Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343
Etter jeg installerte patchen kom alle mine skadeplager bort iallefall.

 

Og når det gjelder taktikk strekene, ble disse fjernet pga av masse bugs med de. For å få vingene mer inn i banen, kan du bare å sette spillerinnstrukser til å ikke ligge bredt vet du.

 

ja det er sant. merker forøvrig ingenting til skadene mange klager på. bortsett fra i starten på sesongen da, men der tar jeg litt skylda sjøl. satte spillere som ikke var i form på litt for hardt kampprogram/trening. generelt så synes jeg 09 er veldig bra. det krever mer å styre de større klubbene enn det gjorde før. man får umiddelbar effekt ved opposition instructions osv. det liker vi

Lenke til kommentar
Ja samme her Are...

 

begynner å lure på om 3dfunksjonen ikke funker.....

 

kan ikke ha noe med at directx9 ikke er installert eller noe sånnt.... eller at videokortet ikke støtter 3d?

 

Noen som vet??

 

Ps: Det du sa points, har eg prøvd men det funkar fortsatt ikke, alt er som det skal... får det bare ikke til å funke

 

På forhond takk:)

 

Ah, sikkert videokortet ja. Har gjort som Points nevner, og lagt inn Directx 9. Kjedelige greier. :(

Lenke til kommentar
jeg skjønner ikke, jeg får jo tre skader per kamp, har jo ikke spillere igjenn.

Har du lastet ned oppdateringen?

Min Man Utd tropp er i alle fall nesten skadefri i midten av november, så det problemet er forsvunnet for min del.

tenker du da på patchen som ligger på fm.com sine sider? i så fall har jeg ikke det.

Lenke til kommentar
jeg skjønner ikke, jeg får jo tre skader per kamp, har jo ikke spillere igjenn.

Har du lastet ned oppdateringen?

Min Man Utd tropp er i alle fall nesten skadefri i midten av november, så det problemet er forsvunnet for min del.

tenker du da på patchen som ligger på fm.com sine sider? i så fall har jeg ikke det.

9.0.1 tror jeg det er, den vil nok fikse problemet ditt ;)

Den ble automatisk oppdatert via steam med meg, så det er nok anbefalt.

Lenke til kommentar
Etter jeg installerte patchen kom alle mine skadeplager bort iallefall.

 

Og når det gjelder taktikk strekene, ble disse fjernet pga av masse bugs med de. For å få vingene mer inn i banen, kan du bare å sette spillerinnstrukser til å ikke ligge bredt vet du.

Hvordan gjør jeg det? Finner ingenting om bredde for individuelle spillere. Jeg vil ikke at hele laget skal spille smalt, kun en ving (Ronaldo) skal skjære innover i banen. Dritirriterende at man ikke kan ha strek innover mot spissen som man kunne før. Fikk mange mål med vingene mine da jeg gjorde det på 08.

Lenke til kommentar

Det skal iallefall være mulig, prøv å gjør det om i laginstillinger. Strekene du kunne dra over alt, er iallefall fjernet grunnet mange bugs med taktikk og slikt.

 

Dessuten kan du vell "trene" spillerne dine til å gjøre favoured moves, og jeg regner meg å dra innover er en favoured move. Prøv med player interaction, å se om du kan få spilleren t å cut inward eller noe, husker ikke hva det heter nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...