ErlendRU Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sa vel det i en av de filmene gjorde ikke han fyren? 2-3-4 uker før eller noe? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 "A couple of weeks" ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Football Manager 2009 Utgivelsedato: 11.November Demo: Lansereres ca. i midten av Oktober! Video about new features of FM 09 name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Screenshot Hva er nytt i Football Manager 2009? 3D Match Engine – This year’s match engine has seen more testing than ever before having been extensively beta tested in Football Manager™ Live for the past year. The famous Football Manager™ match engine can now be viewed in full 3D with motion captured animations the players. Sports Interactive has been working on the 3D match engine with the support of SEGA Japan’s football development team who provided the motion capture data and some of the animations. You can now watch your matches in 3D from multiple camera angles and re-watch any part of the match by fast forwarding and rewinding the action using a new match time bar that flags the key moments in the game. The old 2d view of the match engine is still there, especially for those people whose computers aren’t powerful enough to take advantage of the 3d views. * TV View – Watch your matches in new full screen TV view and customise your match day screen with widgets to view the information you need as a football manager, be it player performance, match action zones, pitch radar, latest scores and many more. * Assistant Manager Feedback – Pre-match and in-match feedback from your Assistant Manager on how the team is performing and your player’s motivation levels, as well as hints on how your tactics are working and how you could outwit the opposition’s tactics. * Improved Media – SI have worked hard to reflect the greater impact the media has been having in recent years on the world of football, in the in-game dealings with the press. The game now features more news stories, more detail and greater media interaction than ever before, creating an even more realistic simulation of the football world. * Press Conferences – Attend pre-match and post-match press conferences with local and national journalists and build up relationships with them over time, but choose your answers carefully because they could come back to haunt you in the media at a later date. * Transfer System – Completely new and re-written transfer system code, providing an even more realistic simulation of real-life football transfers. * Transfer Rumours – View the latest news on what players are being speculated on, and who’s said to be interested in securing their services. * Board Confidence – Following on from its addition in Football Manager™ 2008, board confidence has been expanded and improved. In addition, the board will now also feedback to you on your squad harmony and the club’s stature in the football world. * Preferred Moves – Train your players to learn ‘preferred moves’ to add to their game. For example, train central defenders to not dive into tackles, or wingers to do stepovers before crossing the ball. * Female Manager – For the very first time you can now play as a female manager. All of the text in the game now also has a female gender so the game represents female managers and staff in the game in the correct gender. * Realistic Finances – SI have listened to feedback from all of their researchers to try and model every single financial area of the game correctly for each country, including transfers, staff wages, budgets, ticket prices, season tickets, competition bonuses and club sponsorships. * Updated Competitions – Fully updated for the new 2008/09 football season with all the latest league, club and player data, featuring over 5,000 playable clubs from over 50 countries, and around 350,000 players and staff from around the world, drawn fresh from the famous Sports Interactive database. * Widescreen Support – As a result of usability testing on Football Manager™ 2008, this year sees widescreen support for the game for the first time, as well as lots of tweaks to the user interface for easier navigation. </div> Edit av mod: Nå lagt til førstepost Endret 14. oktober 2008 av darkness| Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Slår ett slag for ny tråd. Et spill som FM trenger en skikkelig førstepost! Er vel som de aller fleste spent på 3D-motoren. Funker den så er det jo bra, men godt at vi kan velge selv. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 gleder meg som et barn! Man city game skal bli! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Enda en ny FM tråd jah. Er ikke spent på denne 3d-motoren, jeg kommer uansett til å se kampene i "kommentar" - som alltid. Lenke til kommentar
Polonium Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tenkte å spørre om det er noen lag dere gleder dere til å begynne med på FM09? Har Shakthar, Tromsø og Man Utd, som jeg gleder meg å teste ut Ellers er det bare og glede seg til Oktober/November. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Første lag blir garantert Genoa! Vanvittig mange gode sommer Sign! Lenke til kommentar
VegFFC Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ooo som jeg gleder meg !!! Konge med det nye som har kommet også, spess 3d. Hull skal bli mitt førstelag. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Blir helt sikkert Newcastle som blir mitt første lag. Bare det at jeg mistet litt gnisten under FM 08, etter at jeg ikke gjol det særlig bra på noen av de to savene mine. Skjønte aldri hva jeg gjorde galt, men det var helt sikkert ikke dårlige spillere. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mine innlegg. Gleder meg sykt til spillet kommer men tror som mange andre at #D systemet ikke blir noe stort denne gangen. Vis man synes det blir for lett og høre på assistenten kan man vel bare droppe og høre på han, ellers kan det jo hende det går an å ta bort dette i options eller noe lignende Lenke til kommentar
Polonium Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Artig at man nå kan holde pressekonferanse Har også hørt at det kommer noen ny land, spesielt i Afrika. Om det var Algerie, Marokko og Egypt Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Håper på det. Å gi assistenten flere oppgaver vil nok gjøre ting lettere for nybegynnere, men hadde ikke vært dumt om SI ga noen muligheter til å stille inn vanskelighetsgrad. For eksempel antallet tilbakemeldinger fra assistent, eller AIs intelligens ved transfers o.l "5 mrd for Ronaldo altså mr. Hughes?" Endret 25. september 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så lenge de mange mål-annuleringene og ellers tvilsome situasjonene er borte fra spillet og overgangsrykter-seksjonen holder mål så kan det hende det blir verdt å kjøpe. Og ikke minst at motstanderens keeper blir Man of the Match i 80 % av kampene. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sålenge det at det per kamp er minst 2 annulerte scoringer(pluss det med motstanderkeeperen) er borte, så er FM 09 et sikkert kjøp fra min side. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er sikkert noen spillere som blir gode på FM09 som har slått til i år. Vi har jo f eks Moa og ikke minst Forren. De kommer til å være ganske gode. Også tror jeg også har Demidov vil være noe bedre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er sikkert noen spillere som blir gode på FM09 som har slått til i år. Vi har jo f eks Moa og ikke minst Forren. De kommer til å være ganske gode. Også tror jeg også har Demidov vil være noe bedre. Host: I norsk sammenheng. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Håper Skrtel har utviklet seg på FM også. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Håper Skrtel har utviklet seg på FM også. Uviklerne til FM er jo ikke idioter Neida, men jeg husker fortsatt CM03 - Da du vant alt og alle med Roma! That time, That Time! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nani bør være bedre på FM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå