Maynard James Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Har dere lastet ned patchen da? Som kom ut rundt halv 1 i går? Patchen er jo helt latterlig stor http://www.fmnorge.com/index.php/Artikler/...igner-i-patch-1 Se alle endringene.. Hva er det de har gitt ut? Virker som en beta, latterlig dårlig arbeid av SI dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hadde tenkt å kjøpe på Steam, men når jeg hører alle bugsa, så skaffer jeg en pirat til patchene kommer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Patchen kom jo i natt tomhel, jeg har jo linka til den Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har alle her fått aktivert koden via steam?? Jeg og en kamerat har fortsatt ikke fått det til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Patchen kom jo i natt tomhel, jeg har jo linka til den Antok at de som klaget hadde installert patchen, hvorfor ellerS klage? leivz Endret 14. november 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vanligvis fikser patchene mange småfeil, og noen store. Men så pleier de ofte å skape helt nye feil også. Dette skjedde mange ganger med 08-utgaven. Jeg digger FM, men de må da kunne klare å gjøre seg ferdig med spillet før de selger det som ferdig vare... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Rafael og Fabio er helt syke, scorer nesten hver eneste kamp. Morsomt. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Patchingen har jo alltid vært en del av Football Manager (og gamle Championship Manager). Det har alltid vært bugs ved utgivelsen som har blitt fikset opp mer eller mindre kjapt. De siste årene har første patchen kommet på release-dagen - dette på grunn av at de får masse tilbakemeldinger fra alle som har testet demoversjonen noen uker i forkant. Så har det kommet 1-2 patcher i etterkant også. Ettersom spillet er så komplekst er det veldig vanskelig for et lite test-team å prøve alle mulige ligaer og kombinasjoner for å finne alt av bugs i god tid før release - da måtte de i så fall ha begynt å gi ut spillet annethvert år. Uansett kan det virke som om det henger igjen flere store feil etter første patch i år enn tilfellet var i fjor, og det er selvsagt ikke bra. Men jeg gidder da ikke å bli særlig irritert av den grunn - som enkelte andre tydeligvis blir. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det sånn at man må ha steam for å få spilt dette nå eller finnes det versjoner uten det også? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er dette bare hos meg, eller treffer ballen stolpe/tverrligger usansynlig mye? Skjer jo minst 5 ganger pr kamo. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vanligvis fikser patchene mange småfeil, og noen store. Men så pleier de ofte å skape helt nye feil også. Dette skjedde mange ganger med 08-utgaven. Jeg digger FM, men de må da kunne klare å gjøre seg ferdig med spillet før de selger det som ferdig vare... Denne patchen er jo planlagt.. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 jeg må si at det blir med skrekkblandet fryd jeg setter meg ned med spillet i helga. demoen var ingen god opplevelse, og håper bare at mange feil blir fjernet og at ikke nye oppstår som en tidligere post peker på kan bli resultatet når vi snakker om et så omfattende spill som er så avhengig av god balansering. noen som har spilt litt med patch og funnet ut om det funker bedre? ser ut som det er delte meninger her, selv etter patch. Lenke til kommentar
Larbjo22 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tror koden min er rett, men får bare at informasjon om at jeg ikke er koblet til internett. vet jeg er på internett, faen altså! Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Etter det jeg har forstått er det ikke nødvendig å ha i spillet mens man spiller. Må man lage en crack for å spille uten? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Etter det jeg har forstått er det ikke nødvendig å ha i spillet mens man spiller. Må man lage en crack for å spille uten? Det er vel ikke helt passende å snakke om her?! Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed.. "Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett." Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning? Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Etter det jeg har forstått er det ikke nødvendig å ha i spillet mens man spiller. Må man lage en crack for å spille uten? Det er vel ikke helt passende å snakke om her?! Hvorfor ikke? det handler jo om FM... Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan fungerer det om man kjøper spillet fra butikken? Er det fortsatt steam man må bruke? Eller blir det akkurat som de forrige versjonene da, uten registrering osv? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Sliter med det samme som deg tebjune. Sikkert noe som ligger nede et sted, satser på at det er fort oppe å går igjen. Jeg vil spille Lenke til kommentar
henderico Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed.. "Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett." Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning? Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe Akkurat samme som skjer her. Og når eg skal gå inn på sigames.com for hjelp så virker ikkje sida, men alle andre sider virker. Så det er nok bare at den ligger nede en stund, MEN FAEN SÅ LYST EG HAR Å SPILLE!!! Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed.. "Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett." Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning? Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe Akkurat samme som skjer her. Og når eg skal gå inn på sigames.com for hjelp så virker ikkje sida, men alle andre sider virker. Så det er nok bare at den ligger nede en stund, MEN FAEN SÅ LYST EG HAR Å SPILLE!!! Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed.. "Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett." Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning? Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe Akkurat samme som skjer her. Og når eg skal gå inn på sigames.com for hjelp så virker ikkje sida, men alle andre sider virker. Så det er nok bare at den ligger nede en stund, MEN FAEN SÅ LYST EG HAR Å SPILLE!!! PS: aner ikkje korfor den der kom 3 ganger sorry.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå