Sovende Panda Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Haha, då er du god. Har hatt stor suksess i Tippeligaen med spelarar som Jan Blazek, Ariel Borysiuk, Marquinhos, D'Allesandro og ein ungutt frå Real Madrid som eg ikkje hugsar navnet på. Du kan også prøve å skaffe Robert Lewandowski. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 takk for tipsa, skal testes ut, når jeg kommer meg hjem,. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kommer det en transfer-update til FM2009? Vil gjerne ha oppdaterte spillerdatabaser og greier ikke vente på FM2010 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det skal være ein på FMNorge.com også, men fant ikkje den. http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...ile&id=1039 Endret 28. september 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vagner Love har jeg brukt rett og slett sammen med Robinho i spillet. I de senere år fant jeg ut at jeg måtte ha en 3 klasse-spiss, så da kjøpte jeg Torres fra Liverpool. Så nå har jeg 3 spisser i tillegg til høyrevingen fra Arsenal som kan vikariere som spiss, men som til vanlig spiller spiss for meg på 2. laget. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som veit når FM 2010 og demoen kommer ut? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fm 2010 kommer 30okt og demoen kommer 2-3uker før lansering Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) hmm jeg tror jeg skal kjøpe fm10 når det kommer, mens jeg venter i mellomtiden skal jeg ta å spille litt fm09 som jeg ikke har spilt på en stund. Å nå når jeg prøvde å spille, så funker spillet lenge, men så plutselig så funker ikke spille å lade. den ballen som kommer opp når den lader blir bare værendes som en ball og spillet stopper helt opp. Er det noen patch jeg må laste ned for å få dette til å funke eller noe? visst jeg kunne fått ett godt og raskt svar her ville det vært veldig fint er desperat på å begynne å spille fm igjen, hehe. Å visst jeg får spillet til å funke så har jeg tenkt å være ett lag i england, muligens ett i championship eller division 1. så ett lag med ikke så mye penger, lurer på om det er noen billige unge talenter eller billige gode senior spillere også som kan anbefales å kjøpe for en liten sum med penger. Endret 6. oktober 2009 av bergenboy9 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har startet en sesong i league 1, å jeg har ikke noe stort budsjett. Jeg trenger noen anbefalinger på unge gode billige spillere Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Coca Cola League 1? yep Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Øyvind Hoås kanskje? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Øyvind Hoås kanskje? kanskje det ja, kan teste han ut. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvis jeg lager en spiller med Editor på FM09, hvor lang har jeg lov til å la kontrakten hans være? 2014? 2015? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det bestemmer du? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, men hvis man setter kontrakten til for eksempel 2026, så regner jeg med at den ikke il vare så lenge inne i spillet? Lurer på hva max-lengden er. Bare orker ikke å stresse så mye for å sjekke, så håpet å få et kjapt svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvorfor skulle ikke kontrakten vare så lenge? Kontrakten blir avbrutt når han legger opp. Er ikke 100% sikker, men vil anta det. Eventuelt så er det 2013, som er max i 1. sesong? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm, jeg tror det er lengre enn som så, men kan ikke tenke meg at det er ubegrenset med lengde. Det var ikke det på de forrige FM-editorversjonene ihvertfall. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 OK, glem det, jeg bet i det sure eplet og sjekket selv. Det var faktisk ubegrenset i denne versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) HVEM HADDE RETT? HVEM HADDE RETT? HÆ? HÆ?? du tok spøken? Endret 6. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå