Shoegazer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) jeg skjønner ikke, jeg får jo tre skader per kamp, har jo ikke spillere igjenn. Har du lastet ned oppdateringen? Min Man Utd tropp er i alle fall nesten skadefri i midten av november, så det problemet er forsvunnet for min del. tenker du da på patchen som ligger på fm.com sine sider? i så fall har jeg ikke det. 9.0.1 tror jeg det er, den vil nok fikse problemet ditt Den ble automatisk oppdatert via steam med meg, så det er nok anbefalt. æsj, jeg finner den ikke til mac, bare pc edit: kan jeg lage ett spill nå og fortsette på det etter jeg har instalert oppdateringen? Endret 18. november 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 jeg skjønner ikke, jeg får jo tre skader per kamp, har jo ikke spillere igjenn. Har du lastet ned oppdateringen? Min Man Utd tropp er i alle fall nesten skadefri i midten av november, så det problemet er forsvunnet for min del. tenker du da på patchen som ligger på fm.com sine sider? i så fall har jeg ikke det. 9.0.1 tror jeg det er, den vil nok fikse problemet ditt Den ble automatisk oppdatert via steam med meg, så det er nok anbefalt. æsj, jeg finner den ikke til mac, bare pc edit: kan jeg lage ett spill nå og fortsette på det etter jeg har instalert oppdateringen? Det kan du Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) jeg skjønner ikke, jeg får jo tre skader per kamp, har jo ikke spillere igjenn. Har du lastet ned oppdateringen? Min Man Utd tropp er i alle fall nesten skadefri i midten av november, så det problemet er forsvunnet for min del. tenker du da på patchen som ligger på fm.com sine sider? i så fall har jeg ikke det. 9.0.1 tror jeg det er, den vil nok fikse problemet ditt Den ble automatisk oppdatert via steam med meg, så det er nok anbefalt. æsj, jeg finner den ikke til mac, bare pc edit: kan jeg lage ett spill nå og fortsette på det etter jeg har instalert oppdateringen? Det kan du men vil oppdateringene ta vikrning i den lagringen jeg hadde før jeg instalerte den? Endret 18. november 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det vil jeg da tro Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det vil jeg da tro oki takk for svar. kjipt vis jeg legger masse tid i en lagring og det ikke blir noen forandring etter oppdateringer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si. Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si. Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher. er det noe spes jeg må gjøre for å finne balotelli? finnern ikke sjø Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gå på Inter laget da. Han heter Mario Balotelli. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 er det noe spes jeg må gjøre for å finne balotelli? finnern ikke sjø Hvis FM skal være så jævla realistisk, burde han fortsatt være på B-laget Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 er det noe spes jeg må gjøre for å finne balotelli? finnern ikke sjø Hvis FM skal være så jævla realistisk, burde han fortsatt være på B-laget ahaha.. fant han nå hadde tydeligvis lagt inn en skriveleif i navnet hans^^ men f inter krever mye for han.. 200mill:O Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ahaha.. fant han nå hadde tydeligvis lagt inn en skriveleif i navnet hans^^ men f inter krever mye for han.. 200mill:O Hehe, da er FM som tidligere (Ihvertfall i den sit.), krevde vel noe lignende sum på 08 Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ahaha.. fant han nå hadde tydeligvis lagt inn en skriveleif i navnet hans^^ men f inter krever mye for han.. 200mill:O Hehe, da er FM som tidligere (Ihvertfall i den sit.), krevde vel noe lignende sum på 08 ja kan man trygt si.. klarte å prute ned til 140 men var mye alikevel.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ja kan man trygt si.. klarte å prute ned til 140 men var mye alikevel.. Tja, da begynner det vel å bli bedre, Balotelli er et stort talent og selges garantert ikke for under hundringsen. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si. Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher. Og du har ikke lagret og spilt noen kamper om igjen....? I såfall, er det godt gjort... Selv ligger jeg på en finfin 6.plass med Blackburn etter ca 12 kamper Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har noen tips om et morsomt lag å spille med? Vil gjerne spille i PL, men ville ikke være ett topplag, og vil gjerne ha litt penger til forsterkninger . Vil altså ikke være ett av lagene som burde kunne kjempe lett om topp 6... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hull er jo konge... Ellers er det alltid gøy å spille med Cardiff (Championship) Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Gikk lei Hull etter at jeg førte dem til 2 CL trofeer og 1 PL gull på 08 , men skal nok begynne med dem etter en liten stund på 09 Endret 18. november 2008 av Heaf Lenke til kommentar
Nesehorn Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er ferdig med min første sesong med United, og jeg fikk en strålende sesong kan man si. Kjøpte inn Balotelli og Matias Fernandes, og ut ble det Fletcher. Noen er avhengig av Ronaldo... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jepp, han måtte på ferie i 3 uker i April mnd. Han hadde spilt 48 kamper da :;P Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jepp, han måtte på ferie i 3 uker i April mnd. Han hadde spilt 48 kamper da :;P aaaah leda 2-1 over barca på nou camp etter 2scoringer av balotelli.. men så rota cannavaro bort 2mål:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå