Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skaff deg PS3 Skaff deg en xbox arcade, og spill med oss. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skaff deg heller PES sier nå jeg Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da var FM09 sendt fra cdon.com Fikk mail nå. Har enda ikke prøvd demoen, pga jeg ikke får spilt den :/ Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Siterer meg selv fra forumet på FMNorge, da jeg fortsatt ikke har fått noe svar der. Jeg støtter gjerne FMNorge ved å kjøpe det via deres link og fra absoluttspill, men hvordan er det med Steam? Om jeg skulle velge å kjøpe det derfra, vil jeg da få tilgang til spillet uten å gå via Steam hver eneste gang? Steam er av en eller annen merkelig grunn heller ustabilt her for tiden, og jeg kommer til å bli sprø om det fortsetter når jeg bare vil åpne FM. Er å laste ned fra Steam eneste lovlige måten å spille spillet uten å måtte dytte i dvd-en ved hver oppstart? Om jeg kjøper spillet i fysisk versjon, kan dette da bindes opp til Steam-kontoen min, slik at jeg har samme fordeler som jeg ville hatt om jeg kjøpte spillet via Steam? Du kan kjøre steam i offline mode, og da funker alle spille som bare det. Ikke noe "no answer from server" eller hva som kommer. Evnt, så er spillet innstallert som vanlig. Lag en snarvei. Steam har bare snarveien, så du kan starte manuelt tror jeg. Hvis du kjøper det fysisk så kan det kanskje bindes opp til steam. Steam har en tjeneste der du kan skrive inn serial på spillet, så blir det akkurat som om du har kjøpt det fra dem. Men det gjelder ikke alle spill og selskaper, så du må sjekke det på forhånd i tilfelle. Men tror jeg vil anbefale steam. Slipper cd, greie priser, oppdaterer automatisk, god service, og alltid tilgjengelig. F.eks hvis du skal ha det på flere pcer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er fullt klar over offline mode, men Steam har vært kranglete til tider da også. Virker som jeg fikk rydda opp i går, for nå funker alt uten problemer igjen. Gikk for å bestille det fra nettbutikk, men lurer nå på om jeg skal avbestille det og preloade det i Steam. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 AS sendte spillet i dag og jeg får det mest sannsynlig i morra )) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det vil si om to dager Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Angrer litt på at jeg ikke bestilte det på nett når jeg ser dere som skriver at det er sendt, men hadde vel ikke nyttet å starte noe særlig før patch som kommer på fredag uansett. Desuten har jeg en ganske viktig prøve på fredag så det er vel til det beste Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det vil si om to dager Ikke vær så sikker på det! Har fått spillet flere ganger etter èn dag da AS sendte, men blir ikke skuffet om det kommer på fredag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 FAEN! Jeg er opptatt hele helgen jo! Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mitt eksemplar er også på vei. Gleder meg!!!! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 får ikke spilt spillet før datoen. er sånn supersperre. må aktivere spillet online og i følge steam så er det 1 dag og 6 timer til man kan aktivere:) i morgen 00:00 mao. litt surt at det har blitt sånn. menmen down with piracy. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som tror spillet kan ligge i postkassa i morra? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 får ikke spilt spillet før datoen. er sånn supersperre. må aktivere spillet online og i følge steam så er det 1 dag og 6 timer til man kan aktivere:) i morgen 00:00 mao. litt surt at det har blitt sånn. menmen down with piracy. Kan bekrefte dette. Har allerede fått tak i spillet men får ikke aktivert det via Steam. Jævli trist siden man har skaffet det på lovlig vis. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jupp jupp, men release er release! viktigste er å ha spillet oppe å gå til premier league kampene på lørdag søndag! sofa, laptop med fm, fotball på tv og kanskje en litt smågay paraply drink? kan det bli bedre? (viktig å ikke være for matcho) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hat! Får invalid product code hver gang. Jævla dritfont de har brukt! Serr, går an å opplyse om at jeg må vente med å aktivere noen timer, i stedet for det maset om at tall og bokstaver kan ligne hverandre. Vel, fint jeg ikke har skole i morra, siden jeg må vente til klokka ett med å aktivere det. Endret 13. november 2008 av Atald Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Yeah fikk spillet i dag, skal innstallere nå ;D EDIT: helvete!!! får feilmelding hver gang jeg taster koden... Endret 13. november 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Haha. spillet kan ikke aktiveres før release datoen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 fnt det ut jeg også ta med på skolen å spille imorra Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som tror spillet kan ligge i postkassa i morra? Det gjør det så absolutt Men kan nok ikke aktiveres før i morgen dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå