Giallorossi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Okey, hakke fulgt med i tråden, men hva er galt? Skal muligens bevege beina nedover til Lil'strøm og kjøpe det i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Flytt msuepekeren over til Steam Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvor får jeg kjøpt denne nøkkelen ? Orker ikke bruke cd'n osv, så vil kjøpe på nett å få den direkte på pc'n.. Atle Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Når jeg skulle "gå til kamp" eller starte en match låste spillet seg.. og eg måtte ty til ctrl-alt-del.... Noen andre som har samme problem, og isåfall har en løsning? Lenke til kommentar
koreeos Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Steam sier bare at eg har feil produktkode, noe eg ikke forstår etter som det er de som gav meg den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 På Steam. Lenke til kommentar
staale92 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Flytt msuepekeren over til Steam Ka du ment? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) FM09 kan kjøpes enten via vanlig kjøp i spillbutikken, eller digitalt og CD-løst direkte via Steam. Anbefaler absolutt sistnevnte. edit: Anbefaling gjelder forutsatt at du har bestemt deg for å støtte dette produktet. Jeg ville heller blitt pirat om jeg ikke allerede hadde betalt, dette er for dårlig! Endret 14. november 2008 av arehei Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Begge anbefales, ettersom du ikke får spilt uansett hva slags versjon du velger... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg tok via butikk, vil ha med cover. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haff, vil ikke kjøpe gjennom steam egentlig. finnes det andre muligheter ? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Synd for dere som ikke får spilt... Elendig av SI Er glad jeg aktiverte i går Lenke til kommentar
kristian-__- Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) ja,flere som sliter ser jeg:) Ikke bra,har hatt nedtelling i flere uker nå.Blir dritskuffa når sånt skjer! Hvilke feilmeldinger får dere opp? Endret 14. november 2008 av kristian-__- Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Synd for dere som ikke får spilt... Elendig av SIEr glad jeg aktiverte i går Det er morro for deg! Hva syns du om spillet så langt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tror jeg går å legger meg og prøver imorra. Er så oppgitt. Tror dere det er bedre imorra med å aktivere spillet? Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 da fikk jeg endelig til å aktivisere koden. frem og tilbake folkens, bare prøv! nå skal jeg få tottenham til å blomstre mer enn happy harry! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvor lang tid brukte du? Lenke til kommentar
kristian-__- Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Håper det i allefall;) Gleder meg til å få satt igang skikkelig. Jeg kommer til å sitte oppe til jeg får det til,her i huset er mestringstroen på topp;) Spurte ista,jør det igjen.Hvilke feilmeldinger får dere opp på "softAnchor" sia? DET GIKK! Nå blir det gaming;) Ikke gi opp:) Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Etter 82 trykk Neste og Tilbake, gjekk det endelig! Då blir det FM helg:) Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Håper det i allefall;)Gleder meg til å få satt igang skikkelig. Jeg kommer til å sitte oppe til jeg får det til,her i huset er mestringstroen på topp;) Spurte ista,jør det igjen.Hvilke feilmeldinger får dere opp på "softAnchor" sia? DET GIKK! Nå blir det gaming;) Ikke gi opp:) Virker som det er flere og flere som får det til! Bare å trykke folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå