Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som vet om det slippes en demo noe før 14. november? Er spent på 3D-banen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 2-3 uker før spillet, kommer demoen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Nani bør få større potensial ja. Men, Teamwork bør settes til under 5. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nani bør få større potensial ja. Men, Teamwork bør settes til under 5. Du kan jo bare Copy-Paste det Nighty har sagt da. Lenke til kommentar
stmonsen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er sikkert noen spillere som blir gode på FM09 som har slått til i år. Vi har jo f eks Moa og ikke minst Forren. De kommer til å være ganske gode. Også tror jeg også har Demidov vil være noe bedre. forren er jo svingod på fm08 og. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er så klar for mere snacks fra Sigames.. Moar info! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som har sett den nye podcasten til Miles? Han skal visstnok ha presentert 10 nye features, men jeg får ikke til å se den..(Vil ikke loade) Kan noen som har sett den, liste opp? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, sånn radio/intervju-greie. Med nye features og annet info om spillet, så det var folk som linket til den på FMNorge, men jeg får ikke til å åpne den... Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, sånn radio/intervju-greie. Med nye features og annet info om spillet, så det var folk som linket til den på FMNorge, men jeg får ikke til å åpne den... Åpne iTunes, gå på podcast, søk Football Manager Podcast, velg den innlysende (kom 4 alternativer med meg), og lytt til de to øverste og nyt Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som skal ha FIFA 09 da? Finner ingen skikkelig tråd dedikert til det... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror det er veldig bra at man nå kan holde pressekonferanse, det har jeg lett etter en stund. Godt at det kom Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gleder meg må jeg si. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette blir kjempebra! Har ventet på 3D muligheten. Håper også at taktikkreportoaret er utvidet. Skal hvertfall trene Fulham og kjøpe meg Billy Sharp, Marek Sapara, Alan Gaarde og Alanzinho og skape et uslåelig lag! Har god erfaring med Tippeligaspillere fordi de er veldig billige (samt at de presterer veldig bra), og Billy Sharp er jo must på enhvert lag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Da må du lete litt mer benitez, er jo en "gedigen fifa" tråd i fotball kategorien :b Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 *mine innlegg* Gleder meg til 09! Ble skuffet over 08 versjonen, sluttet etter 1 mnd eller noe slikt tror jeg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da må du lete litt mer benitez, er jo en "gedigen fifa" tråd i fotball kategorien :b Haha, for den kom ihvertfall ikke etter min etterlysning Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva ser dere mest frem til i det nye football manager spillet? Personlig ser jeg frem til 3D.. Høres spennende ut, men er også litt skeptisk.. Men, det får vi bare vente å se på.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er nok 3D her også ja Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når kommer den Demo'n ut egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå