stonebro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Håper de slipper et mer ferdig produkt enn det FM08 var. Den spillmotoren gjorde mye rart, det skal være sikkert. Er ikke så begeistra for 3D-motoren egentlig. Det første jeg pleier å gjøre når jeg starter med nytt lag er å skru på "No Replays" og "Only Commentary". Gidder ikke se på noen døv simulering av kampen... Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 "Som en liten fotnote kan vi også nevne at det nå er mulig å spille som kvinnelig manager." http://www.gamer.no/artikler/football_mana...3d/55537?pid=21 Det kan bli spennende xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Wow, likestilling FTW. Snart legges til toppserien før kvinner? Heller 3. div Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Wow, likestilling FTW. Snart legges til toppserien før kvinner? Heller 3. div Hadde vært kult med jentelag også da F.eks starte som trener i et jentelag som ligger langt nede, og til slutt ender opp som trener i R.Madrid f.eks...Det er jo en braggd i seg selv Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Heller det enn at de slipper en veldig uferdig utgave tidligere på året. Ja selvfølgelig? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Synes det er bra et de begynner med 3D så tidlig, selvfølgelig kommer den i første utgave mest sannsynlig å floppe, men da kommer de såpass tidlig i gang med å forbedre den for hvert år som kommer Når en SKIKKELIG 3D-simulasjon er på plass i spillet er det vel lite å klage på. Dessuten kan man jo skifte mellom 2D og 3D, det er veldig bra siden jeg tror ikke jeg kommer til å bruke 3D, mest sannsynlig fordi den blir dårlig. Og så er jeg litt skeptisk til at vi får så my hjelp fra assistenten, kan vel bli litt mye i lengden. Synes det var litt gøy at jeg måtte utforske litt selv uten at Pat Rice blandet seg inn. Og så bør det bli med at man kan være dame-manager, ikke at SI pakker inn Toppserien, da er 3 Divisjon for menn mer gunstig. En ting er i alle fall sikkert: Dagene fram mot 14 November kommer til å gå så uutholdelig sakte , dessuten har jeg nettopp slutta med FM08 slik at det blir som et stort sjokk å starte med 09 igjen i november. Gleder meg. Endret 7. september 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Synes det er bra et de begynner med 3D så tidlig, selvfølgelig kommer den i første utgave mest sannsynlig å floppe, men da kommer de såpass tidlig i gang med å forbedre den for hvert år som kommer Når en SKIKKELIG 3D-simulasjon er på plass i spillet er det vel lite å klage på. Dessuten kan man jo skifte mellom 2D og 3D, det er veldig bra siden jeg tror ikke jeg kommer til å bruke 3D, mest sannsynlig fordi den blir dårlig. Og så er jeg litt skeptisk til at vi får så my hjelp fra assistenten, kan vel bli litt mye i lengden. Synes det var litt gøy at jeg måtte utforske litt selv uten at Pat Rice blandet seg inn. Og så bør det bli med at man kan være dame-manager, ikke at SI pakker inn Toppserien, da er 3 Divisjon for menn mer gunstig. En ting er i alle fall sikkert: Dagene fram mot 14 November kommer til å gå så uutholdelig sakte , dessuten har jeg nettopp slutta med FM08 slik at det blir som et stort sjokk å starte med 09 igjen i november. Gleder meg. Hører du på Pat Rice så rykker du ned Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe, Pat er da en luring han Er det du som er Il Giallorossi på fmnorge btw? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe. Nei er nok ikke det, hvordan det? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei, siden det er en dude på fmnorge som heter det tenkte jeg det var deg i og med at du heter Giallorossi ppå denne siden Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Så lenge de mange mål-annuleringene og ellers tvilsome situasjonene er borte fra spillet og overgangsrykter-seksjonen holder mål så kan det hende det blir verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "Som en liten fotnote kan vi også nevne at det nå er mulig å spille som kvinnelig manager." Det høres jo ut som en helt ny dimensjon innen FM.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eneste mulighet kvinner har til å styre en toppklubb nå til dags. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Eneste mulighet kvinner har til å styre en toppklubb nå til dags. Hehe bra sagt egentlig xD Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har ikke Fifa-Manager 3D? Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har ikke Fifa-Manager 3D? Jo. Jeg mener at de skal ha det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Var det ikke Total club manager eller hva det het som hadde en dårlig 3d? Der du også kunne bygge stadio, treningsplasser osv? =p Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det var slik at visst du hadde Total Club og FIFA kunne du få de til å samarbeide slik at du så kampene i FIFA grafikk, det hele sugde noe grøvre... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Når tror dere demoen blir sluppet? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Demoen av 08 kom 2-3 uker før release av spillet, så tipper siste uka i Oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå