Petrus89 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fikk ikke lastet opp bilde. Men på Mac var det tydeligvis ingen registrering, instalerte bare så funket det. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fikk også innstallet nå ;DD Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis man velger og kjøpe via steam, får man lastet ned nå men ikke spilt før midnatt? ?? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Available: November 14th, 2008This game will unlock in approximately 1 day and 1 hour Det er ikke utsatt? Om patchen er utsatt, venter jeg med å spille til den kommer. Spillet er jo knapt spillbart uten. Endret 13. november 2008 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis man velger og kjøpe via steam, får man lastet ned nå men ikke spilt før midnatt? ?? Hva var det du ikke sjønte med det? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Innstallert og aktivert via Steam nå, og det lastes ned en oppdatering i Steam. Virker som det er patchen på størrelsen. Blir kos med spilling snart. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har akkurat startet opp spillet nå etter at patchingen gjennom Steam var ferdig. Kjører versjon 9.1. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Har akkurat startet opp spillet nå etter at patchingen gjennom Steam var ferdig. Kjører versjon 9.1. Bah, funker ikke hos meg enda Og er det bare meg, eller ser I, 1, O, 0 helt like ut ? Endret 13. november 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvordan er det med Tyskland og Nederland? Er det filer som må slettes eller endres på også i dette spillet for å fikse enten landslag eller andre ting? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som har link til patch?? (innstallerte ikke med steam) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som har link til patch?? (innstallerte ikke med steam) Når kommer den patchen ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gleder meg til jeg får kjøpt det i morgen Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som har link til patch?? (innstallerte ikke med steam) Når kommer den patchen ? Folka lenger opp i tråden sier de har den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 heisann. jeg strør rundt meg med n00b spørsmål i dag, og dette er ikke no unntak. min bror skal kjøpe spillet i butikk, mens jeg kunne tenke meg å teste steam for første gang. Vi bruker å kjøre langvarige games via lan/hamachi/på samme laptop, alt etter hva som passer. det jeg lurer på er om det blir noe slags konflikt med butikk kjøpt spill og steam i denne sammenhengen? svaret er vel helt sikkert nei, men jeg har som sagt aldri prøvd steam før, så bear with me Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kan bekrefte at Tyskland bare benytter utgråede spillere. Noen som har funnet ut hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som har link til patch?? (innstallerte ikke med steam) Det ligger linker til patchen på det offisielle Football Manager forumet: http://community.sigames.com/showthread.php?t=60961 Har akkurat startet opp spillet nå etter at patchingen gjennom Steam var ferdig. Kjører versjon 9.1. Bah, funker ikke hos meg enda Og er det bare meg, eller ser I, 1, O, 0 helt like ut ? Hos meg starter koden med tilsynelatende to stk 00 eller OO, men det viste seg å være O0 (bokstaven O og tallet 0). Testet en stund før jeg fant riktig kombinasjon (har også 1 og I i koden). Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) det skal være åpent for alle nå eller? har en T? eller noe som kan minne om en T. latterlig cd key. joda T var T, I var I men O var 0 Endret 13. november 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) tatt å innstalert pre load greia fra steam. Noen som har fått startet det enda ? står fortsatt unreleased.. så regner ikke med det. Endret 13. november 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kan bekrefte at Tyskland bare benytter utgråede spillere. Noen som har funnet ut hvordan man fikser dette?KJøre større database? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hørt det var problemer med nederlandsk og tysk landslag.. måtte slette en mappe som heter INC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå