dredg Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har du link til draktene og logoene? Hadde satt pris på det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så godt som alt ligger på http://www.fmglive.com/ ! Det er jo i hundre og førti forskjellige pakker da, ingen superpacks eller noe så er bare å smøre seg med god tålmodighet om du skal laste ned alle, for ikke å snakke om når du skal pakke ut alt etterpå! Om det er noe som mangler der finner du det gjerne på FMNorge.com/forum, spesielt forbedrete pakker som har med de norske ligaene er å finne der Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Da var første kjøpet unnagjort. Mario Balotelli fra Inter til United for 125 mill (aka hver eneste krone av budsjettet mitt). Sykt talent, visstnok potensiale til å bli bedre enn Rooney ifølge speiderne mine. 18 år og 16 i stort sett alle viktige stats. Endret 15. november 2008 av dannybatov Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Facepacks, logoer og drakter: - I hvilken mappe pakker man filene ut i? - Hva må man gjøre for at pakkene skal fungere? Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan man bruke de facepacks, logo, drakter osv som var til FM 08? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ok her er planen: Reals bud på Tevez starta på £17,000,000 og nå er det oppe i £35,000,000. Nå selger jeg Tevez og henter inn Balotelli og Rossi. Fernandez er hentet inn fra før. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan man bruke de facepacks, logo, drakter osv som var til FM 08? Bildene kan nok brukes ja, problemet er jo at de unike idene som bildene blir knyttet opp i mot mest sannsynlig er blitt forandret siden FM08. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Noen som har fått meg seg hva denne "Data-redigering" greia er for noe? Først trodde jeg det var Data editoren bare i norsk, men det var det tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Beckham var jo rett og slett VILL! Endret 15. november 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ifølge FMNorge så kan alt av FM08 grafikk benyttes, ved unntak av skins som vil føre til at spillet kræsjer når du skal spille kamp. Så er visstnok de samme unike ID-ene osv.. Så er bare å finne facepacks og lignende fra FM08 og bruke de! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Når jeg prøver å starte FM, så skjer det ingenting.. Ingen feilmeliding kommer opp, spillet starter ikke..:S Jeg har prøvd å restarte pc'en.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
QveltinG Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Cannot run game: Failed to set up graphic system. Jeg vet jeg har rævva skjermkort. Men jeg har alltid kunnet kjøre FM før. Så jeg regner med det er 3d-motoren som fucker det oppe denne gangen. Er det mulig å starte spillet slik at 3D ikke er tilgjengelig ? Burde vel kreve mindre da ? Kan umulig være så store forskjellen fra FM 08 2D til FM 09 2D ? Har prøvd å kjøre det med 640x480 med visuelle tema deaktivert (høgreklikk-> egentskaper-> kompatibilitet) Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Til deg som ikke får starta spillet, så tror jeg det er oppløsninga di. Jeg kan heller ikke starte spillet fordi jeg sitter på en netbook. Foreløpig vet jeg ikke om noen work around Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg lurte på å kjøpe spillet på Steam, men er jeg da nødt til å ha internett tilgang hver gang jeg skal spille det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hm, kjøpte det nettopp på steam, men.. Får ikke til å gjøre no? Kommer ikke no nedlastningsgreier.. :s Lenke til kommentar
kristian-__- Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Noen som opplever at spillet "klikker" etter første andre kampen? Jævlig irriterende,og jeg vet ikke hva som jør det:S Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg leste at man kunne lære spillerne nye moves i FM 09. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Da var FM 09 kjøpt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvorfor får ikke jeg lagt det inn? Har ikke fått no aktiveringskode eller noe jeg..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå