Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens.

 

For mange år siden koste jeg meg mye med "The Manager" på Amiga. Jeg gjorde det også veldig bra i det spillet. Tingen er at jeg savner manager-spillet, og tenkte at kanskje FM2009 er verdt å prøve.

Nå skal det sies at jeg ikke er så veldig opptatt av fotball på tv, men er veldig glad i manager-konseptet.

Kan jeg som ikke har særlig peiling på fotball få glede av dette spillet, eller blir det for komplisert for meg og mine begrensede fotballkunskaper?

 

Hadde tenkt å kjøpe det på steam og sette det på nedlasting til jeg kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempe fornøyd med FM09.

 

Kjøpte det fra cdon.no, og fikk det dagen før lansering. Ventet selfølgelig til patchen kom, før jeg startet spillet. Og det fungerer utmerket. Skadebuggen er borte! Og da er det spillbart til tusen. Syns Sigames har gjort en kjempe flott jobb. Noe slurv er det fortsatt. La merke til at Anthony Annan hadde 110K i ukelønn hos rbk, noe som var langt over det dobbelte til Steffen Iversen. Altså, 1/6 av lønsbudsjettet gikk til Annan. Regner med det er en bug

Lenke til kommentar
Jeg er kjempe fornøyd med FM09.

 

Kjøpte det fra cdon.no, og fikk det dagen før lansering. Ventet selfølgelig til patchen kom, før jeg startet spillet. Og det fungerer utmerket. Skadebuggen er borte! Og da er det spillbart til tusen. Syns Sigames har gjort en kjempe flott jobb. Noe slurv er det fortsatt. La merke til at Anthony Annan hadde 110K i ukelønn hos rbk, noe som var langt over det dobbelte til Steffen Iversen. Altså, 1/6 av lønsbudsjettet gikk til Annan. Regner med det er en bug

Neppe en bug, det er nok researcheren til RBK som har skylda der ;)

 

SKadebuggen er ikke borte!!

Den er borte jo :p

Lenke til kommentar
Hei folkens.

 

For mange år siden koste jeg meg mye med "The Manager" på Amiga. Jeg gjorde det også veldig bra i det spillet. Tingen er at jeg savner manager-spillet, og tenkte at kanskje FM2009 er verdt å prøve.

Nå skal det sies at jeg ikke er så veldig opptatt av fotball på tv, men er veldig glad i manager-konseptet.

Kan jeg som ikke har særlig peiling på fotball få glede av dette spillet, eller blir det for komplisert for meg og mine begrensede fotballkunskaper?

 

Hadde tenkt å kjøpe det på steam og sette det på nedlasting til jeg kommer hjem fra jobb.

Kjøp! Så lenge du vet hva fotball går ut på, så skal det ikke være noen problemer. Det tar kanskje litt tid å komme seg inn i spillet, men skulle du sitte fast kan du jo bare spørre her. :)

Lenke til kommentar
SKadebuggen er ikke borte!!

 

Nei, den er bare blitt redusert..

Virker som det varierer veldig da, har to saver gående mens jeg holder på i editoren, på den ene så er Mota, Mame, Forren, Larsen, Hoseth, Koskela og Valter Tomaz Jr. ute i over 1mnd?! Samtidig som både Gjerde og Holm sliter med noen småskader? På save nummer to så er det bare Andreasson som er ute?

Lenke til kommentar
Hei folkens.

 

For mange år siden koste jeg meg mye med "The Manager" på Amiga. Jeg gjorde det også veldig bra i det spillet. Tingen er at jeg savner manager-spillet, og tenkte at kanskje FM2009 er verdt å prøve.

Nå skal det sies at jeg ikke er så veldig opptatt av fotball på tv, men er veldig glad i manager-konseptet.

Kan jeg som ikke har særlig peiling på fotball få glede av dette spillet, eller blir det for komplisert for meg og mine begrensede fotballkunskaper?

 

Hadde tenkt å kjøpe det på steam og sette det på nedlasting til jeg kommer hjem fra jobb.

Kjøp! Så lenge du vet hva fotball går ut på, så skal det ikke være noen problemer. Det tar kanskje litt tid å komme seg inn i spillet, men skulle du sitte fast kan du jo bare spørre her. :)

 

Takk :) Da handler jeg :)

Lenke til kommentar
Nei, merkelig at jeg får 1-2 skader annenhver kamp.

 

Hele sentrale midtbanen min var ute en halv sesong nesten.

 

Nå er Tevez ute i 5 mnd og han har vært ute allerede 2mnd.

 

 

Da har du lagt inn patchen feil.

Har du spillet via Steam ? Virker som skadebuggen er i de som har lastet ned fra steam. Jeg, og et par kompiser har ingen problemer.

Lenke til kommentar
Dette skade problemet må de snart få fikset. Sliter med det samme jeg. Anderson er ute i 2 måneder, Tevez 1 måned, Nani 3 uker, Ronaldo kom akuratt tilbake etter en 1 måned lang skade, etter 2 kamper var han ute i 2 måneder igjen! Er veldig Irriterende!!

Har ikke slitt i det hele tatt, har kun hatt ute Mendy på Hull i 4 måneder, men det tar jeg som en tilfeldighet Oo Hull laget mitt eier BTW, du får Altidore for 49 mill, det er startpris på han ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...