banansplitt™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Berbatov Rooney Balotelli Rossi Slik ser spissrekka ut nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 BerbatovRooney Balotelli Rossi Slik ser spissrekka ut nå. Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kan ikke skjønne at Coop lokalt her selger FM.. Så vidt jeg veit selger de bare mat. Menmen, stikker vel innom elkjøp og sjekker hvor mye det koster tenker jeg.. hehe, jeg mente selvsagt coop obs!. var på elektro "avdelingen" på city lade nærmere bestemt, sikkert det samme på andre tilsvarende coop butikker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kan forresten anbefale Rivaldo til dere med PL eller andre toppklubber med lite penger, billig og bøtter inn mål. Spiller i Uzbekistan på starten Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 FM er småskuffelse. Kjører over alt med City laget mitt i Preseason. Mellom 5/6 - 0 i hver kamp, så boom. Taper mine 3 første PL kamper, før jeg møter United, som jeg kjører totalt over. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 BerbatovRooney Balotelli Rossi Slik ser spissrekka ut nå. Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall. Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål. Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg spiller med Start, jeg rykka opp, og ligger nå på en 9.ende plass i sesongen. Går egentlig ganske greit selv om jeg fikk rund juling av RBK. Tapte 7-4. Merklig nok skora jeg 3 mål med en spiller utvist. Men jeg skal komme til sak, jeg har ikke mye penger. Men jeg trenger enn god spiss som kan bøtte inn noe mål. Har noen noe tips? Har 1.5 Mill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 BerbatovRooney Balotelli Rossi Slik ser spissrekka ut nå. Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall. Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål. Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08? si meg, hvor mye spiller dere egentlig? jeg har lite å gjøre for tiden med bare litt småplukk på noen øvinger på skolen før eksamensoppkjøringa, og spiller så fort jeg har tid. likevel har jeg bare spilt en halv sesong tilsammen. jeg bruker mye tid og trykker ikke continue-continue hele tiden, men likevel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) 1.5 mill Den er jeg veldig usikker på, du kan jo prøve å hente inn Vegard Braaten, scorer jevnt og trutt. Eventuelt Kristian Ystaas vis han er like god som på 08. Endret 17. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 BerbatovRooney Balotelli Rossi Slik ser spissrekka ut nå. Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall. Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål. Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08? si meg, hvor mye spiller dere egentlig? jeg har lite å gjøre for tiden med bare litt småplukk på noen øvinger på skolen før eksamensoppkjøringa, og spiller så fort jeg har tid. likevel har jeg bare spilt en halv sesong tilsammen. jeg bruker mye tid og trykker ikke continue-continue hele tiden, men likevel. Spilte en sesong med start på 2 dager, og en med enga på 1 og en halv dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 FM er fortsatt like trist å spille i Norge da. Etter jeg vant serien med RBK, vil alle store spillerne ha ny utfordringer og til større klubber. bah Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvor ble det av penga jeg solgte Tevez for?! Har kun fått £27,000,000 og det var jo ingen avbetalingsplan, det var alt med en gang. Har styret buffa pengene? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvor ble det av penga jeg solgte Tevez for?! Har kun fått £27,000,000 og det var jo ingen avbetalingsplan, det var alt med en gang. Har styret buffa pengene? Styret har nok tatt litt for å nedbetale gjelda som klubben har vet du Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Akkurat det der er råttent gjort. Nå hadde jeg gleda meg til å gå fullstendig berserk på transfermarkedet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Akkurat det der er råttent gjort. Nå hadde jeg gleda meg til å gå fullstendig berserk på transfermarkedet. Nei, det er smart Bedre det enn nedgradering til Coca Cola Championship Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror FM09 blir eksamensbelønningen min, sammen med Gears2.. Kjøper jeg det før kommer det garantert til å vises på eksamen. Tror jeg legger denne tråden på ignore lista fram til da jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror FM09 blir eksamensbelønningen min, sammen med Gears2.. Kjøper jeg det før kommer det garantert til å vises på eksamen. Tror jeg legger denne tråden på ignore lista fram til da jeg. Synd for deg da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Skal starte min andre sesong med RBK nå. Laget er slik: ---------.-----Jarstein------------ Lustig--Reginiussen-Demidov--Dorsin -----------------Annan------------- ------------Holmèn-Skjelbred------- ----------------Sapara------------- ---------Omotoyossi-Cooper--------- På benken har jeg: Iversen, Tettey, Staadsgaard, Strand etc. Håper jeg for beholdt spillerne iallefall. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Akkurat det der er råttent gjort. Nå hadde jeg gleda meg til å gå fullstendig berserk på transfermarkedet. Solgte du Ronaldo? Og hvordan gikk særemnet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 BerbatovRooney Balotelli Rossi Slik ser spissrekka ut nå. Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall. Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål. Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08? si meg, hvor mye spiller dere egentlig? jeg har lite å gjøre for tiden med bare litt småplukk på noen øvinger på skolen før eksamensoppkjøringa, og spiller så fort jeg har tid. likevel har jeg bare spilt en halv sesong tilsammen. jeg bruker mye tid og trykker ikke continue-continue hele tiden, men likevel. Spilte en sesong med start på 2 dager, og en med enga på 1 og en halv dag. hva annet gjør du i løpet av dagen da?? ingenting? men et spørsmål: på taktikkmenyen. de gule strekene man alltid har kunnet sette med høyre museknapp, de får jeg ikke plassert slik jeg vil lengre. virker som mulighetene for å skreddersy bevegelsesmønstre er snevret inn? er dette en bug, eller er det en måte å få fikset det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå