Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Starta en fil med Arsenal, og det går strålende hittil!

Leder serien etter 6 kamper, 2poeng foran Man U

Har henta Moutinho fra Sporting, og Ochoa fra America(mexico)

Noen tips til en god spiss? Stort sett bare Adebayor som spiller bra og scorer..

Noen som har noen erfaringer med Balotelli fra Inter?

En kompis bruker Balotelli på Arsenal, og er visst meget fornøyd. Mer veit jeg ikke. :p

Noen som vet om jeg kan få lasta inn FM på en minnebrikke, så jeg kan bruke det på skolepcn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kommet meg til 2015 med City nå. Vant alt. 38 strake seire i Premier League, og kun et par uavgjort i Champions League.

Prøvde en sesong med litt mer styring på kampene... Har satt opp en fast taktikk jeg følger. 4-4-2 med offensive vinger, og en offensiv midtbanemann.

2 spisser (Vagner og Robinho / Torres) sørger for målene. Vagner må jo være verdens beste spiss. Skårer omtrent 40 mål i alle turneringer for meg.

På midtbanen har jeg Ronaldo på ene siden, og Messi på andre siden. I tillegg til Kaka og en til som jeg ikke husker navnet på.

Min taktikk med litt mer styring på kampene har vært som følger:

Jeg har to keepere, Akinfeev og Fiorillo. De står annenhver kamp.

I forsvar har jeg backup på alle ledd. De spiller annenhver kamp.

På midtbanen har jeg det samme.

Eneste på spiss-plass har jeg bare 3 klasse-spisser. Når alle er skadet, får guttungene på reservelaget sjansen.

Jeg har 2 lagrete oppsett, kalt A og B. Disse bytter jeg på annenhver kamp. Når jeg kommer til en kamp, velger jeg "Bruk dette laget hvis mulig", og "Bruk denne taktikken". Så går jeg på holiday til neste dag.

I tillegg kjøper jeg en verdensstjerne hver eneste sesong. Prøver ihvertfall... Og gjerne en i 20-årene som jeg kan ha på laget i mange sesonger.

Fungerer fantastisk. 38 strake seire, og bøttevis med mål skåret, og få innslupne. Champions League, FA-cupen, Liga-cupen, VM for klubb-lag og Charity Shield.

Møter stort sett Arsenal hver sesong i alle turneringsfinaler. De har et godt lag. Slår dem alltid :-)

Lenke til kommentar
Starta en fil med Arsenal, og det går strålende hittil!

Leder serien etter 6 kamper, 2poeng foran Man U

Har henta Moutinho fra Sporting, og Ochoa fra America(mexico)

Noen tips til en god spiss? Stort sett bare Adebayor som spiller bra og scorer..

Noen som har noen erfaringer med Balotelli fra Inter?

Vagner Love skårer som faen og er ikkje veldig dyr.

Serigo Agüero skårer og noe jævli + mange assist, men kan bli oppunder 400mill kr. Eg har iallefall hatt stor suksess med Agüero!

Lenke til kommentar

Vagner Love må være min favoritt-spiller i FM. Kostet meg 15 millioner pund når jeg kjøpte han.

Dette er den 8 sesongen for meg nå, og det minste han har skårt på en sesong for meg er 26 mål, og det meste han har skårt på en sesong er 47 mål. Vanligvis ligger han oppmot 40 mål.

Lenke til kommentar

Har ikkje full oversikt over statsene til Love så eg veit ikkje om han er ein rask eller sterk spiss. Hvis han er rask så kanskje ein sterk spiss som Zlatan, Adriano, Drogba osv. Hvis han er sterk så kanskje Vela, Balotelli, Marquinhos, Keirrison osv.

Grunnen til at Adriano ikkje er det beste valget er at han er gammel, men han er brukbar dei første sesongene.

Lenke til kommentar

Vagner Love er en rask spiss med 18/19 på avslutninger, han er ikke no spessiel sterk-spiss, Adriano er jo 26 år når u starter samme som Zlatan, og btw så er jeg ikke no Zlatan fan akkuratt,.

Vis du ikke er City når u starter spillet så er det vanskelig å få tak i Vagner Love, han drar alltid til City, og Zhirkov :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...