Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vagner Love har jeg brukt rett og slett sammen med Robinho i spillet. I de senere år fant jeg ut at jeg måtte ha en 3 klasse-spiss, så da kjøpte jeg Torres fra Liverpool. Så nå har jeg 3 spisser i tillegg til høyrevingen fra Arsenal som kan vikariere som spiss, men som til vanlig spiller spiss for meg på 2. laget.

Lenke til kommentar

hmm jeg tror jeg skal kjøpe fm10 når det kommer, mens jeg venter i mellomtiden skal jeg ta å spille litt fm09 som jeg ikke har spilt på en stund. Å nå når jeg prøvde å spille, så funker spillet lenge, men så plutselig så funker ikke spille å lade. den ballen som kommer opp når den lader blir bare værendes som en ball og spillet stopper helt opp. Er det noen patch jeg må laste ned for å få dette til å funke eller noe? visst jeg kunne fått ett godt og raskt svar her ville det vært veldig fint :) er desperat på å begynne å spille fm igjen, hehe.

 

Å visst jeg får spillet til å funke så har jeg tenkt å være ett lag i england, muligens ett i championship eller division 1. så ett lag med ikke så mye penger, lurer på om det er noen billige unge talenter eller billige gode senior spillere også som kan anbefales å kjøpe for en liten sum med penger.

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hvorfor skulle ikke kontrakten vare så lenge? Kontrakten blir avbrutt når han legger opp. Er ikke 100% sikker, men vil anta det. Eventuelt så er det 2013, som er max i 1. sesong?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...