Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343
Kan ikke skjønne at Coop lokalt her selger FM.. Så vidt jeg veit selger de bare mat.

 

Menmen, stikker vel innom elkjøp og sjekker hvor mye det koster tenker jeg..

 

hehe, jeg mente selvsagt coop obs!. var på elektro "avdelingen" på city lade nærmere bestemt, sikkert det samme på andre tilsvarende coop butikker

Lenke til kommentar
Berbatov

Rooney

Balotelli

Rossi

 

Slik ser spissrekka ut nå. :)

Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall.

Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål.

 

Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08?

Lenke til kommentar

Jeg spiller med Start, jeg rykka opp, og ligger nå på en 9.ende plass i sesongen. Går egentlig ganske greit selv om jeg fikk rund juling av RBK. Tapte 7-4. Merklig nok skora jeg 3 mål med en spiller utvist. Men jeg skal komme til sak, jeg har ikke mye penger. Men jeg trenger enn god spiss som kan bøtte inn noe mål. Har noen noe tips? Har 1.5 Mill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Berbatov

Rooney

Balotelli

Rossi

 

Slik ser spissrekka ut nå. :)

Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall.

Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål.

 

Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08?

 

si meg, hvor mye spiller dere egentlig? jeg har lite å gjøre for tiden med bare litt småplukk på noen øvinger på skolen før eksamensoppkjøringa, og spiller så fort jeg har tid. likevel har jeg bare spilt en halv sesong tilsammen. jeg bruker mye tid og trykker ikke continue-continue hele tiden, men likevel. :hmm:

Lenke til kommentar
Berbatov

Rooney

Balotelli

Rossi

 

Slik ser spissrekka ut nå. :)

Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall.

Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål.

 

Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08?

 

si meg, hvor mye spiller dere egentlig? jeg har lite å gjøre for tiden med bare litt småplukk på noen øvinger på skolen før eksamensoppkjøringa, og spiller så fort jeg har tid. likevel har jeg bare spilt en halv sesong tilsammen. jeg bruker mye tid og trykker ikke continue-continue hele tiden, men likevel. :hmm:

Spilte en sesong med start på 2 dager, og en med enga på 1 og en halv dag.

Lenke til kommentar

Skal starte min andre sesong med RBK nå.

 

Laget er slik:

 

---------.-----Jarstein------------

Lustig--Reginiussen-Demidov--Dorsin

-----------------Annan-------------

------------Holmèn-Skjelbred-------

----------------Sapara-------------

---------Omotoyossi-Cooper---------

 

På benken har jeg:

Iversen, Tettey, Staadsgaard, Strand etc.

 

Håper jeg for beholdt spillerne iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Berbatov

Rooney

Balotelli

Rossi

 

Slik ser spissrekka ut nå. :)

Gode spisser for all del, men vil da si at Tevez er bedre enn Balotelli på starten av spillet ihvertfall.

Balotelli sto for over 20 mål i hans første sesong. Han avgjorde en rekke kamper bl.a. CL-finalen. Tevez sto med 9 mål.

 

Nå må jeg hente en kantspiller. Er Silva og Quaresma like gode som på 08?

 

si meg, hvor mye spiller dere egentlig? jeg har lite å gjøre for tiden med bare litt småplukk på noen øvinger på skolen før eksamensoppkjøringa, og spiller så fort jeg har tid. likevel har jeg bare spilt en halv sesong tilsammen. jeg bruker mye tid og trykker ikke continue-continue hele tiden, men likevel. :hmm:

Spilte en sesong med start på 2 dager, og en med enga på 1 og en halv dag.

 

hva annet gjør du i løpet av dagen da?? ingenting?

 

 

men et spørsmål: på taktikkmenyen. de gule strekene man alltid har kunnet sette med høyre museknapp, de får jeg ikke plassert slik jeg vil lengre. virker som mulighetene for å skreddersy bevegelsesmønstre er snevret inn? er dette en bug, eller er det en måte å få fikset det på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...