har restarta matchen flere ganger.

 

Men om det gir deg spilleglede, så bare kos deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...