Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nå vet jeg hvorfor laget er så umotiverte. Mange av de store stjernene finner det vanskelig å jobbe under meg fordi jeg er så uerfaren (tok Automatic på Experience). Det er helt jævlig frustrerende å se på. Laget skaper i gjennomsnittet 5 sjanser per kamp og 2-3 av dem er håpløse langskudd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva mener du med auto på experience? Jeg skal skaffe FM imårra, så jeg har ikke spilt enda... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kan velge hva slags erfaring du har fra fotballverden før du "ble" manager. Man kan ta Automatic, noe jeg er usikker på hva betyr, semi-pro spiller, pro spiller og landslagsspiller. Når jeg tenker meg om så valgte jeg semi-pro - derfor sliter spillere som Gallas (skadet i 3 mnd nå), Cesc, Bac og Adebayor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Haha. Dagens keeperbrøler :!: Jeg tok på automatisk selv, kanskje ikke så lurt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er forresten imponert over hvor mye spillerne i 3D ligner på de i virkeligheten. Ikke at det er helt sinnsyk kvalitet, det er det langt i fra, men maskina vet hvem som er svart og hvem som skal ha blondt hår osv. Sagna er f. eks. morsom å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sagna er morsom og se på i virkeligheten også da Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Var det ikke det jeg mente? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Spiller jeg kan anbefale er Wayne Barret på Dallas i USA. Tidligere Fredrikstad spiller men holder høyt Premier League nivå. Spiller venstreback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Var det ikke det jeg mente? Du syns at de så veldig ekte ut, også sa du at Sagna var morsom og se på. Hvordan han ser ut i virkeligheten var veldig OT. Jeg rekna med at du mente at han så morsom ut på FM, noe folk av og til gjør om de ligner halveis. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ah, sliter med Spurs. Rundspilt av Norwich i oppkjøringskampene. Lover ikke bra ;p Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Går det ann og lage sitt eget lag fra bånn av og starte på bånn, og bli bedre og bedre osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jess, da er det klart for Champions League-finale etter en jævela skuffende sesong i ligaen. Møter Chelsea men mangler Berbatov, så da kan det bli vanskelig. Om jeg taper denne er sesongen en gigantisk fiasko, om jeg vinner er det en helt grei sesong tatt i betraktning at jeg har vunnet SuperCup og VM for klubblag fra før av. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og hvor havnet du i ligaen? Bak hvilke lag? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg havnet på 3. plass (75 p) bak Chelsea (83 p) og Arsenal (91 p). De siste 5 kampene lot jeg ass. trener ta seg av, fordi jeg skjønte at jeg ikke kunne vinne PL. Det viste seg å være en tabbe da 4 av 5 kamper ble tapt og Chelsea paserte meg. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ah, sliter med Spurs. Rundspilt av Norwich i oppkjøringskampene. Lover ikke bra ;p Det viser bare hvor realistisk spillet er i forhold til hvordan det går i virkeligheten. Det kan du vel ikke nekte på Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Pause nå. Balotelli og Berbatov har gitt meg en 2-0 ledelse. EDIT: Og det holdt helt inn, flotters! Endret 16. november 2008 av Points Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Elsker at speiderne er ute og speider og rapporterer uansett hva. En speider fant nettopp en potensiell ny Cesc i Stuttgart. Legg merke til alderen og når han fyller 16. Gutten her ligger absolutt ahead of schedule. Han er regens btw. http://bildr.no/view/288534 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Blir bare mer og mer lei nå. Taper kamp etter kamp på grunn av store personlige feil, spesielt på keeperen , at jeg smeller halvparten av sjansene i tverrliggeren og resten utenfor og at jeg mangler halvparten av spillerne på grunn av skade. For ikke å snakke om at spillerne er helt tafatt dårlige. Blir fysisk dårlig av å spille denne dritten akkurat nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da fikk jeg akkurat inn et bud på £70,000,000 på Ronaldo fra .... Real Madrid. Nei, den må jeg sove på altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå